• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Σάββατο, 25 Οκτωβρίου, 2025
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Συντονιστής/Συντονίστρια Ε.Δ.Η.Δ. | Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

    Κοινωνικός λειτουργός / Κοινωνική Λειτουργός | Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

    Νέο πρόγραμμα επιμόρφωσης στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου «Σχεδιασμός και Οργάνωση δράσεων αλληλεγγύης και Κοινωνική Πολιτική»

    4 Συμβάσεις στο Γραφείο Διασύνδεσης και Επιχειρηματικότητας Παντείου Πανεπιστημίου

    Ανακοίνωση του προγράμματος «Διεθνείς Κύκλοι Σπουδών» του INSP (Institut National du service public) 2025 – 2026

    «Διεθνείς Κύκλοι Σπουδών» της INSP (Institut National du service public) για την χρονική περίοδο 2025-2026

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Συμβάσεις έργου | «Κόμβος Κοινωνικών Παρεμβάσεων Δήμου Πειραιά – Social Innovation Piraeus ΙΙ»

    Θέσεις Εργασίας | UNICEF

    Στέλεχος Διοικητικής Υποστήριξης | Ε.Κ. «Αθηνά»

    Θέσεις Εργασίας στο Ερευνητικό Κέντρο “Αθηνά”

    Προκήρυξη Υποτροφιών Ιδρύματος Ωνάση 2023-24

    Προκήρυξη υποτροφιών για το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins των ΗΠΑ 2025-2026

    Νέα προκήρυξη θέσεων εργασίας στη Vela Greece | Safe Area Κ.Υ.Τ. Μαλακάσας

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

    Εργοθεραπευτής/τρια στο ΠΕΚ/ΑμεΑ

    Ζητείται Άμεσα Φροντίστρια – Γενικών Καθηκόντων για Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (ΣΥΔ)

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Καρλ Πολάνυι: Η αυτορυθμιζόμενη αγορά και τα πλασματικά εμπορεύματα: εργασία, γη και χρήμα

    Eurostat: Μείωση του ποσοστού υποκειμενικής φτώχειας το 2024

    Η Κοινωνική Πρόνοια στο πλαίσιο της Κοινωνικής Ασφάλειας και η οριοθέτηση της

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας του Δήμου Ηλιούπολης με τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    “Γραμματισμός στις Ειδήσεις για Νέους – Καλλιεργώντας Κριτικούς Αναγνώστες”

    “Γραμματισμός στις Ειδήσεις για Νέους – Καλλιεργώντας Κριτικούς Αναγνώστες”

    Σταθερή η επισιτιστική ανεπάρκεια στην Ελλάδα – Ανενεργά και ανεπαρκή τα βασικά εργαλεία κοινωνικής προστασίας

    Έκθεση για τη φτώχεια στην Ελλάδα 2025 | Σύνοψη |

    Ο Δήμος Αιγάλεω στις 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές πρακτικές Τοπικής Ανάπτυξης στα Innovation in Politics Awards 2025

    Ο Δήμος Αιγάλεω στις 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές πρακτικές Τοπικής Ανάπτυξης στα Innovation in Politics Awards 2025

    RE:MIND – Καινοτόμο πρόγραμμα για την ψυχοεκπαίδευση και αναμόρφωση της ανήλικης παραβατικότητας

    IDEA FACTORY 2025 για φοιτητές/τριες: Ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων και καινοτομίας

    IDEA FACTORY 2025 για φοιτητές/τριες: Ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων και καινοτομίας

    Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο για την Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Μαθητείας

    1η Επαγγελματική Σχολή Κατάρτισης στο Κατάστημα Κράτησης Κορυδαλλού

    Εργασία | Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών

    Επαναπρόσκληση για συμμετοχή στην Επιτροπή Ισότητας των Φύλων και Καταπολέμησης των Διακρίσεων στο ΙΙΒΕΑΑ

    Κείμενο της ΕΕΔΑ επί του ΣχΝ του Υπουργείου Εργασίας “Δίκαιη Εργασία για Όλους”

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    Πως να είμαστε αποτελεσματικοί γονείς

    Ομάδες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μονογονεϊκών οικογενειών από τον Κοινωνικό Οργανισμό Δήμου Πατρέων

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Συντονιστής/Συντονίστρια Ε.Δ.Η.Δ. | Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

    Κοινωνικός λειτουργός / Κοινωνική Λειτουργός | Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

    Νέο πρόγραμμα επιμόρφωσης στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου «Σχεδιασμός και Οργάνωση δράσεων αλληλεγγύης και Κοινωνική Πολιτική»

    4 Συμβάσεις στο Γραφείο Διασύνδεσης και Επιχειρηματικότητας Παντείου Πανεπιστημίου

    Ανακοίνωση του προγράμματος «Διεθνείς Κύκλοι Σπουδών» του INSP (Institut National du service public) 2025 – 2026

    «Διεθνείς Κύκλοι Σπουδών» της INSP (Institut National du service public) για την χρονική περίοδο 2025-2026

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Συμβάσεις έργου | «Κόμβος Κοινωνικών Παρεμβάσεων Δήμου Πειραιά – Social Innovation Piraeus ΙΙ»

    Θέσεις Εργασίας | UNICEF

    Στέλεχος Διοικητικής Υποστήριξης | Ε.Κ. «Αθηνά»

    Θέσεις Εργασίας στο Ερευνητικό Κέντρο “Αθηνά”

    Προκήρυξη Υποτροφιών Ιδρύματος Ωνάση 2023-24

    Προκήρυξη υποτροφιών για το Πανεπιστήμιο Johns Hopkins των ΗΠΑ 2025-2026

    Νέα προκήρυξη θέσεων εργασίας στη Vela Greece | Safe Area Κ.Υ.Τ. Μαλακάσας

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Πανεπιστήμιο Κρήτης

    Εργοθεραπευτής/τρια στο ΠΕΚ/ΑμεΑ

    Ζητείται Άμεσα Φροντίστρια – Γενικών Καθηκόντων για Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (ΣΥΔ)

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Καρλ Πολάνυι: Η αυτορυθμιζόμενη αγορά και τα πλασματικά εμπορεύματα: εργασία, γη και χρήμα

    Eurostat: Μείωση του ποσοστού υποκειμενικής φτώχειας το 2024

    Η Κοινωνική Πρόνοια στο πλαίσιο της Κοινωνικής Ασφάλειας και η οριοθέτηση της

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας του Δήμου Ηλιούπολης με τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    “Γραμματισμός στις Ειδήσεις για Νέους – Καλλιεργώντας Κριτικούς Αναγνώστες”

    “Γραμματισμός στις Ειδήσεις για Νέους – Καλλιεργώντας Κριτικούς Αναγνώστες”

    Σταθερή η επισιτιστική ανεπάρκεια στην Ελλάδα – Ανενεργά και ανεπαρκή τα βασικά εργαλεία κοινωνικής προστασίας

    Έκθεση για τη φτώχεια στην Ελλάδα 2025 | Σύνοψη |

    Ο Δήμος Αιγάλεω στις 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές πρακτικές Τοπικής Ανάπτυξης στα Innovation in Politics Awards 2025

    Ο Δήμος Αιγάλεω στις 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές πρακτικές Τοπικής Ανάπτυξης στα Innovation in Politics Awards 2025

    RE:MIND – Καινοτόμο πρόγραμμα για την ψυχοεκπαίδευση και αναμόρφωση της ανήλικης παραβατικότητας

    IDEA FACTORY 2025 για φοιτητές/τριες: Ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων και καινοτομίας

    IDEA FACTORY 2025 για φοιτητές/τριες: Ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων και καινοτομίας

    Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο για την Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Μαθητείας

    1η Επαγγελματική Σχολή Κατάρτισης στο Κατάστημα Κράτησης Κορυδαλλού

    Εργασία | Ίδρυμα Ιατροβιολογικών Ερευνών της Ακαδημίας Αθηνών

    Επαναπρόσκληση για συμμετοχή στην Επιτροπή Ισότητας των Φύλων και Καταπολέμησης των Διακρίσεων στο ΙΙΒΕΑΑ

    Κείμενο της ΕΕΔΑ επί του ΣχΝ του Υπουργείου Εργασίας “Δίκαιη Εργασία για Όλους”

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    Πως να είμαστε αποτελεσματικοί γονείς

    Ομάδες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μονογονεϊκών οικογενειών από τον Κοινωνικό Οργανισμό Δήμου Πατρέων

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής

The Swedish National Agency for Education

5 Νοεμβρίου, 2015
in Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
0
sweden-education-agency-socialpolicy.gr

 

  • The National Agency for Education is the central administrative authority for the public school system, publicly organised preschooling, school-age childcare and for adult education.
  • The National Agency for Education is led by the Director-General, and in order to strengthen quality and acceptance by society, the Government has appointed an Advisory Council.

Mission and role

The Swedish Riksdag and the Government set out the goals and guidelines for the preschool and school through i.a. the Education Act and the Curricula. The mission of the Agency is to actively work for the attainment of the goals.

The municipalities and the independent schools are the principal organisers in the school system, allocate resources and organise activities so that pupils attain the national goals.

The Agency supervises, supports, follows up and evaluates the school in order to improve quality and outcomes.

All pupils have the right to an equivalent education.

Focus is given on the principal organisers of the school, school heads, school leaders and teachers in the preschool, the preschool class, different school forms in compulsory and upper secondary schooling, and also adult education. Sometimes pupils and parents are the target groups of the Agency.

The Agency’s mission can be summarised as follows:

  • drawing up clear goals and knowledge requirements
  • providing support for the development of preschools and schools
  • developing and disseminating new knowledge of benefit to our target groups
  • communicate to improve

How does the agency work for a better school?

National goals and steering documents

Setting up the frameworks and guidelines on how education is to be provided and assessed with the aid of syllabuses and subject plans, knowledge requirements and tests, as well as general guidelines. This is of special importance in the light of the ongoing reforms of the preschool, compulsory and upper secondary schools, as well as adult education. Major initiatives will be implemented to provide support for the implementation of the new reforms, covering conferences, web-based information, and different types of informational material.

National knowledge assessment

The Agency is responsible for the national system for assessing knowledge. Together with universities and university colleges, national tests and assessment guides are developped for teachers to ensure pupils receive equivalent assessment.

Evaluation

By means of in-depth studies and analyses, the Agency evaluates schooling to identify and highlight those areas where national development is needed. Causes of variations in goal attainment among different principal school organisers and schools are analysed. The Agency takes part in international studies to benchmark the education system of the country and compare it with other countries. The Agency disseminates the results and outcomes by different means, such as reports and knowledge overviews.

Διαβάστε επίσης  Καλοκαιρινοί Παιδότοποι και Αθλοπαιδιές στο Δήμο Πετρούπολης

Follow-up

The Agency is responsible for statistics in the school system and childcare. The aim is to provide an overall view of schooling and material to follow up and evaluate at the national and local levels. Each year the Agency collects data on children, pupils, school staff, costs and education outcomes. The data is presented in statistical form by type of activity and school. This contributes to comparisons between different principal organisers and types of activities.

National school development

The Agency provides support to preschools, schools and principal organisers for their development. The support to be given should be nationally prioritised. This may involve general development initiatives, which are justified on the grounds of shortcomings and problems that have been identified by means of different national and international studies, such as in mathematics, languages, and reading and writing skills. It can also deal with other issues such as mobbing and bullying, gender equality, minority languages and the position of newly arrived pupils in Sweden.

Competence development is also an important part of the work of the Agency. The Agency is responsible for the National School Leadership Training Programme and the initiative for professional supplementary training of preschool teachers and teachers.

Conferences, support and inspirational material, as well as web-based support are common forms for contributing to development. Knowledge is also disseminated on research and knowledge-based methods, as well as experiences of importance for school heads and teachers.

The Agency is also responsible for distributing and evaluating government grants to stimulate goal attainment and ensure quality of schooling.

Inspection – responsibility of a separate agency

The Swedish Schools Inspectorate has supervisory responsibility for preschooling, school-age child care, schooling and adult education. This means that the Agency checks that the municipalities or the independent schools comply with the legislation and other provisions applicable to their activities. The goal is good education in a secure environment. In addition, the Schools Inspectorate is responsible for approving applications and grants for independent schools.

The Office of the Child and School Student Representative (BEO) is also a part of the Schools Inspectorate.

Source: http://www.skolverket.se


Discover more from socialpolicy.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Εγγραφή

Tags: educational policysocial policyκοινωνική πολιτικήφορείς κοινωνικής πολιτικής

Related Posts

Καρλ Πολάνυι: Η αυτορυθμιζόμενη αγορά και τα πλασματικά εμπορεύματα: εργασία, γη και χρήμα
Κοινωνική Πολιτική

Eurostat: Μείωση του ποσοστού υποκειμενικής φτώχειας το 2024

by admin
24 Οκτωβρίου, 2025
0

Μεταξύ των χωρών της ΕΕ, η Ελλάδα είχε το υψηλότερο ποσοστό ατόμων που θεωρήθηκαν υποκειμενικά φτωχοί (66,8 %).

Read moreDetails
Η Κοινωνική Πρόνοια στο πλαίσιο της Κοινωνικής Ασφάλειας και η οριοθέτηση της

Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας του Δήμου Ηλιούπολης με τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

22 Οκτωβρίου, 2025
Podcast του Κ.Υ.Α.Δ.Α: «Street Work: Η εμπειρία της δράσης στο δρόμο»

Podcast του Κ.Υ.Α.Δ.Α: «Street Work: Η εμπειρία της δράσης στο δρόμο»

21 Οκτωβρίου, 2025
Σταθερή η επισιτιστική ανεπάρκεια στην Ελλάδα – Ανενεργά και ανεπαρκή τα βασικά εργαλεία κοινωνικής προστασίας

Έκθεση για τη φτώχεια στην Ελλάδα 2025 | Σύνοψη |

19 Οκτωβρίου, 2025
Ο Δήμος Αιγάλεω στις 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές πρακτικές Τοπικής Ανάπτυξης στα Innovation in Politics Awards 2025

Ο Δήμος Αιγάλεω στις 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές πρακτικές Τοπικής Ανάπτυξης στα Innovation in Politics Awards 2025

17 Οκτωβρίου, 2025
Load More

Subscribe

* indicates required
newsletters socialpolicy.gr

Το socialpolicy.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που θα παρέχετε σε αυτή τη φόρμα ώστε να σας ενημερώνει μέσω email. Παρακαλώ ενημερώστε μας πώς συμφωνείτε να λαμβάνετε emails από εμάς: SocialPolicy will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates. Please confirm that you agree to receive our emails:

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Συντονιστής/Συντονίστρια Ε.Δ.Η.Δ. | Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

Κοινωνικός λειτουργός / Κοινωνική Λειτουργός | Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων

25 Οκτωβρίου, 2025
Νέο πρόγραμμα επιμόρφωσης στο Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του Παντείου Πανεπιστημίου «Σχεδιασμός και Οργάνωση δράσεων αλληλεγγύης και Κοινωνική Πολιτική»

4 Συμβάσεις στο Γραφείο Διασύνδεσης και Επιχειρηματικότητας Παντείου Πανεπιστημίου

24 Οκτωβρίου, 2025
Καρλ Πολάνυι: Η αυτορυθμιζόμενη αγορά και τα πλασματικά εμπορεύματα: εργασία, γη και χρήμα

Eurostat: Μείωση του ποσοστού υποκειμενικής φτώχειας το 2024

24 Οκτωβρίου, 2025
Next Post
Αναγνώριση και εξαγορά προϋπηρεσίας ως συντάξιμης βάσει του αρχικού αιτήματος του πολίτη προς το ΓΛΚ

Βελτίωση οδηγίας για διαδικασία χορήγησης επιδόματος ασθενείας

Η αναγκαιότητα αντιμετώπισης του έμφυλου χάσματος – Μέρος Ι

Στρατηγικές για την ισότητα των δύο φύλων και την ίση αμοιβή

Συρία: Μαζικοί εκτοπισμοί καθώς η βία κλιμακώνεται

Συρία: Μαζικοί εκτοπισμοί καθώς η βία κλιμακώνεται

socialpolicy.gr

© 2025 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2025 socialpolicy.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ανοίξτε τη γραμμή εργαλείων Εργαλεία προσβασιμότητας

Εργαλεία προσβασιμότητας

  • Αύξηση κειμένουΑύξηση κειμένου
  • Μείωση κειμένουΜείωση κειμένου
  • Κλίμακα ΓκριΚλίμακα Γκρι
  • Υψηλή ΑντίθεσηΥψηλή Αντίθεση
  • Αρνητική ΑντίθεσηΑρνητική Αντίθεση
  • Ανοιχτόχρωμο φόντοΑνοιχτόχρωμο φόντο
  • Υπογραμμίσεις συνδέσμωνΥπογραμμίσεις συνδέσμων
  • Αναγνώσιμη γραμματοσειράΑναγνώσιμη γραμματοσειρά
  • Επαναφορά Επαναφορά