• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τετάρτη, 29 Οκτωβρίου, 2025
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Επιστημονικά Υπεύθυνος/η | ΑΡΣΙΣ Θεσσαλονίκη

    Διερμηνέας Φαρσί | ΑΡΣΙΣ

    Υπάλληλος Παρακολούθησης Προγραμμάτων στην Zeuxis

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων (Κ.Φ.Α.Α.)

    Διευθυντής/τρια Ανθρώπινου Δυναμικού στην ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ – Οικουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων

    Ψυχολόγος | ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ – Οικουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων

    Consultant on School Related Violence (SRV) for the CARING2.0 project

    Fundraising and Project Co-Coordinator (f/m/d) | Be Aware And Share (BAAS)

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός | Χαμόγελο του Παιδιού

    «Η προοπτική μιας μακροχρόνιας παραμονής των προσφύγων και των μεταναστών στην Ελλάδα: ανάδειξη των δημογραφικών και κοινωνικοοικονομικών συνεπειών και η σημασία τους για την αποδοχή της προοπτικής αυτής από την ελληνική κοινωνία»

    Θέσεις Εργασίας | Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης

    31 θέσεις στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    «Κραυγαλέα η αναποτελεσματικότητα των κοινοτικών εργαλείων για την κινητικότητα των εργαζομένων στην Ε.Ε.»

    Θέσεις Εργασίας στην Ελλάδα μέσω EURES

    Πρόσληψη διδασκόντων στο Τμήμα Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών

    Θέσεις ασκούμενων δικηγόρων στο Γραφείο Νομικής Υπηρεσίας του Πανεπιστημίου Πατρών

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Σταθερή η επισιτιστική ανεπάρκεια στην Ελλάδα – Ανενεργά και ανεπαρκή τα βασικά εργαλεία κοινωνικής προστασίας

    Έκθεση για τη Φτώχεια στην Ελλάδα – 2025

    ΤΕΠΑΚ: Προκήρυξη θέσεων για μεταπτυχιακές σπουδές διδακτορικού επιπέδου

    «HR EXCELLENCE IN RESEARCH» | Επαναπιστοποίηση του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

    Καρλ Πολάνυι: Η αυτορυθμιζόμενη αγορά και τα πλασματικά εμπορεύματα: εργασία, γη και χρήμα

    Eurostat: Μείωση του ποσοστού υποκειμενικής φτώχειας το 2024

    Η Κοινωνική Πρόνοια στο πλαίσιο της Κοινωνικής Ασφάλειας και η οριοθέτηση της

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας του Δήμου Ηλιούπολης με τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    “Γραμματισμός στις Ειδήσεις για Νέους – Καλλιεργώντας Κριτικούς Αναγνώστες”

    “Γραμματισμός στις Ειδήσεις για Νέους – Καλλιεργώντας Κριτικούς Αναγνώστες”

    Σταθερή η επισιτιστική ανεπάρκεια στην Ελλάδα – Ανενεργά και ανεπαρκή τα βασικά εργαλεία κοινωνικής προστασίας

    Έκθεση για τη φτώχεια στην Ελλάδα 2025 | Σύνοψη |

    Ο Δήμος Αιγάλεω στις 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές πρακτικές Τοπικής Ανάπτυξης στα Innovation in Politics Awards 2025

    Ο Δήμος Αιγάλεω στις 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές πρακτικές Τοπικής Ανάπτυξης στα Innovation in Politics Awards 2025

    RE:MIND – Καινοτόμο πρόγραμμα για την ψυχοεκπαίδευση και αναμόρφωση της ανήλικης παραβατικότητας

    IDEA FACTORY 2025 για φοιτητές/τριες: Ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων και καινοτομίας

    IDEA FACTORY 2025 για φοιτητές/τριες: Ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων και καινοτομίας

    Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο για την Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Μαθητείας

    1η Επαγγελματική Σχολή Κατάρτισης στο Κατάστημα Κράτησης Κορυδαλλού

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    Πως να είμαστε αποτελεσματικοί γονείς

    Ομάδες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μονογονεϊκών οικογενειών από τον Κοινωνικό Οργανισμό Δήμου Πατρέων

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Επιστημονικά Υπεύθυνος/η | ΑΡΣΙΣ Θεσσαλονίκη

    Διερμηνέας Φαρσί | ΑΡΣΙΣ

    Υπάλληλος Παρακολούθησης Προγραμμάτων στην Zeuxis

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων (Κ.Φ.Α.Α.)

    Διευθυντής/τρια Ανθρώπινου Δυναμικού στην ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ – Οικουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων

    Ψυχολόγος | ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ – Οικουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων

    Consultant on School Related Violence (SRV) for the CARING2.0 project

    Fundraising and Project Co-Coordinator (f/m/d) | Be Aware And Share (BAAS)

    Κοινωνικός/ή Λειτουργός | Χαμόγελο του Παιδιού

    «Η προοπτική μιας μακροχρόνιας παραμονής των προσφύγων και των μεταναστών στην Ελλάδα: ανάδειξη των δημογραφικών και κοινωνικοοικονομικών συνεπειών και η σημασία τους για την αποδοχή της προοπτικής αυτής από την ελληνική κοινωνία»

    Θέσεις Εργασίας | Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης

    31 θέσεις στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

    «Κραυγαλέα η αναποτελεσματικότητα των κοινοτικών εργαλείων για την κινητικότητα των εργαζομένων στην Ε.Ε.»

    Θέσεις Εργασίας στην Ελλάδα μέσω EURES

    Πρόσληψη διδασκόντων στο Τμήμα Λογοθεραπείας του Πανεπιστημίου Πατρών

    Θέσεις ασκούμενων δικηγόρων στο Γραφείο Νομικής Υπηρεσίας του Πανεπιστημίου Πατρών

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Σταθερή η επισιτιστική ανεπάρκεια στην Ελλάδα – Ανενεργά και ανεπαρκή τα βασικά εργαλεία κοινωνικής προστασίας

    Έκθεση για τη Φτώχεια στην Ελλάδα – 2025

    ΤΕΠΑΚ: Προκήρυξη θέσεων για μεταπτυχιακές σπουδές διδακτορικού επιπέδου

    «HR EXCELLENCE IN RESEARCH» | Επαναπιστοποίηση του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Κύπρου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή

    Καρλ Πολάνυι: Η αυτορυθμιζόμενη αγορά και τα πλασματικά εμπορεύματα: εργασία, γη και χρήμα

    Eurostat: Μείωση του ποσοστού υποκειμενικής φτώχειας το 2024

    Η Κοινωνική Πρόνοια στο πλαίσιο της Κοινωνικής Ασφάλειας και η οριοθέτηση της

    Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας του Δήμου Ηλιούπολης με τα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    “Γραμματισμός στις Ειδήσεις για Νέους – Καλλιεργώντας Κριτικούς Αναγνώστες”

    “Γραμματισμός στις Ειδήσεις για Νέους – Καλλιεργώντας Κριτικούς Αναγνώστες”

    Σταθερή η επισιτιστική ανεπάρκεια στην Ελλάδα – Ανενεργά και ανεπαρκή τα βασικά εργαλεία κοινωνικής προστασίας

    Έκθεση για τη φτώχεια στην Ελλάδα 2025 | Σύνοψη |

    Ο Δήμος Αιγάλεω στις 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές πρακτικές Τοπικής Ανάπτυξης στα Innovation in Politics Awards 2025

    Ο Δήμος Αιγάλεω στις 10 κορυφαίες ευρωπαϊκές πρακτικές Τοπικής Ανάπτυξης στα Innovation in Politics Awards 2025

    RE:MIND – Καινοτόμο πρόγραμμα για την ψυχοεκπαίδευση και αναμόρφωση της ανήλικης παραβατικότητας

    IDEA FACTORY 2025 για φοιτητές/τριες: Ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων και καινοτομίας

    IDEA FACTORY 2025 για φοιτητές/τριες: Ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων και καινοτομίας

    Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο για την Αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Μαθητείας

    1η Επαγγελματική Σχολή Κατάρτισης στο Κατάστημα Κράτησης Κορυδαλλού

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    Πως να είμαστε αποτελεσματικοί γονείς

    Ομάδες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μονογονεϊκών οικογενειών από τον Κοινωνικό Οργανισμό Δήμου Πατρέων

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική

New measures to boost key competences and digital skills, as well as the European dimension of education

14 Φεβρουαρίου, 2018
in Κοινωνική Πολιτική, Κοινωνική Συνοχή
0
πληροφορική_socialpolicy.gr

To follow up on the Gothenburg Summit, the European Commission has adopted new initiatives to improve key competences and digital skills of European citizens, to promote common values and pupils’ awareness of the functioning of the European Union.

The new proposals come only two months after European Heads of State and Government discussed education, training and culture at the Gothenburg Summit in November 2017. They are intended to reduce socio-economic inequalities, whilst sustaining competitiveness in order to build a more united, stronger and more democratic Europe.

 

Jyrki Katainen, Vice-President of the Commission for Jobs, Growth, Investment and Competitiveness, said: “Today’s initiatives aim at empowering individuals so that they can make the most of their lives and so that we can build fair, resilient economies and societies. We need to ensure education delivers for all, across Europe, and so that everybody can adapt to and benefit from change. This is vital for Europe’s sustainable growth and competitiveness and will be even more so in the future. We are ready to support and to work together with Member States to make this happen.”

Tibor Navracsics, EU Commissioner for Education, Culture, Youth and Sport, said: “Europe’s education and training systems need to give people from all backgrounds the right competences to progress and prosper professionally, but also enable them to be engaged citizens. We need to harness the potential of education to foster social cohesion and a sense of belonging. To do so, we have to build on our common values and make sure that education enables pupils to experience their European identity in all its diversity, learn more about Europe, about other European countries and about themselves.”

Mariya Gabriel, EU Commissioner for The Digital Economy and Society, added: “The digital age is expanding into all areas of our lives, and it is not just those who work in IT that will need to be alert of the digital transformation. The digital skills gap is real. While already 90% of future jobsrequire some level of digital literacy, 44% of Europeans lack basic digital skills. The Digital Education Action Plan we propose today will help Europeans, educational institutions and education systems to better adapt to life and work in increasingly digital societies.”

 

The three initiatives proposed by the Commission are:

1. A Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning: Building on the Recommendation on Key Competences adopted in 2006, this proposal brings forward important updates reflecting the rapid evolution of teaching and learning since then. It aims to improve the development of key competences of people of all ages throughout their lives and to provide guidance to Member States on how to achieve this objective. A particular focus is placed on promoting entrepreneurial drive and innovation-oriented mindsets in order to unlock personal potential, creativity and self-initiative.

Moreover, the Commission is recommending steps to foster competences in science, technology, engineering and mathematics (STEM) and motivate more young people to embark on a career in these fields. The proposals made today should also be seen as part of the answer to urgently improve European education systems to face the many challenges highlighted in the latest PISA survey. More generally, the measures will support Member States in better preparing learners for changing labour markets and for active citizenship in more diverse, mobile, digital and global societies.

 

2. A Digital Education Action Plan that outlines how the EU can help people, educational institutions and education systems better adapt to life and work in an age of rapid digital change by:

  • making better use of digital technology for teaching and learning;
  • developing the digital competences and skills needed for living and working in an age of digital transformation; and
  • improving education through better data analysis and foresight.

Initiatives include supporting schools with high-speed broadband connections, scaling up a new self-assessment tool for schools on the use of technology for teaching and learning (SELFIE) and a public awareness campaign on online safety, media literacy and cyber hygiene.

 

3. A Council Recommendation on common values, inclusive education and the European dimension of teaching: This initiative proposes ways in which education can help young people understand the importance of and adhere to common values set out in Article 2 of the Treaty of the European Union. It aims at strengthening social cohesion and contributing to fight the rise of populism, xenophobia, divisive nationalism and the spreading of fake news. The proposal also strengthens inclusive education to promote quality education for all pupils as well as the European dimension of teaching, so children also learn about Europe’s common heritage and diversity and get a good understanding of the functioning of the EU. To support these aims, the Commission will take steps to increase virtual exchanges among schools, notably through the successful e-Twinning network, and boost school mobility through the Erasmus+ programme.

 

Background

Heads of State and Government informally discussed education and training at the Gothenburg Social Summit in November 2017, guided by the Commission’s Communication ‘Strengthening European Identity through Education and Culture‘. This resulted in the European Council conclusions of 14 December 2017 calling on Member States, the Council and the Commission to take forward the agenda discussed in Gothenburg. The review of the 2006 Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning was announced in the New Skills Agenda for Europe adopted in June 2016. To prepare its proposal, the Commission held a public consultation and a stakeholder conference in 2017.

The proposed Council Recommendation on promoting common values, inclusive education, and the European dimension of teaching builds on the Paris Declaration on promoting citizenship and the common values of freedom, tolerance and non-discrimination through education adopted at the informal meeting of Education Ministers on 17 March 2015. It was announced in the Commission’s Communication on Supporting the prevention of radicalisation leading to violent extremism of 14 June 2016. To guide its proposal, the Commission held a public consultation in 2017.

Source: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-18-102_en.htm

Διαβάστε επίσης  Εκπαίδευση Ενηλίκων και κοινωνικά ευπαθείς ομάδες: Ημερίδα του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ «IMPADA»


Discover more from socialpolicy.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Tags: educationerasmussocial cohesion

Related Posts

Καλές Πρακτικές Erasmus+ 2024: Έμπνευση και Καινοτομία στην Εκπαίδευση
Κοινωνική Πολιτική

Καλές Πρακτικές Erasmus+ 2024: Έμπνευση και Καινοτομία στην Εκπαίδευση

by admin
29 Ιουλίου, 2025
0

Το ΙΚΥ, ως Εθνική Μονάδα Συντονισμού του Erasmus, παρουσιάζει επιλεγμένες Καλές Πρακτικές σχεδίων KA1 και KA2 του Erasmus+ 2024.

Read moreDetails
Θέατρο και Υγιής Γήρανση: Το έργο AGE-THEA για την Ψυχική Ευεξία των Ηλικιωμένων

Θέατρο και Υγιής Γήρανση: Το έργο AGE-THEA για την Ψυχική Ευεξία των Ηλικιωμένων

25 Ιουνίου, 2025
Eξ αποστάσεως ασύγχρονη επιμόρφωση εκπαιδευτικών γενικής & ειδικής αγωγής

Δύο νέα καινοτόμα ευρωπαϊκά έργα από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής

2 Απριλίου, 2025
Αναβάθμιση και επέκταση της λειτουργίας των σχολείων των φυλακών

Πρόσκληση υποβολής προτάσεων στον τομέα «Εκπαίδευση» και «Κατάρτιση» | Erasmus+ (Βασική Δράση 3)

5 Φεβρουαρίου, 2024
Νεολαία στις εξόχως απόκεντρες περιοχές: 1 εκατ. ευρώ για τη στήριξη των νέων στις εξόχως απόκεντρες περιοχές

Πρόγραμμα MYSTIC: Διαμεσολάβηση και ηγεσία στις κοινότητες νέων

29 Ιανουαρίου, 2024
Load More

Subscribe

* indicates required
newsletters socialpolicy.gr

Το socialpolicy.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που θα παρέχετε σε αυτή τη φόρμα ώστε να σας ενημερώνει μέσω email. Παρακαλώ ενημερώστε μας πώς συμφωνείτε να λαμβάνετε emails από εμάς: SocialPolicy will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates. Please confirm that you agree to receive our emails:

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Επιστημονικά Υπεύθυνος/η | ΑΡΣΙΣ Θεσσαλονίκη

Διερμηνέας Φαρσί | ΑΡΣΙΣ

29 Οκτωβρίου, 2025
Υπάλληλος Παρακολούθησης Προγραμμάτων στην Zeuxis

Κοινωνικός/ή Λειτουργός Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων (Κ.Φ.Α.Α.)

29 Οκτωβρίου, 2025
Διευθυντής/τρια Ανθρώπινου Δυναμικού στην ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ – Οικουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων

Ψυχολόγος | ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ – Οικουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων

29 Οκτωβρίου, 2025
Next Post

«Αγορά εργασίας και ενσωμάτωση των προσφύγων: πραγματικότητα και δυνατότητες»

Υποστήριξη γυναικών επιχειρηματιών στην υποβολή αιτήσεων στον Ορίζοντα 2020

Πρόσκληση προς αποφοίτους Σχολών Κοινωνικών Επιστημών σε Πρόγραμμα Κατάρτισης για την «Ενίσχυση των Οριζόντιων Επιχειρηματικών και Εργασιακών δεξιοτήτων» τους

«ΓΕΦΥΡΕΣ» – Εργαστήρια για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών και εφήβων προσφύγων 8-16 ετών»

«ΓΕΦΥΡΕΣ» – Εργαστήρια για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη παιδιών και εφήβων προσφύγων 8-16 ετών»

socialpolicy.gr

© 2025 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2025 socialpolicy.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ανοίξτε τη γραμμή εργαλείων Εργαλεία προσβασιμότητας

Εργαλεία προσβασιμότητας

  • Αύξηση κειμένουΑύξηση κειμένου
  • Μείωση κειμένουΜείωση κειμένου
  • Κλίμακα ΓκριΚλίμακα Γκρι
  • Υψηλή ΑντίθεσηΥψηλή Αντίθεση
  • Αρνητική ΑντίθεσηΑρνητική Αντίθεση
  • Ανοιχτόχρωμο φόντοΑνοιχτόχρωμο φόντο
  • Υπογραμμίσεις συνδέσμωνΥπογραμμίσεις συνδέσμων
  • Αναγνώσιμη γραμματοσειράΑναγνώσιμη γραμματοσειρά
  • Επαναφορά Επαναφορά
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.