Θέση Εργασίας: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ (FAΗ0524)
Η Θέση Αναφέρεται
Στον Διευθυντή της ΖΕΥΞΙΣ
Διάρκεια Σύμβασης
Η θέση είναι πλήρους απασχόλησης και αφορά πενθήμερη εργασία, 40 ώρες την εβδομάδα.
Περιοχή
Αθηνά
Περιγραφή καθηκόντων & Βασικές Αρμοδιότητες
Οι αρμοδιότητες, οι υποχρεώσεις και τα παραδοτέα του Υπεύθυνου Οικονομικής Διαχείρισης αποτυπώνονται ως ακολούθως:
1. Κατάρτιση και υποβολή των οικονομικών αναφορών (δελτία δαπανών) σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τους οδηγούς διαχείρισης και οδηγίες των δράσεων
2. Συλλογή/ταξινόμηση των παραστατικών και έλεγχος στοιχείων επαλήθευσης των δαπανών
3. Παρακολούθηση ορθότητας και επιλεξιμότητας διαδικασιών προμηθειών ειδών και υπηρεσιών (πχ έγκριση αιτημάτων προμήθειας κ.τ.λ.)
4. Όλες οι απαιτούμενες διοικητικές και λοιπές ενέργειες που καθιστούν τις δαπάνες επιλέξιμες (π.χ. Κεντρικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Δημοσίων Συμβάσεων, Μητρώο επιχορηγούμενων φορέων στη Διαύγεια).
5. Τήρηση φακέλων / αρχείου έντυπου και ηλεκτρονικού σχετικά με την πιστοποίηση του οικονομικού αντικειμένου
6. Έλεγχος των παραστατικών των αναδόχων τόσο ως προς την ορθότητα τους όσο και βάσει των υπογεγραμμένων συμβάσεων κωδικοποίηση παραστατικών και προώθηση προς πληρωμή με μέριμνα για την έγκαιρη εξόφληση όλων των οφειλών προς προμηθευτές, συνεργάτες και προσωπικό
7. Συμμετοχή στις συναντήσεις των ομάδων εργασίας
8. Συμμετοχή στη σύνταξη των απολογιστικών εκθέσεων σχετικά με την πορεία υλοποίησης των δράσεων
9. Στενή συνεργασία με τον Συντονιστή της κάθε δράσης για την παρακολούθηση του προϋπολογισμού των έργων και την καλή εκτέλεση αυτών
10. Την παρακολούθηση της απορρόφησης του προϋπολογισμού των έργων και την έγκαιρη και τεκμηριωμένη πρόταση τροποποίησής τους, προτάσεις για τη διαχείριση των αποκλίσεων οικονομικού αντικειμένου
11. Υποβολή των αιτημάτων χρηματοδότησης και παρακολούθηση των διαδικασιών εκταμίευσης.
12. Υποστήριξη κατά τη διενέργεια επιτόπιων επαληθεύσεων και ελέγχων
13. Επικοινωνία και οδηγίες προς τους Συντονιστές πεδίου για το συντονισμό των εργασιών σε οικονομικά θέματα.
14. Συμμετοχή σε σύνταξη προδιαγραφών τευχών δημοπράτησης υποέργων συμβάσεων/προσκλήσεων προμηθειών ειδών και υπηρεσιών.
15. Συνεργασία με το λογιστήριο και συμβολή στη λογιστική παρακολούθηση των έργων
Απαραίτητα Προσόντα
⦁ Πτυχίο οικονομικής κατεύθυνσης ΑΕΙ ή ισότιμο πτυχίο της αλλοδαπής
⦁ Προϋπηρεσία σε θέση οικονομικής διαχείρισης χρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και έργων εθνικών, ευρωπαϊκών κτλ
⦁ Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
⦁ Άριστη γνώση Η/Υ
⦁ Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης, ανάληψη πρωτοβουλιών, ικανότητα οργάνωσης και εποπτείας, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων σε καθημερινές καταστάσεις κρίσης
⦁ Δυνατότητα ταξιδιών
⦁ Δίπλωμα οδήγησης
Επιθυμητά Προσόντα
1. Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε συναφές αντικείμενο
2. Προϋπηρεσία σε οργάνωση/φορέα της κοινωνίας των πολιτών
Θέση Εργασίας: Υπεύθυνος Καθημερινής Φροντίδας Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων
Η Θέση Αναφέρεται
Στον Συντονιστή του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων (ΚΦΑΑ).
Διάρκεια Σύμβασης
Η αρχική σύμβαση θα έως τη λήξη της περιόδου χρηματοδότησης του Έργου (31/7/2024). Οι υποψήφιοι θα πρέπει να έχουν τη δυνατότητα να εργαστούν σε κυλιόμενο ωράριο, σε διαφορετικές βάρδιες (πρωινές, απογευματινές και βραδινές), καθώς και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Η θέση είναι πλήρους απασχόλησης και αφορά 5νθήμερη εργασία, 40 ώρες την εβδομάδα.
Περιοχή
Αττική
Περιγραφή καθηκόντων & Βασικές Αρμοδιότητες
Στα καθήκοντα του Υπεύθυνου Καθημερινής Φροντίδας σε ένα ΚΦΑΑ περιλαμβάνονται:
- Η υποστήριξη των καθημερινών λειτουργιών του κέντρου, σύμφωνα με τις οδηγίες και υποδείξεις του Συντονιστή λειτουργίας και του Επιστημονικά υπεύθυνου.
2. Η μέριμνα για την υλοποίηση του ατομικού ημερήσιου προγράμματος των φιλοξενουμένων σε συνεργασία με τον κοινωνικό λειτουργό (συνοδείες, σχολείο, γιατροί, δραστηριότητες).
3. Η ενίσχυση και η υποστήριξή των φιλοξενουμένων στην καθημερινή τήρηση των κανόνων προσωπικής υγιεινής, καθαριότητας και οικιακής οικονομίας.
4. Η ενημέρωση του συντονιστή για την επάρκεια όλων των απαραίτητων υλικών (είδη προσωπικής υγιεινής, ρουχισμού, υπόδησης, ιματισμού, γραφικής ύλης κ.α.) και η φροντίδα για την έγκαιρη αναπλήρωση, παραλαβή, φύλαξη και συντήρησή τους.
5. Η επιτήρηση των χώρων και η αποτροπή κάθε μορφής καταστροφής εξοπλισμού, των εγκαταστάσεων και του κτιρίου του Κ.Φ.Α.Α., εκπαιδεύοντας συγχρόνως τους ανηλίκους στο σεβασμό και στη λειτουργική τους χρήση.
6. Η επιτήρηση του χώρου της εισόδου στο Κ.Φ.Α.Α. και ή τήρηση του βιβλίου εισόδου-εξόδου των ανηλίκων και των επισκεπτών στο Κέντρο.
7. Η αντιμετώπιση κάθε περίπτωσης κρίσης και επείγοντος περιστατικού και η έγκαιρη ειδοποίηση του επιστημονικού προσωπικού της βάρδιας ή του προσωπικού που είναι σε ετοιμότητα κλήσης.
8. Η επικοινωνία και η ενημέρωση των τοπικών αρχών σε περίπτωση που εξωτερικές ή εσωτερικές καταστάσεις ενδέχεται να απειλήσουν την ασφάλεια των φιλοξενούμενων και του προσωπικού.
9. Η μέριμνα για την τήρηση των κανόνων λειτουργίας του Κ.Φ.Α.Α., όπως οι ώρες/κανόνες κοινής ησυχίας, η απαγόρευση της χρήσης αλκοόλ και κάθε άλλης ουσίας που είναι βλαπτική για τους ωφελούμενους, κ.α.
10. Η φροντίδα της προστασίας των δικαιωμάτων των φιλοξενούμενων και της προστασίας της ιδιωτικότητάς τους.
11. Η φροντίδα για την τήρηση των ομαλών σχέσεων των ωφελουμένων διευκολύνοντας τη θετική μεταξύ τους επικοινωνία και αποτρέποντας τις συγκρούσεις.
12. Η συμμετοχή σε δραστηριότητες που προετοιμάζουν τους ωφελούμενους για την αυτόνομη διαβίωση υπό την καθοδήγηση του επιστημονικού προσωπικού.
13. Η συνοδεία των ωφελουμένων σε δραστηριότητες.
14. Η παρακολούθηση της κατάστασης τυχόν ασθενούς ωφελούμενου και η μέριμνα για την τήρηση τυχόν αγωγής και για ιατρική φροντίδα σε έκτακτη περίσταση ή σε κάθε περιστατικό επιπλοκής της υγείας του, σύμφωνα με τις οδηγίες της επιστημονικής ομάδας.
15. Η Καταγραφή των συμβάντων που λαμβάνουν χώρα κατά το ωράριο εργασίας (Βιβλίο συμβάντων) και η άμεση ενημέρωση του Συντονιστή ή/και του Επιστημονικού προσωπικού κατά περίπτωση και σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί.
Τυπικά Προσόντα (προαπαιτούμενα)
- Απολυτήριο Λυκείου (ή ισότιμος και αντίστοιχος τίτλος σχολικών μονάδων της ημεδαπής ή της αλλοδαπής).
- Ύπαρξη προηγούμενης συναφούς εμπειρίας ή εκπαίδευσης σε αντικείμενο συναφές με την παιδική προστασία ή την προστασία των ασυνόδευτων ανηλίκων ή την διαχείριση ευαλωτότητας ή την υποδοχή αιτούντων διεθνή προστασία ή την ένταξη των αναγνωρισμένων δικαιούχων διεθνούς προστασίας.
Ουσιαστικά Προσόντα (προαπαιτούμενα)
- Προσωπικό ενδιαφέρον και αντίληψη/συναίσθηση των προκλήσεων που ενδέχεται να αντιμετωπίσει.
- Ομαδικό πνεύμα και επικοινωνιακές ικανότητες.
- Ικανότητα επίλυσης συγκρούσεων, αμεροληψία και αντικειμενική κρίση.
- Ευελιξία και προθυμία ανταπόκρισης σε έκτακτες ανάγκες.
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στη μη διάκριση.
- Εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.
- Διάθεση εξέλιξης (ενημέρωση, επιμόρφωση, κατάρτιση).
Επιθυμητά προσόντα (προσμετρώνται θετικά)
- Γνώση της αγγλικής ή γαλλικής γλώσσας ή άλλης γλώσσας.
- Γνώση χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα: α) επεξεργασία κειμένων, β)υπολογιστικών φύλλων και γ) υπηρεσιών διαδικτύου, η οποία είναι επιθυμητό να αποδεικνύεται με: α) Πιστοποιητικά Πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ, β) Τίτλους σπουδών ειδικότητας Πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ.
Θέση Εργασίας: Νοσηλευτής Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων
Η Θέση Αναφέρεται
Στον Συντονιστή και τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων (ΚΦΑΑ).
Διάρκεια Σύμβασης
Η αρχική σύμβαση θα είναι ορισμένου χρόνου έως τη λήξη της περιόδου χρηματοδότησης του Έργου (31/7/2024). Η θέση είναι πλήρους απασχόλησης και αφορά πενθήμερη εργασία, 40 ώρες την εβδομάδα.
Περιοχή
Αττική
Περιγραφή καθηκόντων & Βασικές Αρμοδιότητες
Στα καθήκοντα του Νοσηλευτή σε ένα ΚΦΑΑ περιλαμβάνονται:
1.Η λήψη ιατρικού ιστορικού και η ενημέρωση των ατομικών ιατρικών φακέλων των φιλοξενούμενων στο Κ.Φ.Α.Α.
2. Η κατάρτιση ατομικού προγράμματος ιατρικής φροντίδας (π.χ. εμβόλια, εξετάσεις, αγωγές για χρόνιες παθήσεις κτλ.).
3. Η παροχή πρώτων βοηθειών όταν απαιτείται.
4. Η παραπομπή των φιλοξενούμενων σε πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια μονάδα ιατρικής περίθαλψης, εάν αυτό κρίνεται αναγκαίο βάσει της κατάστασης της υγείας του ανηλίκου.
5. Η καταγραφή των ελλείψεων σε φαρμακευτικά σκευάσματα πρώτων βοηθειών ή απαραίτητων για τις αγωγές των παιδιών, καθώς και τα αναλώσιμα υλικά πρώτων βοηθειών.
6. Σε ετοιμότητα κλήσης κατά τη νυχτερινή βάρδια (η επιστημονική ομάδα αναλαμβάνει εκ περιτροπής).
Τυπικά Προσόντα (απαραίτητα)
• Πτυχίο ΠΕ ή ΤΕ ή ΔΕ Νοσηλευτικής
• Άδεια άσκησης επαγγέλματος ή/και βεβαίωση εγγραφής στον οικείο επαγγελματικό σύλλογο
• Καλή γνώση της αγγλικής ή γαλλικής γλώσσας (επίπεδο Β1/Β2)
• Γνώση χειρισμού Η/Υ στα αντικείμενα: α) επεξεργασία κειμένων, β) υπολογιστικών φύλλων και γ) υπηρεσιών διαδικτύου, η οποία είναι επιθυμητό να αποδεικνύεται με: α) Πιστοποιητικά Πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ, β) Τίτλους σπουδών ειδικότητας Πληροφορικής ή γνώσης χειρισμού Η/Υ.
Ουσιαστικά Προσόντα
• Προσωπικό ενδιαφέρον και αντίληψη/συναίσθηση των προκλήσεων που ενδέχεται να αντιμετωπίσει.
• Ομαδικό πνεύμα και επικοινωνιακές ικανότητες.
• Ικανότητα επίλυσης συγκρούσεων, αμεροληψία και αντικειμενική κρίση.
• Ευελιξία και προθυμία ανταπόκρισης σε έκτακτες ανάγκες.
• Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στη μη διάκριση.
• Εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.
• Διάθεση εξέλιξης (ενημέρωση, επιμόρφωση, κατάρτιση).
Επιθυμητά Προσόντα :
• Η συμπλήρωση τουλάχιστον ενός έτους συναφούς επαγγελματικής εμπειρίας.
Για πληροφορίες και λεπτομέρειες αναφορικά με την διαδικασία επιλογή και τα απαραίτητα δικαιολογητικά επισκεφτείτε την σελίδα μας www.zeuxis.org.gr