• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Προσωπικό Φροντίδας | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    Συνεργασίες

    Επισκέπτης/τρια Καθηγητής/τρια στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας

    Συνεργασίες

    Επισκέπτες Καθηγητές στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πανεπιστημίου Μακεδονίας

    Συνάφεια μεταπτυχιακών με την Ειδική Εκπαίδευση

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Project Officer @ European Lawyers in Lesvos

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός στην Ithaca Laundry

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Διδάσκοντες/ουσες στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ΟΠΑ

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Διοικητική υποστήριξη του προγράμματος ERASMUS+ του ΕΜΠ

    20 θέσεις Συνεντευκτών/τριων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Μηνιαίοι κατώτατοι μισθοί στην ΕΕ – (Γράφημα)

    Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια: 10 σχέδια Erasmus+

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ψηφιακές πλατφόρμες εργασίας: το ΕΚ έτοιμο να διαπραγματευτεί για νέους κανόνες

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Το Συμβούλιο εξέδωσε σύσταση σχετικά με επαρκές ελάχιστο εισόδημα

    Διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση

    Η Επιτροπή παρουσιάζει συγκεκριμένες δράσεις για μεγαλύτερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε εθνικό και ενωσιακό επίπεδο

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση – συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ανέργων στη δράση «Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση-συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις»

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    «Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Δι-Ιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προαγωγή και Αγωγή Υγείας» | Β’ Ανακοίνωση

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: νέο πλαίσιο υγειονομικής ασφάλειας της ΕΕ

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Προσωπικό Φροντίδας | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    Συνεργασίες

    Επισκέπτης/τρια Καθηγητής/τρια στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας

    Συνεργασίες

    Επισκέπτες Καθηγητές στο Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών Πανεπιστημίου Μακεδονίας

    Συνάφεια μεταπτυχιακών με την Ειδική Εκπαίδευση

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Συμμαχία με τους άνδρες και τα αγόρια για τον τερματισμό του FGM

    Project Officer @ European Lawyers in Lesvos

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός στην Ithaca Laundry

    Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

    Διδάσκοντες/ουσες στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ΟΠΑ

    FR-Donations & Communications Officer – SAMS Ελλάς | Αθήνα

    Διοικητική υποστήριξη του προγράμματος ERASMUS+ του ΕΜΠ

    20 θέσεις Συνεντευκτών/τριων στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Μηνιαίοι κατώτατοι μισθοί στην ΕΕ – (Γράφημα)

    Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια: 10 σχέδια Erasmus+

    Η εργασία στην ψηφιακή εποχή

    Ψηφιακές πλατφόρμες εργασίας: το ΕΚ έτοιμο να διαπραγματευτεί για νέους κανόνες

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Το Συμβούλιο εξέδωσε σύσταση σχετικά με επαρκές ελάχιστο εισόδημα

    Διαβουλεύσεις για την ανάπτυξη και την απασχόληση

    Η Επιτροπή παρουσιάζει συγκεκριμένες δράσεις για μεγαλύτερη συμμετοχή των κοινωνικών εταίρων σε εθνικό και ενωσιακό επίπεδο

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Η νέα έκδοση του δικτύου Ευρυδίκη για τις εκπαιδευτικές πολιτικές

    Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση – συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις

    Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής ανέργων στη δράση «Κατάρτιση ανέργων στην εξυπηρέτηση-συνδιαλλαγή με άτομα με αναπηρία & χρόνιες παθήσεις»

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Ψηφιακό Περιοδικό eTwinning

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Η νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Εναλλακτική Επαυξητική Επικοινωνία

    «Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

    Οι ανισότητες υγείας οδηγούν σε πρόωρη θνησιμότητα πολλά άτομα με αναπηρίες

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    “Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας” | Διαδικτυακή Εκπαίδευση

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Online Εκπαίδευση στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ ΑΤΟΜΩΝ 2023

    Δι-Ιδρυματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Προαγωγή και Αγωγή Υγείας» | Β’ Ανακοίνωση

    Ευρωπαϊκή Ένωση Υγείας: νέο πλαίσιο υγειονομικής ασφάλειας της ΕΕ

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Υγεία Ψυχολογία

«Εισαγωγή στον Αυτισμό: Κλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά»

E-learning σεμινάριο στην εκπαιδευτική πλατφόρμα tetedu.gr με εισηγητή τον Παιδοψυχίατρο Γιάννη Σύρο

17 Ιανουαρίου, 2023
in Υγεία, Ψυχολογία
0
αυτισμός_ΕΕΕ

Οι διαταραχές του Αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) αποτελούν μια ομάδα από νευροψυχιατρικές διαταραχές που χαρακτηρίζονται από ειδικές καθυστερήσεις και αποκλίσεις στην ανάπτυξη των κοινωνικών, επικοινωνιακών και γνωστικών δεξιοτήτων, με τυπική έναρξη στα πρώτα χρόνια της ζωής. Παρόλο που συνήθως συνδέονται με νοητική καθυστέρηση, οι διαταραχές αυτές διαφέρουν από άλλες αναπτυξιακές διαταραχές στο ότι τα αναπτυξιακά και συμπεριφορικά χαρακτηριστικά τους είναι διακριτά και δεν αντανακλούν απλά το αναπτυξιακό επίπεδο.

Αν και εξακολουθούν να είναι απαραίτητοι καλύτεροι εννοιολογικοί προσδιορισμοί της αυτιστικής συμπτωματολογίας, η εγκυρότητα της ΔΑΦ ως διαγνωστική κατηγορία είναι πλέον καλά τεκμηριωμένη.

Λαμβάνοντας υπόψη το ενδιαφέρον αλλά και τις εκπαιδευτικές και επαγγελματικές ανάγκες αποφοίτων και νέων επαγγελματιών από τον ευρύτερο χώρο των επιστημών υγείας και ψυχικής υγείας, σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος ‘Εισαγωγή στον Αυτισμό: Kλινικά και Γνωστικά Χαρακτηριστικά’ είναι να προσφέρει μια προσεγμένη εξοικείωση με διάφορες πτυχές της διαταραχής, την αποσαφήνιση εννοιών και γνωρισμάτων που σχετίζονται με τον αυτισμό, ενώ δίδεται έμφαση στα κλινικά γνωρίσματα, και τα γνωστικά χαρακτηριστικά της οντότητας αυτής.

Μέσα από τις 3 μαγνητοσκοπημένες εισηγήσεις του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα μπορέσουν να κατανοήσουν τις βασικές και ποικίλες συνιστώσες της ΔΑΦ (επιδημιολογία, αιτιοπαθογένεια, διάγνωση, κλνική εικόνα κλπ), να αποκωδικοποιήσουν τον τρόπο σκέψης, τα κίνητρα και τη συμπεριφορά των ατόμων αυτών, καθώς και να εντρυφήσουν περισσότερο στην κλινική εικόνα και την κατανόηση του γνωστικού προφίλ των ατόμων με τη διαταραχή αυτή.

Εισηγητής: Γιάννης Σύρος, Παιδοψυχίατρος
3 βιντεοσκοπημένες εισηγήσεις / 1 δοκιμασία αξιολόγησης

Εγγραφές

 

Στόχος του Σεμιναρίου είναι : Η γνωριμία των εκπαιδευομένων με τα βασικά γνωρίσματα του Αυτισμού, με έμφαση στα κλινικά και γνωστικά χαρακτηριστικά της διαταραχής.

Ώστε οι εκπαιδευόμενοι να:

  1. Aποκτήσουν περισσότερες γνώσεις επάνω στις ποικίλες πτυχές της νοσολογικής αυτής οντότητας, όπως την επιδημιολογία, τις αναπτυξιακές αλλαγές, τη διαγνωστική μεθοδολογία, τον ρόλο της διεπιστημονικής συνεργασίας ειδικών για τον ορθό θεραπευτικό σχεδιασμό, κλπ με έμφαση όμως στην κλινική εικόνα και τα γνωστικά χαρακτηριστικά.
  2. Να αναπτύξουν ένα ενδιαφέρον για περαιτέρω απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων που αφορούν τη διαχείριση και κατανόηση της νοσολογικής αυτής οντότητας.
  3. Να μπορούν να ερμηνεύσουν τον τρόπο σκέψης, τα κίνητρα και τη συμπεριφορά των ατόμων με ΔΑΦ, μέσα από την κατανόηση των ψυχικών και γνωστικών μηχανισμών που συχνά χαρακτηρίζουν τα άτομα αυτά.

Περιεχόμενα:

ΕΙΣΗΓΗΣΗ Ι
● Ιστορική Αναδρομή
● Επιδημιολογία
● Αιτιοπαθογένεια – Παράγοντες Κινδύνου
● Επίδραση στα εμπλεκόμενα άτομα (μέλη της οικογένειας και εκτεταμένη οικογένεια)
● Κλινικό παράδειγμα

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΙΙ
● Πρώιμες Εκδηλώσεις & Μέση ηλικία διάγνωσης
● Ο ρόλος της Διεπιστημονικής ομάδας (παιδίατρος, παιδοψυχίατρος, αναπτυξιολόγος, παιδοψυχολόγος)
● Διακοπή / Αντίσταση / Άλλα προβλήματα στη διάγνωση & θεραπεία
● Λειτουργικότητα και διάγνωση, η έννοια της λειτουργικότητας στα πρώιμα αναπτυξιακά στάδια.
● Μέσα και εργαλεία (Κλινική συνέντευξη, WISC V, Κλίμακα αξιολόγησης παιδικού αυτισμού CARS, Διαγνωστική συνέντευξη αυτισμού, ADOS κ.λπ.)
● Περιγραφή της ΔΑΦ με βάση τα σύγχρονα ταξινομικά κριτήρια του DSM V και ICD11
● Επίπεδο βαρύτητας & λειτουργικότητα κατά DSM – V
● Ειδικές πληροφορίες για τη χώρα σχετικά με τη διάγνωση και θεραπεία

ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΙΙΙ
● 3αδα των ελλειμμάτων βάσει των θέσεων της Lorna Wing (μειονεκτούσα κοινωνική αλληλεπίδραση, περιορισμένη κοινωνική επικοινωνία, στερεότυπες & ειδικές συμπεριφορές)
● Αυτοτραυματικές και ετεροτραυματικές συμπεριφορές
● Αισθητηριακές δυσλειτουργίες και συμπτώματα

● Γνωστική Ανάπτυξη – Γνωστικές Θεωρίες – Υποκείμενα Ελλείμματα
● Προβλήματα στις Εκτελεστικές λειτουργίες
● Ο δείκτης νοημοσύνης στην ΔΑΦ
● Αναπτυξιακές Αλλαγές
● Συννοσηρότητα και Διαφορική Διάγνωση

Συμμετέχοντες – προφίλ

● Νέοι επαγγελματίες υγείας, ψυχικής υγείας, κοινωνικής εργασίας (κοινωνικοί λειτουργοί), εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, άλλοι επιστήμονες ανθρωπιστικών επιστημών με ενδιαφέρον στη ΔΑΦ.
● Φοιτητές ή τελειόφοιτοι αντίστοιχων σχολών.

Αξιολόγηση Σεμιναρίου: Οι συμμετέχοντες θα κληθούν να συμπληρώσουν ηλεκτρονικά και ανώνυμα ερωτηματολόγιο για την αξιολόγηση του σεμιναρίου με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης.

Χρόνος / τόπος διεξαγωγής: Ασύγχρονα, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εκπαίδευσης tetedu.gr
Διάρκεια: 2 ώρες και 45 λεπτά
Κόστος: 50,00. Πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό εντός 3 ημερών από την εγγραφή, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας με την εγγραφή στην πλατφόρμα

Πληροφορίες: Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης & Εκπαίδευσης, Kέντρο Παιδιού και Εφήβου, Τηλέφωνο: 6984601372, 2105731581, Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00-15:00

 

Διαβάστε Επίσης  Νέα σεμινάρια για τον αυτισμό από το tetedu.gr
Tags: elearningαυτισμόςΚέντρο Παιδιού & Εφήβουσεμινάρια ψυχολογίας

Related Posts

Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα
Ψυχολογία

Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

by admin
6 Φεβρουαρίου, 2023
0

Από το Πρόγραμμα Ψυχοκοινωνικής Παρέμβασης Εφήβων του φορέα “Πλόες” Εταιρεία Ψυχοκοινωνικών Μελετών σε συνεργασία με την Ομάδα Ψυχοκοινωνικού Προβληματισμού.

Read more
Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

3 Φεβρουαρίου, 2023
Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

«Ακούμε τη φωνή των παιδιών; Το Δικαίωμα της ελευθερίας γνώμης και συμμετοχής στην τάξη»

2 Φεβρουαρίου, 2023
Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

30 Ιανουαρίου, 2023
Σύγχρονες μορφές εγκληματικότητας. Πρόληψη και αντιμετώπισή τους | Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου

Σύγχρονες μορφές εγκληματικότητας. Πρόληψη και αντιμετώπισή τους | Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου

10 Ιανουαρίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

Μηνιαίοι κατώτατοι μισθοί στην ΕΕ – (Γράφημα)

7 Φεβρουαρίου, 2023
ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

Προσωπικό Φροντίδας | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

7 Φεβρουαρίου, 2023
Συνεργασίες

Επισκέπτης/τρια Καθηγητής/τρια στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Μακεδονίας

7 Φεβρουαρίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.047 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

Το σχέδιο δράσης της ΕΕ για τη μετάβαση σε μια κυκλική οικονομία έως το 2050

ΠΕ Δασκάλων ή ΠΕ Νηπιαγωγών Ειδικής Εκπαίδευσης στο Δήμο Τρικκαίων

Βραζιλία: Δήλωση του Ύπατου Εκπροσώπου εξ ονόματος της ΕΕ σχετικά με την επίθεση κατά των δημοκρατικών θεσμών

Βραζιλία: Δήλωση του Ύπατου Εκπροσώπου εξ ονόματος της ΕΕ σχετικά με την επίθεση κατά των δημοκρατικών θεσμών

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!