• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τετάρτη, 29 Μαρτίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Αυτόματο προσχέδιο

    Εκπαιδευτικό Σεμινάριο «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»

    Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

    Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

    Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

    Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

    Shelter Care-Taker @ faros

    Shelter Social Worker @ faros

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Ψυχολόγοι στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

    Η παγκόσμια κλιματική κρίση είναι κρίση φυλετικής δικαιοσύνης

    Η παγκόσμια κλιματική κρίση είναι κρίση φυλετικής δικαιοσύνης

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Δήμο Τρίπολης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Intermediate Reception Child Protection Expert @ European Union Agency for Asylum

    Ψηφιοποίηση της εργασίας: Ψυχοκοινωνικοί παράγοντες κινδύνου και μυοσκελετικές παθήσεις που συνδέονται με την εργασία

    Θέσεις εργασίας στο Κέντρο Αριστείας ΚΟΙΟΣ στο Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    Δικηγόρος για υποθέσεις έμφυλης βίας

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ο Covid-19 “εκτροχιάζει” τα κέρδη στην ισότητα των φύλων

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εργάζεται για την προώθηση των δικαιωμάτων των γυναικών

    Πολιτική συνοχής της ΕΕ: Η Επιτροπή εγκαινιάζει την Ευρωπαϊκή Αστική Πρωτοβουλία

    Πολιτική συνοχής της ΕΕ: Η Επιτροπή εγκαινιάζει την Ευρωπαϊκή Αστική Πρωτοβουλία

    Η ΕΕ και η UNICEF ζητούν αύξηση της χρηματοδότησης για την εκπαίδευση των παιδιών που ζουν σε καταστάσεις κρίσης

    Η ΕΕ και η UNICEF ζητούν αύξηση της χρηματοδότησης για την εκπαίδευση των παιδιών που ζουν σε καταστάσεις κρίσης

    Ψηφιακό Εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για γονείς παιδιών με αυτισμό- ΙΡΑΤ-Τ

    Ψηφιακό Εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για γονείς παιδιών με αυτισμό- ΙΡΑΤ-Τ

    3o Διεθνές Συνέδριο Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού

    Κλιματική αλλαγή: το Κοινοβούλιο ψήφισε τη μείωση των εκπομπών κατά 40%

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας Ρομά στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ήπειρος»

    Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

    Δράση για την προώθηση της σχολικής επιτυχίας των παιδιών ανά την ΕΕ

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    ΔΥΠΑ: Δωρεάν διαδικτυακά εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Συστήματα ελάχιστου εισοδήματος: στήριξη, προσβασιμότητα και συμπερίληψη

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Αυτόματο προσχέδιο

    Εκπαιδευτικό Σεμινάριο «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»

    Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

    Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

    Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

    Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

    Shelter Care-Taker @ faros

    Shelter Social Worker @ faros

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Ψυχολόγοι στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

    Η παγκόσμια κλιματική κρίση είναι κρίση φυλετικής δικαιοσύνης

    Η παγκόσμια κλιματική κρίση είναι κρίση φυλετικής δικαιοσύνης

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Δήμο Τρίπολης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Intermediate Reception Child Protection Expert @ European Union Agency for Asylum

    Ψηφιοποίηση της εργασίας: Ψυχοκοινωνικοί παράγοντες κινδύνου και μυοσκελετικές παθήσεις που συνδέονται με την εργασία

    Θέσεις εργασίας στο Κέντρο Αριστείας ΚΟΙΟΣ στο Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    Δικηγόρος για υποθέσεις έμφυλης βίας

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ο Covid-19 “εκτροχιάζει” τα κέρδη στην ισότητα των φύλων

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εργάζεται για την προώθηση των δικαιωμάτων των γυναικών

    Πολιτική συνοχής της ΕΕ: Η Επιτροπή εγκαινιάζει την Ευρωπαϊκή Αστική Πρωτοβουλία

    Πολιτική συνοχής της ΕΕ: Η Επιτροπή εγκαινιάζει την Ευρωπαϊκή Αστική Πρωτοβουλία

    Η ΕΕ και η UNICEF ζητούν αύξηση της χρηματοδότησης για την εκπαίδευση των παιδιών που ζουν σε καταστάσεις κρίσης

    Η ΕΕ και η UNICEF ζητούν αύξηση της χρηματοδότησης για την εκπαίδευση των παιδιών που ζουν σε καταστάσεις κρίσης

    Ψηφιακό Εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για γονείς παιδιών με αυτισμό- ΙΡΑΤ-Τ

    Ψηφιακό Εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για γονείς παιδιών με αυτισμό- ΙΡΑΤ-Τ

    3o Διεθνές Συνέδριο Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού

    Κλιματική αλλαγή: το Κοινοβούλιο ψήφισε τη μείωση των εκπομπών κατά 40%

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας Ρομά στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ήπειρος»

    Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

    Δράση για την προώθηση της σχολικής επιτυχίας των παιδιών ανά την ΕΕ

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    ΔΥΠΑ: Δωρεάν διαδικτυακά εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Συστήματα ελάχιστου εισοδήματος: στήριξη, προσβασιμότητα και συμπερίληψη

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Υγεία Ψυχολογία

Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

Σεμινάριο e-learning στο tetedu.gr

13 Φεβρουαρίου, 2023
in Υγεία, Ψυχολογία
0
tetedu

Η υποχρεωτική εκπαίδευση νηπίων (προσχολική εκπαίδευση) είναι διετής και ξεκινά από τα τέσσερα έτη σύμφωνα με το Νόμο 3518/2006. Παράλληλα, η φοίτηση σε παιδικούς σταθμούς ξεκινά από την ηλικία των 2- 2 1/2 ετών . Οι παιδαγωγοί προσχολικής αγωγής έρχονται αντιμέτωποι με μια σειρά προκλήσεων που αφορούν όχι μόνο στην ομαλή ένταξη των νηπίων αλλά και στη διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς.

Για την ομαλή λειτουργία της προσχολικής τάξης είναι πολύ σημαντικό να μπορούν οι παιδαγωγοί να αναγνωρίζουν τα ζητήματα συμπεριφοράς αλλά και να τα διαχειρίζονται ομαλά, σε συνεργασία με το λοιπό εκπαιδευτικό πλαίσιο και τους γονείς.

Ο ρόλος του παιδαγωγού/νηπιαγωγού προϋποθέτει, μεταξύ άλλων, εξοικείωση με τα τυχόν ζητήματα συμπεριφοράς που παρουσιάζονται στα πλαίσια της φυσιολογικής ανάπτυξης των παιδιών αλλά και τα δυνητικά συνδεόμενα με συγκεκριμένες υποκείμενες δυσκολίες, όπως οι Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος, η Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ) και οι συναισθηματικού τύπου δυσκολίες -αγχώδης διαταραχή, φοβίες, άγχος αποχωρισμού κλπ. Επιπλέον, σημαντικά γεγονότα ζωής όπως η μετανάστευση, το διαζύγιο, η αλλαγή σχολικού πλαισίου, η έλευση νέου μέλους στην οικογένεια κλπ. συχνά επηρεάζουν τη συναισθηματική κατάσταση, και κατ’ επέκταση, τη συμπεριφορά των παιδιών προσχολικής ηλικίας.

Αναγνωρίζοντας τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην καθημερινή τους πρακτική οι παιδαγωγοί προσχολικής αγωγής αλλά και τις δυνατότητες που ανοίγονται για τη βελτίωση της παιδαγωγικής τους πρακτικής, συμπεριλαμβανομένου και του ρόλου τους για την υποστήριξη και καθοδήγηση της οικογένειας, το Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης και Εκπαίδευσης του Κέντρου Παιδιού και Εφήβου, υλοποιεί e-learning εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα: “Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής”

Στόχοι του Σεμιναρίου:

  • Εισαγωγή στα ζητήματα συμπεριφοράς στα πλαίσια της φυσιολογικής ανάπτυξης και στις συχνότερες νοσολογικές οντότητες που ενδεχομένως σχετίζονται με αυτά.
  • Εξοικείωση με τις βασικές εκδηλώσεις των ΔΑΦ, ΔΕΠ-Υ και συναισθηματικών δυσκολιών, με έμφαση στην εικόνα και στις ανάγκες παιδιών 2-6 ετών, στο περιβάλλον προσχολικής αγωγής.
  • Εισαγωγή στις βασικές αρχές διαχείρισης των ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής.

Έτσι ώστε οι συμμετέχοντες:

α) Να ανταποκρίνονται στις ειδικές ανάγκες των νηπίων με ζητήματα συμπεριφοράς.

β) Να γνωρίσουν δομημένα την εικόνα που παρουσιάζουν τα παιδιά προσχολικής ηλικίας με ΔΑΦ/ΔΕΠΥ/Συναισθηματικές Δυσκολίες.

γ) Να ανταποκρίνονται στις πολλαπλές ανάγκες συνεργασίας και αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους γονείς, συναδέλφους, εκπαιδευτικούς και ειδικούς.

Εγγραφές

 

Περιεχόμενο σεμιναρίου

  1. Εισαγωγή στα ζητήματα συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής
  • Εικόνα νηπίου τυπικής ανάπτυξης – φυσιολογικά αναπτυξιακά ορόσημα
  • Ορισμός, περιγραφή ζητημάτων συμπεριφοράς
  • Κατηγορίες : στα πλαίσια φυσιολογικής ανάπτυξης, κυριότερες νοσολογικές οντότητες, σοβαρά γεγονότα ζωής
  • Ασφαλές περιβάλλον προσχολικής αγωγής: Βασικές αρχές
  • Διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς- Εισαγωγή : Σκέψεις, παρατήρηση, βασικές αρχές, καλές πρακτικές.
  1. Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος: Κλινική Εικόνα και Χαρακτηριστικά
  • Ορισμός, Επιδημιολογία, Κλινική εικόνα, Βιολογικό υπόβαθρο- Παράγοντες κινδύνου, χαρακτηριστικά
  • Δυσκολίες στην κοινωνική επικοινωνία, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές στα άτομα με ΔΑΦ μέσης και υψηλής λειτουργικότητας
  • Ο ρόλος της ανάπτυξης των κοινωνικών δεξιοτήτων στα άτομα με ΔΑΦ
  • Συναισθηματική νοημοσύνη
  • Ποια είναι η εικόνα του παιδιού προσχολικής ηλικίας στο νηπιαγωγείο, αναλόγως λειτουργικότητας και αναπτυξιακής φάσης
  • Εισαγωγή στις βασικές γνωστικές θεωρίες στις ΔΑΦ (περιγραφικά)
  1. Διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε παιδιά με (υποψία) Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
  • Τεχνικές Διαχείρισης για τους Παιδαγωγούς/Νηπιαγωγούς σε τάξη με παιδιά προσχολικής ηλικίας
  • Προετοιμασία τάξης παιδιών προσχολικής ηλικίας για την υποδοχή του μαθητή
  • Διαχείριση των υπολοίπων παιδιών και τρόποι διαχείρισης της γενικής στάσης τους και των ερωτήσεων τους για το νέο μαθητή με ΔΑΦ.
  • Ανάδειξη σημαντικότητας για την εξοικείωση με τον χώρο
  • Δημιουργία συνθηκών ασφαλούς περιβάλλοντος
  • Έμφαση στην ανάγκη κοινωνικοποίησης και προσαρμογής του παιδιού
  • Εισαγωγή στη χρήση οπτικοποιημένου υλικού που χρησιμοποιείται για μαθητές με ΔΑΦ
  1. Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ): Μια εισαγωγή
  • Ορισμός, Επιδημιολογία, Κλινική εικόνα, Βιολογικό υπόβαθρο- Παράγοντες κινδύνου, Χαρακτηριστικά.
  • Εικόνα παιδιού 2-6 ετών με ΔΕΠ-Υ , ή υποψία ΔΕΠΥ, μέσα στην τάξη
  • Ποιες δυσκολίες αντιμετωπίζει μέσα στην σχολική τάξη ο/η νηπιαγωγός
  • Αποφυγή του «να βλέπεις παντού ΔΕΠΥ»
  1. Διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς που σχετίζονται με Ελλειμματική Προσοχή – Υπερκινητικότητα μέσα στην τάξη
  • Προσαρμογή τάξης για την συμμετοχή του μαθητή προσχολικής ηλικίας με ΔΕΠ-Υ
  • Δημιουργία συνθηκών ασφαλούς περιβάλλοντος (πχ πώς πρέπει να είναι τοποθετημένα στο χώρο το κάθισμα/θρανίο του παιδιού
  • Διαχείριση των υπολοίπων παιδιών και τρόποι διαχείρισης της γενικής στάσης τους και των ερωτήσεων τους για το νέο μαθητή με ΔΕΠΥ
  • Έμφαση στην ανάγκη κοινωνικοποίησης και διασφάλιση της ένταξης του παιδιού.
  • Καλές πρακτικές για την πρόληψη και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς .
  1. Συναισθηματικές δυσκολίες στα παιδιά προσχολικής ηλικίας (45 λεπτά)
  • Φυσιολογικό άγχος , φόβοι ,άγχος αποχωρισμού
  • Αγχώδεις και καταθλιπτικού τύπου διαταραχές, φοβίες
  • Σημαντικά γεγονότα ζωής απώλεια πένθος, μετανάστευση, διαζύγιο, αλλαγή σχολικού πλαισίου, έλευση νέου μέλους στην οικογένεια (παιδιού)
  1. Τρόποι διαχείρισης συναισθηματικών δυσκολιών στα παιδιά προσχολικής ηλικίας
  • Τεχνικές διαχείρισης για τις συναισθηματικές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν τα νήπια.
  1. Υποψία αναπτυξιακών ή και συναισθηματικών δυσκολιών: Η διαχείριση της ενημέρωσης στους γονείς
  • Στόχοι της επικοινωνίας – ενημέρωσης
  • Η χρονική στιγμή που αποφασίζει ο νηπιαγωγός να διερευνήσει τυχόν δυσκολίες του παιδιού και στο οικογενειακό περιβάλλον
  • Οι κατάλληλες προσεγγίσεις για τους γονείς που διευκολύνουν την ενημέρωση/επικοινωνία
  • Η σημασία της ενσυναίσθησης – Συνήθη προβλήματα
  1. Διατομεακή συνεργασία και δίκτυα παροχής ψυχοκοινωνικής υποστήριξης: Σχέσεις συνεργασίας με το λοιπό πλαίσιο προσχολικής αγωγής, με γονείς και δομές υποστήριξης εκτός μονάδας προσχολικής αγωγής
  • Η λειτουργία της μονάδας προσχολικής αγωγής ως σύστημα.
  • Καλές πρακτικές επικοινωνίας και συνεργασίας με συναδέλφους, με το σύλλογο γονέων και με άλλους φορείς, όπου απαιτείται.
  • Διαθέσιμοι πόροι για τη διάγνωση και υποστήριξη παιδιών 2-6 ετών με ΔΑΦ/ΔΕΠΥ/συναισθηματικές δυσκολίες και των οικογενειών τους.
  • Καλές πρακτικές συνεργασίας με δομείς και φορείς που παρέχουν διάγνωση και υποστήριξη παιδιών 2-6 ετών με ΔΑΦ/ΔΕΠΥ /συναισθηματικές δυσκολίες και των οικογενειών τους.

Συμμετέχοντες – προφίλ:

  • Νηπιαγωγοί, βρεφονηπιοκόμοι και γενικά παιδαγωγοί προσχολικής αγωγής.
  • Λοιποί επαγγελματίες υγείας και ψυχικής υγείας ( Ψυχολόγοι, Κοινωνικοί Λειτουργοί, Νοσηλευτές) που εργάζονται ή πρόκειται να εργαστούν σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής.

 

Κόστος: 80 ευρώ.

Πληροφορίες και Εγγραφές ΕΔΩ

 

Πληροφορίες: Τμήμα Επιστημονικής Τεκμηρίωσης & Εκπαίδευσης,  Κέντρο Παιδιού και Εφήβου, Παρασκευή Χούλη, Τηλέφωνο: 6984601372, 2105731581, Δευτέρα – Παρασκευή: 10:00-15:00,  E-mail: tete.kpechios.org, www.kpechios.org

 

Διαβάστε Επίσης  Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος
Tags: elearningεκπαιδευτικοίΚέντρο Παιδιού & ΕφήβουΠαιδαγωγικήσεμινάρια ψυχολογίαςψυχολογία socialpolicy.gr

Related Posts

Ψηφιακό Εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για γονείς παιδιών με αυτισμό- ΙΡΑΤ-Τ
Προγράμματα

Ψηφιακό Εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για γονείς παιδιών με αυτισμό- ΙΡΑΤ-Τ

by admin
28 Μαρτίου, 2023
0

Ψηφιακό εργαλείο αυτοεκπαίδευσης IPAT-T στα πλαίσια του έργου «Integrative Parents’ Autism Training-IPAT».

Read more
Νέο Σύντομο Πρόγραμμα Σπουδών από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΑΠ για τους στόχους Βιωσιμότητας του ΟΗΕ

Νέο Σύντομο Πρόγραμμα Σπουδών από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΑΠ για τους στόχους Βιωσιμότητας του ΟΗΕ

20 Μαρτίου, 2023
Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

20 Μαρτίου, 2023
Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

Integrative Parents’ Autism Training | Εκδήλωση λήξης προγράμματος

15 Μαρτίου, 2023
ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών

13 Μαρτίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αυτόματο προσχέδιο

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»

29 Μαρτίου, 2023
Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

29 Μαρτίου, 2023
Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

29 Μαρτίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.071 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Έναρξη υποβολής αιτήσεων για νέες εγγραφές στους Παιδικούς Σταθμούς του Δημοτικού Βρεφοκομείου Αθηνών

Υποβολή αιτήσεων για το πρόγραμμα δημιουργίας 120 χώρων φροντίδας βρεφών σε επιχειρήσεις

Protection Assistant @ ΙΟΜ Athens / Greece

Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Μαραθώνος

Ημερίδα στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ROMA PLATFORM 2020

Ημερίδα στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος ROMA PLATFORM 2020

socialpolicy.gr

© 2023 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2023 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!