• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τετάρτη, 29 Μαρτίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Αυτόματο προσχέδιο

    Εκπαιδευτικό Σεμινάριο «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»

    Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

    Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

    Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

    Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

    Shelter Care-Taker @ faros

    Shelter Social Worker @ faros

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Ψυχολόγοι στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

    Η παγκόσμια κλιματική κρίση είναι κρίση φυλετικής δικαιοσύνης

    Η παγκόσμια κλιματική κρίση είναι κρίση φυλετικής δικαιοσύνης

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Δήμο Τρίπολης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Intermediate Reception Child Protection Expert @ European Union Agency for Asylum

    Ψηφιοποίηση της εργασίας: Ψυχοκοινωνικοί παράγοντες κινδύνου και μυοσκελετικές παθήσεις που συνδέονται με την εργασία

    Θέσεις εργασίας στο Κέντρο Αριστείας ΚΟΙΟΣ στο Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    Δικηγόρος για υποθέσεις έμφυλης βίας

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ο Covid-19 “εκτροχιάζει” τα κέρδη στην ισότητα των φύλων

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εργάζεται για την προώθηση των δικαιωμάτων των γυναικών

    Πολιτική συνοχής της ΕΕ: Η Επιτροπή εγκαινιάζει την Ευρωπαϊκή Αστική Πρωτοβουλία

    Πολιτική συνοχής της ΕΕ: Η Επιτροπή εγκαινιάζει την Ευρωπαϊκή Αστική Πρωτοβουλία

    Η ΕΕ και η UNICEF ζητούν αύξηση της χρηματοδότησης για την εκπαίδευση των παιδιών που ζουν σε καταστάσεις κρίσης

    Η ΕΕ και η UNICEF ζητούν αύξηση της χρηματοδότησης για την εκπαίδευση των παιδιών που ζουν σε καταστάσεις κρίσης

    Ψηφιακό Εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για γονείς παιδιών με αυτισμό- ΙΡΑΤ-Τ

    Ψηφιακό Εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για γονείς παιδιών με αυτισμό- ΙΡΑΤ-Τ

    3o Διεθνές Συνέδριο Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού

    Κλιματική αλλαγή: το Κοινοβούλιο ψήφισε τη μείωση των εκπομπών κατά 40%

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας Ρομά στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ήπειρος»

    Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

    Δράση για την προώθηση της σχολικής επιτυχίας των παιδιών ανά την ΕΕ

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    ΔΥΠΑ: Δωρεάν διαδικτυακά εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Συστήματα ελάχιστου εισοδήματος: στήριξη, προσβασιμότητα και συμπερίληψη

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Αυτόματο προσχέδιο

    Εκπαιδευτικό Σεμινάριο «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»

    Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

    Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

    Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

    Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

    Shelter Care-Taker @ faros

    Shelter Social Worker @ faros

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Ψυχολόγοι στο Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

    Η παγκόσμια κλιματική κρίση είναι κρίση φυλετικής δικαιοσύνης

    Η παγκόσμια κλιματική κρίση είναι κρίση φυλετικής δικαιοσύνης

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στο Δήμο Τρίπολης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Intermediate Reception Child Protection Expert @ European Union Agency for Asylum

    Ψηφιοποίηση της εργασίας: Ψυχοκοινωνικοί παράγοντες κινδύνου και μυοσκελετικές παθήσεις που συνδέονται με την εργασία

    Θέσεις εργασίας στο Κέντρο Αριστείας ΚΟΙΟΣ στο Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Οι αλλαγές στον ΠΚ αμφισβητούν την αξιοπιστία των θυμάτων σεξουαλικής βίας

    Δικηγόρος για υποθέσεις έμφυλης βίας

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ο Covid-19 “εκτροχιάζει” τα κέρδη στην ισότητα των φύλων

    Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο εργάζεται για την προώθηση των δικαιωμάτων των γυναικών

    Πολιτική συνοχής της ΕΕ: Η Επιτροπή εγκαινιάζει την Ευρωπαϊκή Αστική Πρωτοβουλία

    Πολιτική συνοχής της ΕΕ: Η Επιτροπή εγκαινιάζει την Ευρωπαϊκή Αστική Πρωτοβουλία

    Η ΕΕ και η UNICEF ζητούν αύξηση της χρηματοδότησης για την εκπαίδευση των παιδιών που ζουν σε καταστάσεις κρίσης

    Η ΕΕ και η UNICEF ζητούν αύξηση της χρηματοδότησης για την εκπαίδευση των παιδιών που ζουν σε καταστάσεις κρίσης

    Ψηφιακό Εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για γονείς παιδιών με αυτισμό- ΙΡΑΤ-Τ

    Ψηφιακό Εργαλείο αυτοεκπαίδευσης για γονείς παιδιών με αυτισμό- ΙΡΑΤ-Τ

    3o Διεθνές Συνέδριο Περιβαλλοντικού Σχεδιασμού

    Κλιματική αλλαγή: το Κοινοβούλιο ψήφισε τη μείωση των εκπομπών κατά 40%

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Πρόγραμμα νέας επιχειρηματικότητας Ρομά στο πλαίσιο του Ε.Π. «Ήπειρος»

    Νέα σύσταση για ποιοτική εκπαίδευση απαλλαγμένη από την απάτη και τη διαφθορά

    Δράση για την προώθηση της σχολικής επιτυχίας των παιδιών ανά την ΕΕ

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Ετήσια έρευνα για το Εισόδημα & τις Δαπάνες των Νοικοκυριών 2022

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    ΔΥΠΑ: Δωρεάν διαδικτυακά εργαστήρια ομαδικής συμβουλευτικής

    Ελάχιστο εισόδημα: χρειάζονται αποτελεσματικότερα μέτρα για την καταπολέμηση της φτώχειας και την αύξηση της απασχόλησης

    Συστήματα ελάχιστου εισοδήματος: στήριξη, προσβασιμότητα και συμπερίληψη

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    Ετήσια έκθεση INCB 2022: Ανησυχία για την τάση νομιμοποίησης της μη ιατρικής χρήσης της κάνναβης

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    «Είμαστε εντελώς εκτεθειμένες/-οι»: Νέες/-οι μοιράζονται τις ανησυχίες τους για τον αντίκτυπο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ιδιωτική ζωή και ψυχική υγεία

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Αναγνώριση και διαχείριση ζητημάτων συμπεριφοράς σε περιβάλλον προσχολικής αγωγής

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Επαναλειτουργεί η Γραμμή Βοήθειας 1114 του ΚΕΘΕΑ

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκπαίδευση στη Συνθετική Ψυχοθεραπεία | Τετραετές Πρόγραμμα

    Εκφοβισμός στην Εφηβική Ηλικία και κατάθλιψη/αυτοκτονικότητα

    Η ψυχοκοινωνική παρέμβαση στην παιδική και εφηβική ηλικία | Η εφηβεία ως εναντίωση, σύγκρουση και ρήξη

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θέματα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων» 2019 – 2020 | Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγείας Παγκρατίου

    Πρόγραμμα Ψυχογηριατρικής Υποστήριξης σε απομακρυσμένες περιοχές

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Μιλώντας για την απώλεια και το πένθος

    Τα πρώτα αποτελέσματα του προγράμματος για την κατάρτιση Εθνικής Στρατηγικής για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Νομοσχέδιο για την Ανακουφιστική Φροντίδα

    Υπηρεσία Δωρεάν Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    Δωρεάν συνεδρίες Συστημικής & Οικογενειακής Θεραπείας

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Επίκαιρα Σεμινάρια

Η τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

Δια ζώσης & Εξ αποστάσεως εκπαίδευση | ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ

3 Φεβρουαρίου, 2023
in Επίκαιρα, Σεμινάρια
0
τεχνικές επιστημονικής αναφοράς_ΑΠΘ

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  με τίτλο “H τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς”, διάρκειας 90 (διδακτικές ώρες), το οποίο θα διεξαχθεί και θα υλοποιηθεί  με διά ζώσης διαλέξεις σε νησίδα πληροφορικής και σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, μέσω της πλατφόρμας Zoom & elearning .

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Μαυροειδής Αγγελακέρης, Καθηγητής, Τμήμα Φυσικής, ΑΠΘ

Στο πρόγραμμα διδάσκουν η κ. Κατερίνα Γκαρανέ, Δρ. Τμήματος Φυσικής, ΕΔΙΠ και κ. Θ. Σαμαράς Καθηγητής στο Τμήμα Φυσικής.

Και οι τρεις διδάσκοντες έχουν μεγάλη εμπειρία στη διδασκαλία εργαστηριακών και θεωρητικών μαθημάτων και στην σύνταξη και στην υποβολή επιστημονικών εργασιών.

H τέχνη και οι τεχνικές μιας επιστημονικής αναφοράς

Δίδακτρα προγράμματος: 280 € * υπάρχει εκπτωτική πολιτική

Μέθοδος Υλοποίησης: Μικτή μέθοδος διδασκαλίας

Οδηγός εκπαιδευτικού προγράμματος

Έναρξη Προγράμματος: 13/02/2023
Λήξη Προγράμματος: 30/06/2023

Αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι 10/02/2023 

ΑΙΤΗΣΗ

 

Στόχος του προγράμματος

Στόχος του προγράμματος είναι να βοηθήσει κάθε «νεαρό» εκπαιδευόμενο ή εργαζόμενο, σε κάθε επίπεδο της επιστημονικής/επαγγελματικής του εξειδίκευσης, να ενταχθεί στην ερευνητική μεθοδολογία με πρακτικό και χρηστικό τρόπο. Ο όρος «επιστημονική αναφορά» αντιστοιχεί σε μια ολοκληρωμένη γραπτή εργασία ή σε μια προφορική παρουσίαση πάνω σε ένα ειδικό αντικείμενο. Περιλαμβάνει την περιγραφή του αντικειμένου, διαδικασίες μετρήσεων αλλά και αποτελέσματα που έχουν προκύψει μετά από κάποια μορφή επεξεργασίας, υπολογισμών και οδηγούν σε συγκεκριμένα συμπεράσματα. Μέσω του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα μάθουν να οργανώνουν το πλάνο της μελέτης που θα εκπονήσουν προκειμένου να αντιμετωπίσουν ένα συγκεκριμένο ερώτημα που τους ζητείται να απαντήσουν. Θα μπορούν να οργανώσουν και να αξιοποιήσουν παραγωγικά τον χρόνο ενασχόλησής τους με επιστημονικά/επαγγελματικά θέματα που σχετίζονται με δεδομένα, τα οποία χρειάζονται ερμηνείες, υπολογισμούς και επεξεργασίες. Θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της ανάλυσης των εκάστοτε δεδομένων σε μορφή μιας επαγγελματικής επιστημονικής αναφοράς.

Αναγκαιότητα προγράμματος

Η διαδικασία σύνταξης μιας επιστημονικής αναφοράς αποτελεί το βασικό κριτήριο αξιολόγησης αρκετών διαδικασιών όπως είναι η απόκτηση τίτλου σπουδών από εκπαιδευτικό ίδρυμα ή η παρουσίαση του πλάνου εργασίας μιας εταιρίας μετά από την αντίστοιχη συλλογή και επεξεργασία δεδομένων. Η βασική διαφορά μιας επιστημονικής εργασίας είναι ότι αυτή παρουσιάζεται και αξιολογείται από ακροατήριο που έχει σημαντικό βαθμό εξειδίκευσης στο συγκεκριμένο πεδίο, άρα ο συντάκτης της πρέπει να έχει επαρκή γνώση του αντικειμένου και να χειριστεί το θέμα με ηθική, επαγγελματισμό και αξιοπιστία. Το προτεινόμενο πρόγραμμα, έχει σαν σκοπό να καλύψει τις ανάγκες όσων θέλουν να αποκτήσουν γνώσεις και να βασιστούν σε καλές πρακτικές, καθώς ετοιμάζονται να παρουσιάσουν μία επιστημονική αναφορά. Επίσης εργαζόμενοι/επαγγελματίες ανεξαρτήτως ειδικότητας θα επωφεληθούν από μία δομημένη σειρά μαθημάτων η οποία θα τους βοηθήσει να εξελιχθούν επαγγελματικά και να ξεχωρίσουν στον εργασιακό τους χώρο, χρησιμοποιώντας τα εργαλεία και τις μεθοδολογίες που θα διδαχθούν στο πλαίσιο του προγράμματος.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Βασικό αποτέλεσμα του προτεινόμενου προγράμματος είναι η προαγωγή της επαγγελματικής και προσωπικής ανάπτυξης των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα αποκτούν κοινές ή βασικές δεξιότητες γνωστές και ως soft skills, που είναι επιθυμητές ανεξαρτήτως ειδικότητας. Αυτές περιλαμβάνουν κριτική σκέψη, επίλυση προβλημάτων, επαγγελματισμό, ευχέρεια διαχείρισης, εργασιακή ηθική, προαγωγή σταδιοδρομίας. Έτσι θα είναι σε θέση, κάθε φορά που θα τους τίθεται ένα ερώτημα έρευνας, να μπορούν να οργανώνουν και να αξιοποιούν παραγωγικά τον χρόνο ενασχόλησής τους, να διεξάγουν ενδελεχείς αναζητήσεις στο συγκεκριμένο πεδίο και να συγκεντρώνουν τα δεδομένα, τα οποία στη συνέχεια θα μελετούν επιχειρώντας ερμηνείες, υπολογισμούς και επεξεργασίες. Τέλος, θα είναι σε θέση να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της ανάλυσης των εκάστοτε δεδομένων σε μορφή αναφοράς, στο πλαίσιο μιας εκπαιδευτικής ή επαγγελματικής διαδικασίας.

Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα καλύπτει μια βασική ανάγκη εκπαίδευσης «νέων επαγγελματιών», που βρίσκονται στο στάδιο της εκπαιδευτικής τους κατάρτισης, ή ξεκινούν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία. Με τη βοήθεια του προγράμματος, κάθε νέος εκπαιδευόμενος ή εργαζόμενος που θα χρειαστεί να αντιμετωπίσει δεδομένα που χρειάζονται καταγραφή, επεξεργασία και συσχετίσεις προκειμένου να εξαχθούν συγκριτικά αποτελέσματα και συμπεράσματα, θα είναι σε θέση να διαχωρίσει το εγχείρημα σε στάδια και να το ολοκληρώσει παρουσιάζοντας το με επαγγελματικό τρόπο. Εν δυνάμει συμμετέχοντες θα μπορούσαν να είναι φοιτήτριες/φοιτητές που εκπονούν κάποια ερευνητική μελέτη για την απόκτηση τίτλου, ή γενικότερα κάθε εργαζόμενος που έχει να ετοιμάσει και να παρουσιάσει μια αναφορά που να περιλαμβάνει μια συλλογή από δεδομένα, π.χ. την κατανομή πωλήσεων ανά έτος και περιοχή. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος θα μπορούν να οργανώνουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τη μεθοδολογία που θα τους οδηγήσει σε μια επιστημονική αναφορά δεδομένων, η οποία στη συνέχεια θα κριθεί από ειδικούς στο αντικείμενο.

Κατηγορίες υποψηφίων που γίνονται δεκτές/οί/Προαπαιτούμενες γνώσεις/Κριτήρια επιλογής

Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν όποιες/όποιοι θέλουν να αποκτήσει δεξιότητες στη σύνταξη και στην παρουσίαση γραπτών/προφορικών επιστημονικών αναφορών ανεξαρτήτως ειδικότητας.

Η συμμετοχή στο πρόγραμμα προϋποθέτει:

Κατοχή ηλεκτρονικού υπολογιστή με πρόσβαση στο Διαδίκτυο, Κατοχή προσωπικού e-mail,  Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών

Σύμφωνα με τον μέγιστο που είναι 50 ανά κύκλο του προγράμματος θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας μέχρι την κάλυψη των διαθέσιμων θέσεων σε κάθε κύκλο του προγράμματος.

Μέθοδος υλοποίησης

Το πρόγραμμα υλοποείται με μικτή διδασκαλία: διά ζώσης και εξ αποστάσεως αξιοποιώντας τις πλατφόρμες zoom και e-learning.  Θα γίνονται διαδραστικές διαλέξεις σε τρεις βασικές ενότητες: α. η ερευνητική μεθοδολογία, β. Δεδομένα και επεξεργασίες και γ. η επιστημονική αναφορά διάρκειας 20 ωρών η κάθε ενότητα. Κατά τη διάρκεια κάθε ενότητας οι συμμετέχοντες βλέπουν καλές πρακτικές και αποκτούν δεξιότητες στο χειρισμό των θεμάτων που ανακύπτουν κατά την εκπόνηση μιας επιστημονικής αναφοράς όπως συλλογή, αξιολόγηση και οργάνωση πληροφορίων, επεξεργασία και απεικόνιση δεδομένων, σχέδιο σύνταξης μιας επαγγελματικής αναφοράς. Με το πέρας των διαλέξεων ξεκινά το στάδιο της αξιολόγησης με διάρκεια 30 ώρες, ανατίθενται ατομικές εργασίες ανάλογα με την επαγγελματική εξειδίκευση των συμμετεχόντων. Το στάδιο αυτό περιλαμβάνει επίλυση ενός πραγματικού προβλήματος που σχετίζεται με επιστημονική αναφορά. Οι συμμετέχοντες αξιοποιούν τις γνώσεις που απέκτησαν στις διαλέξεις προκειμένου να προετοιμάσουν τη δική τους ολοκληρωμένη επιστημονική αναφορά, την οποία θα παρουσιάσουν στο τέλος του προγράμματος.

Εκπαιδευτικό υλικό / Άλλες παροχές

Στις συμμετέχουσες/στους συμμετέχοντες παρέχονται:

  1. Διαφάνειες παρουσιάσεων/σημειώσεις ανά ενότητα μαθήματος θα αναρτηθούν στο e-learning.
  2. Ιστοσελίδες με σχετικές χρηστικές πληροφορίες για επιστημονικές αναφορές και οδηγίες χρήσης κατάλληλου λογισμικού για επεξεργασία δεδομένων
  3. Το βιβλίο: Η τέχνη και οι τεχνικές της επιστημονικής αναφοράς  (Έκδοση: 2η/2021, ISBN: 978-960-6789-31-1)

Δομή εκπαιδευτικού προγράμματος

 

Υποχρεώσεις εκπαιδευόμενων/Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες θα πρέπει:

Α) να έχουν παρακολουθήσει το σύνολο των διδακτικών ενοτήτων. Οι απουσίες δεν μπορούν να υπερβαίνουν το 10 % των προβλεπόμενων ωρών εκπαίδευσης.

Β) να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία την τελική αξιολόγηση: Κάθε συμμετέχων επιλέγει και αναλαμβάνει ένα συγκεκριμένο ερώτημα έρευνας, προτείνει την ερευνητική μελέτη και ετοιμάζει την αντίστοιχη επιστημονική αναφορά σε γραπτό κείμενο και προφορική παρουσίαση ή οποία γίνεται σε δημόσια παρουσίαση.

Γ) να έχουν καταβάλει το σύνολο των διδάκτρων μέχρι… (θα ενημερωθείτε στην πορεία)

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στις/στους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, το οποίο εκδίδεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ και υπογράφεται από τον Πρόεδρο του ΚΕΔΙΒΙΜ και την/τον Επιστημονική/ό Υπεύθυνη/ο του Προγράμματος.

Στις/στους συμμετέχουσες/συμμετέχοντες που παρακολούθησαν αλλά δεν ολοκλήρωσαν το σύνολο του προγράμματος, μπορεί να παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Κόστος συμμετοχής/Εκπτωτική πολιτική*

280 ευρώ/συμμετοχή

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας παρακαλείσθε να καταθέσετε το ποσό στο Λογαριασμό του ΕΛΚΕ:

GR9401722020005202057157381

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: PIRBGRAA

Στην αιτιολογία κατάθεσης να αναγράφεται το ονοματεπώνυμό σας και ο κωδικός έργου: 73909

Επίσης να επισυνάψετε το αντίγραφο της κατάθεσης στην αίτηση.

Αιτήσεις

Οι ενδιαφερόμενες/οι υποβάλλουν αίτηση ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ. Δεν χρειάζονται επιπλέον δικαιολογητικά.

Σε περίπτωση που δεν συγκεντρωθεί ο ελάχιστος απαιτούμενος αριθμός επιμορφούμενων, το ΚΕΔΙΒΙΜ διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής της ημερομηνίας έναρξης του προγράμματος ή και ακύρωσής του.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες/οι μπορούν να επικοινωνούν με email sciwrite@physics.auth.gr

 

Διαβάστε Επίσης  "Πολιτικές Υγείας και Ψυχικής Υγείας" | Διαδικτυακή Εκπαίδευση
Tags: elearningΑριστοτελειο Πανεπιστήμιο ΘεσσαλονίκηςΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘσεμινάρια socialpolicy.gr

Related Posts

Αυτόματο προσχέδιο
Σεμινάρια

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»

by admin
29 Μαρτίου, 2023
0

o Ευρωπαϊκό Κέντρο Αριστείας Jean Monnet του Πανεπιστημίου Αθηνών, διοργανώνει εκπαιδευτικό σεμινάριο με τηλεκπαίδευση.

Read more
Εθελοντισμός και Κοινωνική Πολιτική | Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Παντείου Πανεπιστημίου

Νέο πρόγραμμα επιμόρφωσης στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου «Εθελοντισμός και Κοινωνική Πολιτική»

23 Μαρτίου, 2023
Νέο Σύντομο Πρόγραμμα Σπουδών από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΑΠ για τους στόχους Βιωσιμότητας του ΟΗΕ

Νέο Σύντομο Πρόγραμμα Σπουδών από το ΚΕΔΙΒΙΜ του ΕΑΠ για τους στόχους Βιωσιμότητας του ΟΗΕ

20 Μαρτίου, 2023
Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

Έναρξη περιόδου υποβολής αιτήσεων για σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Ακαδημαϊκό έτος 2023-2024

20 Μαρτίου, 2023
ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε προγράμματα μεταπτυχιακών σπουδών

13 Μαρτίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Αυτόματο προσχέδιο

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο «Δίκαιο Ασύλου και Προσφύγων: Σύγχρονες Ευρωπαϊκές Εξελίξεις»

29 Μαρτίου, 2023
Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

Παρουσίαση Βιβλίου «Προτάσεις Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής για την Αναζωογόνηση της Ελληνικής Κοινωνίας και Οικονομίας»

29 Μαρτίου, 2023
Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

Κοινωνικός-ή Λειτουργός στο Σύλλογο Γονέων, Κηδεμόνων και Φίλων ΑμεΑ «Το Εργαστήρι»

29 Μαρτίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.071 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post

Διδάσκοντες/ουσες στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης του ΟΠΑ

Διδάσκοντες/ουσες στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Ερευνητές στο Ινστιτούτο Πολιτικών Ερευνών του ΕΚΚΕ

9 ebooks Ανοικτής Πρόσβασης από το ΕΚΚΕ

socialpolicy.gr

© 2023 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2023 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!