• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου, 2025
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Συνοδός για Ημερήσια Φροντίδα ΑμεΑ | Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας Χατζηπατέρειο

    Γραμματέας Πλήρους Απασχόλησης στο Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας

    Κοινωνικός Λειτουργός – Εποπτευόμενα διαμερίσματα για ασυνόδευτους ανήλικους ΚΦ16+

    Θέσεις Εργασίας | Ευρωπαϊκή Έκφραση

    Ειδικός/η Παιδαγωγός στο Κέντρο Κοινότητας με παράρτημα ΡΟΜΑ Δήμου Μεγαρέων

    Fundraising Officer-Athens | SAFFRON KITCHEN PROJECT

    Community Engagement and Distribution Officer @ Saffron Kitchen Project

    Πρόγραμμα υποτροφιών Ελληνοβρετανικής Συνεργασίας 2022-2023

    Πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών βραχείας διάρκειας σε μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες και υποψήφιους/ιες διδάκτορες με προορισμό το Ηνωμένο Βασίλειο

    Η Γλωσσολογία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Ημερίδα στο ΑΠΘ για τις γλωσσικές επιστήμες στον 21ο αιώνα

    Η Γλωσσολογία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Ημερίδα στο ΑΠΘ για τις γλωσσικές επιστήμες στον 21ο αιώνα

    Σύμφωνο Συνεργασίας Υπουργείου Εργασίας και Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου για την ανάπτυξη της Κ.ΑΛ.Ο.

    Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία: Επιλέγοντας νομική μορφή

    Ψηφιοποίηση της εργασίας: Ψυχοκοινωνικοί παράγοντες κινδύνου και μυοσκελετικές παθήσεις που συνδέονται με την εργασία

    Θέσεις εργασίας στην UNESCO

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Θέσεις εργασίας στην Grant Thornton

    Ευκαιρίες Καριέρας | UN Women

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Αντιμετώπιση των χαμηλών επιδόσεων στον γραμματισμό, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες – Αλλαγές στην ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική από το 2020

    Αντιμετώπιση των χαμηλών επιδόσεων στον γραμματισμό, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες – Αλλαγές στην ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική από το 2020

    Κοινωνικές Υπηρεσίες, Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψηφιακή Τεχνολογία στην Εποχή της Πανδημίας. Νέες Ηθικές και Δεοντολογικές Προκλήσεις

    Ψηφιακές δεξιότητες για μια νέα αρχή | Πρόγραμμα κατάρτισης κρατουμένων στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Τρίπολης

    Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Έργου AGE-THEA: Το Θέατρο στην Υπηρεσία της Ψυχικής Υγείας και της Ενεργού Γήρανσης

    Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Έργου AGE-THEA: Το Θέατρο στην Υπηρεσία της Ψυχικής Υγείας και της Ενεργού Γήρανσης

    Εκπαιδευτικό Εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου INCLUSIES |  Συμπεριληπτικά Πανεπιστήμια που Οδηγούν σε συμπεριληπτικές κοινωνίες

    Εκπαιδευτικό Εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου INCLUSIES | Συμπεριληπτικά Πανεπιστήμια που Οδηγούν σε συμπεριληπτικές κοινωνίες

    Συμφωνία της Σαγκάη – Μετασχηματίζοντας την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

    Συμφωνία της Σαγκάη – Μετασχηματίζοντας την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

    Εγχειρίδιο ενεργειών για την προστασία παιδιών σε κίνδυνο (για Εισαγγελικούς και Κοινωνικούς Λειτουργούς)

    Εγχειρίδιο ενεργειών για την προστασία παιδιών σε κίνδυνο (για Εισαγγελικούς και Κοινωνικούς Λειτουργούς)

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Αιτήσεις επιχειρήσεων για το νέο πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας με 100% επιχορήγηση

    Νέο επίδομα ανεργίας – Ερωτήσεις και απαντήσεις για το πιλοτικό πρόγραμμα

    Νέο πρόγραμμα επιδότησης εργασίας

    Ας οραματιστούμε και πάλι το μέλλον μας μαζί: Ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο για την εκπαίδευση

    Ας οραματιστούμε και πάλι το μέλλον μας μαζί: Ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο για την εκπαίδευση

    Γυναίκες και Υγεία: Ενημερωτικό Σημείωμα του Παρατηρητηρίου Ισότητας των Φύλων

    Η Εφαρμογή των Πολιτικών Ισότητας των Φύλων στους Δήμους και τις Περιφέρειες -Ετήσια Έκθεση 2024

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Κύκλος σεμιναρίων για γυναίκες που νιώθουν ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξάρτησης | Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Θεσσαλονίκης

    Κύκλος σεμιναρίων για γυναίκες που νιώθουν ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξάρτησης | Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Θεσσαλονίκης

    Το στίγμα που περιβάλλει την άνοια | 8ο τεύχος περιοδικού Κέντρου Ημέρας Άνοιας Λάρισας «ΝΟΗΜΑ»

    Εξειδίκευση στην Προσωποκεντρική Οικογενειακή Θεραπεία – Θεραπεία Ζεύγους

    Εξειδίκευση στην Προσωποκεντρική Οικογενειακή Θεραπεία – Θεραπεία Ζεύγους

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας: Εκμάθηση Εφαρμογής Τεχνικών CBT για το Άγχος

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας: Εκμάθηση Εφαρμογής Τεχνικών CBT για το Άγχος

    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Συνοδός για Ημερήσια Φροντίδα ΑμεΑ | Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας Χατζηπατέρειο

    Γραμματέας Πλήρους Απασχόλησης στο Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας

    Κοινωνικός Λειτουργός – Εποπτευόμενα διαμερίσματα για ασυνόδευτους ανήλικους ΚΦ16+

    Θέσεις Εργασίας | Ευρωπαϊκή Έκφραση

    Ειδικός/η Παιδαγωγός στο Κέντρο Κοινότητας με παράρτημα ΡΟΜΑ Δήμου Μεγαρέων

    Fundraising Officer-Athens | SAFFRON KITCHEN PROJECT

    Community Engagement and Distribution Officer @ Saffron Kitchen Project

    Πρόγραμμα υποτροφιών Ελληνοβρετανικής Συνεργασίας 2022-2023

    Πρόγραμμα χορήγησης υποτροφιών βραχείας διάρκειας σε μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες και υποψήφιους/ιες διδάκτορες με προορισμό το Ηνωμένο Βασίλειο

    Η Γλωσσολογία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Ημερίδα στο ΑΠΘ για τις γλωσσικές επιστήμες στον 21ο αιώνα

    Η Γλωσσολογία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Ημερίδα στο ΑΠΘ για τις γλωσσικές επιστήμες στον 21ο αιώνα

    Σύμφωνο Συνεργασίας Υπουργείου Εργασίας και Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου για την ανάπτυξη της Κ.ΑΛ.Ο.

    Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία: Επιλέγοντας νομική μορφή

    Ψηφιοποίηση της εργασίας: Ψυχοκοινωνικοί παράγοντες κινδύνου και μυοσκελετικές παθήσεις που συνδέονται με την εργασία

    Θέσεις εργασίας στην UNESCO

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Θέσεις εργασίας στην Grant Thornton

    Ευκαιρίες Καριέρας | UN Women

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Αντιμετώπιση των χαμηλών επιδόσεων στον γραμματισμό, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες – Αλλαγές στην ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική από το 2020

    Αντιμετώπιση των χαμηλών επιδόσεων στον γραμματισμό, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες – Αλλαγές στην ευρωπαϊκή εκπαιδευτική πολιτική από το 2020

    Κοινωνικές Υπηρεσίες, Κοινωνικοί Λειτουργοί και Ψηφιακή Τεχνολογία στην Εποχή της Πανδημίας. Νέες Ηθικές και Δεοντολογικές Προκλήσεις

    Ψηφιακές δεξιότητες για μια νέα αρχή | Πρόγραμμα κατάρτισης κρατουμένων στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Τρίπολης

    Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Έργου AGE-THEA: Το Θέατρο στην Υπηρεσία της Ψυχικής Υγείας και της Ενεργού Γήρανσης

    Το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα του Έργου AGE-THEA: Το Θέατρο στην Υπηρεσία της Ψυχικής Υγείας και της Ενεργού Γήρανσης

    Εκπαιδευτικό Εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου INCLUSIES |  Συμπεριληπτικά Πανεπιστήμια που Οδηγούν σε συμπεριληπτικές κοινωνίες

    Εκπαιδευτικό Εργαστήριο στο πλαίσιο του έργου INCLUSIES | Συμπεριληπτικά Πανεπιστήμια που Οδηγούν σε συμπεριληπτικές κοινωνίες

    Συμφωνία της Σαγκάη – Μετασχηματίζοντας την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

    Συμφωνία της Σαγκάη – Μετασχηματίζοντας την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

    Εγχειρίδιο ενεργειών για την προστασία παιδιών σε κίνδυνο (για Εισαγγελικούς και Κοινωνικούς Λειτουργούς)

    Εγχειρίδιο ενεργειών για την προστασία παιδιών σε κίνδυνο (για Εισαγγελικούς και Κοινωνικούς Λειτουργούς)

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Αιτήσεις επιχειρήσεων για το νέο πρόγραμμα απόκτησης επαγγελματικής εμπειρίας με 100% επιχορήγηση

    Νέο επίδομα ανεργίας – Ερωτήσεις και απαντήσεις για το πιλοτικό πρόγραμμα

    Νέο πρόγραμμα επιδότησης εργασίας

    Ας οραματιστούμε και πάλι το μέλλον μας μαζί: Ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο για την εκπαίδευση

    Ας οραματιστούμε και πάλι το μέλλον μας μαζί: Ένα νέο κοινωνικό συμβόλαιο για την εκπαίδευση

    Γυναίκες και Υγεία: Ενημερωτικό Σημείωμα του Παρατηρητηρίου Ισότητας των Φύλων

    Η Εφαρμογή των Πολιτικών Ισότητας των Φύλων στους Δήμους και τις Περιφέρειες -Ετήσια Έκθεση 2024

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Κύκλος σεμιναρίων για γυναίκες που νιώθουν ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξάρτησης | Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Θεσσαλονίκης

    Κύκλος σεμιναρίων για γυναίκες που νιώθουν ότι αντιμετωπίζουν πρόβλημα εξάρτησης | Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Θεσσαλονίκης

    Το στίγμα που περιβάλλει την άνοια | 8ο τεύχος περιοδικού Κέντρου Ημέρας Άνοιας Λάρισας «ΝΟΗΜΑ»

    Εξειδίκευση στην Προσωποκεντρική Οικογενειακή Θεραπεία – Θεραπεία Ζεύγους

    Εξειδίκευση στην Προσωποκεντρική Οικογενειακή Θεραπεία – Θεραπεία Ζεύγους

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας: Εκμάθηση Εφαρμογής Τεχνικών CBT για το Άγχος

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας: Εκμάθηση Εφαρμογής Τεχνικών CBT για το Άγχος

    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Διεθνής επιστημονική συνεργασία: Ζωτικής σημασίας αλλά ευάλωτη

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Online Ψυχο-Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της W.I.N HELLAS για την Ενδυνάμωση των Γυναικών

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Πρόγραμμα για την Υποστήριξη της Γονεϊκότητας

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Σύμφωνο Συνεργασίας Δήμου Ηλιούπολης με το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού για την Προαγωγή του Μητρικού Θηλασμού

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Δήλωση του ΠΟΥ για θέματα που σχετίζονται με τον αυτισμό

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας 2025: Στατιστικά Στοιχεία ΕΕ

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Επίκαιρα Σεμινάρια

Μεθοδολογικές προσεγγίσεις και εργαλεία στην επιστημονική έρευνα

Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό Πρόγραμμα | ΚΕΔΙΒΙΜ Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

25 Φεβρουαρίου, 2022
in Επίκαιρα, Σεμινάρια
0
μεθοδολογικές προσεγγίσεις και εργαλεία στην έρευνα_ΑΠΘ

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Μεθοδολογικές προσεγγίσεις και εργαλεία στην επιστημονική έρευνα», διάρκειας 146 ωρών, το οποίο θα διεξαχθεί κατά το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 με τη μέθοδο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (ασύγχρονη) μέσω της πλατφόρμας elearning.auth.gr.

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο Καθηγητής ΑΠΘ Δρ. Ηλίας Ευαγγέλου.

Μεθοδολογικές προσεγγίσεις και εργαλεία στην επιστημονική έρευνα
ECTS: 5
Δίδακτρα προγράμματος: 70 € * υπάρχει εκπτωτική πολιτική
Μέθοδος Υλοποίησης: Εξ αποστάσεως
Αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι 28/02/2022 

ΑΙΤΗΣΗ

Στόχος του προγράμματος

Στόχος του Προγράμματος είναι να προσφέρει στους φοιτητές και αποφοίτους των πανεπιστημιακών τμημάτων και ειδικότερα στους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων τη δυνατότητα να γνωρίσουν τα εργαλεία και τα μέσα της σύγχρονης έρευνας ιδιαίτερα στο πεδίο των ανθρωπιστικών επιστημών, αλλά επίσης και να εξοικειωθούν με τη μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας, έτσι ώστε να καταστούν ικανοί να καλύψουν τις προσωπικές και τις επαγγελματικές τους ανάγκες ή να ενταχθούν σε κάποιο ειδικό ερευνητικό πρόγραμμα ή σε κάποιο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών.

Αναγκαιότητα προγράμματος

Είναι κοινή πεποίθηση ότι κατά τα τελευταία χρόνια, και ιδιαίτερα κατά την περίοδο κατά την οποία η οικονομική κρίση έπληξε τη χώρα μας, οι απόφοιτοι όλων των Πανεπιστημιακών Τμημάτων αλλά κυρίως στην κατεύθυνση των ανθρωπιστικών σπουδών, δεν είναι επαρκώς εξοικειωμένοι με την ερευνητική διαδικασία, τα μέσα, τα εργαλεία και τη μεθοδολογία της. Η κατάσταση αυτή τα τελευταία δύο χρόνια επιδεινώθηκε ακόμα περισσότερο εξαιτίας της πανδημίας, η οποία σχεδόν σταμάτησε την έρευνα αφού έκλεισε τις βιβλιοθήκες και τα αρχεία εμποδίζοντας τους ερευνητές να προχωρήσουν την έρευνά τους τουλάχιστον με τα οικεία συμβατικά μέσα.

Η κατάσταση αυτή καθιστά επιτακτική την ανάγκη να επαναπροσανατολίσουμε τους ερευνητές μας τόσο τους νεότερους που δεν έχουν προλάβει ακόμα να αποκτήσουν το φιλέρευνο πνεύμα που πρέπει να διακρίνει τον επιστήμονα όσο και τους μεγαλύτερους, που δεν είναι εξοικειωμένοι με τα σύγχρονα μέσα έρευνας, με τα νέα ψηφιακά μέσα που μας παρέχει η σύγχρονη τεχνολογία και παράλληλα να τους ενημερώσουμε για την τήρηση της μεθοδολογίας και της δεοντολογίας που πρέπει να διέπει την έρευνα στον ψηφιακό μας κόσμο.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Οι επιμορφούμενοι μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος:

  • Θα γνωρίζουν και θα είναι εξοικειωμένοι με την ιστορία και την εξέλιξη της επιστημονικής έρευνας ιδιαίτερα από τη νεωτερική εποχή και μέχρι τις μέρες μας.
  • Θα γνωρίζουν και θα είναι σε θέση να χρησιμοποιούν τα σύγχρονα εργαλεία της επιστημονικής έρευνας που προσφέρει η σύγχρονη ψηφιακή τεχνολογία.
  • Θα γνωρίζουν και θα είναι σε θέση να χρησιμοποιούν βασικά συνεργατικά ψηφιακά εργαλεία για να διευκολύνουν την έρευνά τους αλλά και την επιστημονική τους συνεργασία.
  • Θα γνωρίζουν τις βασικές αρχές της μεθοδολογίας της ακαδημαϊκής έρευνας καθώς και τους κανόνες και τις αρχές της επιστημονικής τεχνογραφίας.

Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε αποφοίτους ή τελειόφοιτους ελληνικών ΑΕΙ οι οποίοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την έρευνα εντασσόμενοι σε κάποιο ερευνητικό πρόγραμμα ή Π.Μ.Σ., προκειμένου να εξελιχθούν επιστημονικά και ακαδημαϊκά.

Επίσης το Πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς (μόνιμους και μη) όλων των βαθμίδων, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την έρευνα είτε στο πλαίσιο των εκπαιδευτικών τους καθηκόντων, είτε για ενταχθούν σε κάποιο ερευνητικό πρόγραμμα ή σε κάποιο Π.Μ.Σ., είτε τέλος επειδή φιλοδοξούν να ασχοληθούν με την έρευνα από προσωπικό ενδιαφέρον.

Τέλος το Πρόγραμμα απευθύνεται στους επιστήμονες επαγγελματίες που είναι υποχρεωμένοι, λόγω της φύσεως της επαγγελματικής τους δραστηριότητας να ασχοληθούν με την επιστημονική έρευνα, να γνωρίζουν τη μεθοδολογία τους και τις απαιτήσεις της αλλά και τα απαραίτητα εργαλεία για να τη φέρουν με επιτυχία σε πέρας ιδιαίτερα στις μέρες που τα ψηφιακά μέσα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της.

Κατηγορίες υποψηφίων που γίνονται δεκτοί/Προαπαιτούμενες γνώσεις/ Κριτήρια επιλογής

Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν:

  • Οι κάτοχοι πτυχίου ελληνικών ΑΕΙ ή ΑΕΙ του εξωτερικού.
  • Φοιτήτριες/Φοιτητές ελληνικών ΑΕΙ ή ΑΕΙ του εξωτερικού.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας για την αποδοχή των αιτήσεων.

Μέθοδος υλοποίησης

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί με τη μέθοδο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (ασύγχρονης) μέσω της πλατφόρμας elearning.auth.gr. Επίσης θα διατεθούν στους συμμετέχοντες οπτικοακουστικό υλικό και σημειώσεις για την εμπέδωση και αφομοίωση των προσφερόμενων γνώσεων.

Δομή Εκπαιδευτικού προγράμματος

Το Πρόγραμμα διάρκειας 3 μηνών αναπτύσσεται σε 3 ενότητες που περιλαμβάνουν συνολικά 12 υποενότητες (4 υποενότητες ανά ενότητα) συνολικής διάρκειας 146 ωρών.

1η Ενότητα «Εισαγωγή στην επιστημονική έρευνα και θεωρία. Ψηφιακές Βάσεις Πηγών και Βιβλιογραφίας»

  1. Εισαγωγή στην έννοια και την ιστορία της επιστήμης με σταχυολογημένα, ιεραρχημένα χρονικά και ιστορικά παραδείγματα. Απαρίθμηση και ανάλυση των σύγχρονων επιστημών σε τομείς με ταυτόχρονη μελέτη της χρησιμότητας και αξίας των επιστημών στη ζωή μας. (12 ώρες)
  2. Αναλυτική περιγραφή και τεκμηρίωση των επιστημονικών κατηγοριών με παραδείγματα και ψηφιακό υλικό. Επισκόπηση και προλεγόμενα σύγχρονων επιστημονικών μεθόδων σε κάθε επιστημονική περιοχή. (12 ώρες)
  3. Ψηφιακές Βάσεις Πηγών και Βιβλιογραφίας Α΄
  4. Ψηφιακές Βάσεις Πηγών και Βιβλιογραφίας Β΄
2η Ενότητα «Πολυμεσικά και συνεργατικά εργαλεία»

Βασικά συνεργατικά εργαλεία της Google (12 ώρες)

  1. Google Forms (12 ώρες)
  2. Συνεργατικές Πλατφόρμες (12 ώρες)
  3. Πλατφόρμα πολυμεσικών εφαρμογών 123 APPS. Επεξεργασία ήχου για ημιδομημένες συνεντεύξεις και θεωρία μεθοδολογία έρευνας και ημιδομημένης συνέντευξης. (12 ώρες)
3η Ενότητα «Ερευνητική μεθοδολογία και επιστημονική τεχνογραφία»

  1.  Βασικές αρχές της επιστημονικής έρευνας (12 ώρες)
  2. Μεθοδολογία της επιστημονικής έρευνας (12 ώρες)
  3. Επιστημονική Τεχνογραφία Α΄ (12 ώρες)
  4. Επιστημονική Τεχνογραφία Β΄ (12 ώρες)

Υποχρεώσεις εκπαιδευόμενων/Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Κριτήρια που οδηγούν στην επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος και την παροχή του πιστοποιητικού:

Α) Να έχουν παρακολουθήσει το σύνολο των διδακτικών ενοτήτων.

Β) Να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία τα κουίζ των υποενοτήτων, τα οποία θα περιλαμβάνουν Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής και Μελέτης Περίπτωσης, καθώς και το τελικό κουίζ του προγράμματος. Τα κουίζ θα τίθενται υπόψη των επιμορφούμενων στο τέλος της κάθε υποενότητας και θα έχουν διάρκεια 2 ώρες.

Επιτυχής θα θεωρείται η ορθή απάντηση των μισών τουλάχιστον απαντήσεων από τους επιμορφούμενους.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, το οποίο εκδίδεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ και υπογράφεται από τον Πρόεδρο του ΚΕΔΙΒΙΜ και τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος.

Στους συμμετέχοντες που παρακολούθησαν αλλά δεν ολοκλήρωσαν με επιτυχία όλα τα κουίζ του προγράμματος, μπορεί να παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Κόστος συμμετοχής/Εκπτωτική πολιτική

Το κόστος του Προγράμματος ανέρχεται σε 70 ευρώ ανά επιμορφούμενη/ο. Το ποσό αυτό θα κατατεθεί εφάπαξ πριν την έναρξη του προγράμματος σε τραπεζικό λογαριασμό του Ε.Λ.Κ.Ε. Α.Π.Θ. ο οποίος θα κοινοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους. Δικαιούνται έκπτωση οι ακόλουθες κατηγορίες επιμορφούμενων:

  • Εργαζόμενες/οι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (20%)
  • Φοιτήτριες/Φοιτητές (20%)
  • Άνεργοι (30%)
  • ΑμεΑ (30%)
  • Πολύτεκνοι/Τρίτεκνοι ή μέλη πολύτεκνης οικογένειας (20%)
  • Απόφοιτοι του Α.Π.Θ. (20%)
  • Όσοι παρακολούθησαν κάποιο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ στο παρελθόν (20%)
  • Εκπαιδευτικοί (μόνιμοι και αναπληρωτές) (30%)

Αιτήσεις

Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες υποβάλλουν αίτηση ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ.

Οι δικαιούχοι έκπτωσης θα πρέπει να υποβάλουν δικαιολογητικά αναλόγως της κατηγορίας στην οποία υπάγονται ως ακολούθως:

  • Φοιτήτριες/Φοιτητές (Βεβαίωση γραμματείας ή Αναλυτική Βαθμολογία)
  • Άνεργοι (Κάρτα Ανεργίας σε ισχύ)
  • ΑμεΑ (Κάρτα Αναπηρίας)
  • Πολύτεκνοι/Τρίτεκνοι ή μέλη πολύτεκνης οικογένειας (Κάρτα Πολυτέκνων/Τριτέκνων)
  • Απόφοιτοι του Α.Π.Θ. (Αντίγραφο Πτυχίου)
  • Όσοι παρακολούθησαν κάποιο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ στο παρελθόν (Σχετική Πιστοποίηση ή Βεβαίωση Παρακολούθησης Προγράμματος)
  • Εκπαιδευτικοί μόνιμοι και αναπληρωτές (Βεβαίωση Υπηρεσίας από Σχολείο ή Διεύθυνση)

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να επικοινωνούν με τον Αθανάσιο Αθανασιάδη στα κάτωθι στοιχεία επικοινωνίας: 2310 997042, 2310 991369, E-mail: slav.edulab@gmail.com

 

Διαβάστε επίσης  Επιμορφωτικό πρόγραμμα Social Dynamo Μάρτιος 2018 | Διαχείριση και αξιολόγηση έργου

Discover more from socialpolicy.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Tags: elearningανθρωπιστικές επιστήμεςΑριστοτελειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκηςέρευνασεμινάρια socialpolicy.gr

Related Posts

Η Γλωσσολογία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Ημερίδα στο ΑΠΘ για τις γλωσσικές επιστήμες στον 21ο αιώνα
Επίκαιρα

Η Γλωσσολογία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Ημερίδα στο ΑΠΘ για τις γλωσσικές επιστήμες στον 21ο αιώνα

by admin
17 Νοεμβρίου, 2025
0

Ημερίδα στο ΑΠΘ, την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025 και ώρες 8.45 έως 20.00, στο Αμφιθέατρο της Κεντρικής Βιβλιοθήκης.

Read moreDetails
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Σχολές και Προγράμματα Σπουδών | Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2025-2026

Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου | Σχολές και Προγράμματα Σπουδών | Εαρινό εξάμηνο ακαδημαϊκού έτους 2025-2026

5 Νοεμβρίου, 2025
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας: Εκμάθηση Εφαρμογής Τεχνικών CBT για το Άγχος

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Ειδικούς Ψυχικής Υγείας: Εκμάθηση Εφαρμογής Τεχνικών CBT για το Άγχος

3 Νοεμβρίου, 2025
ΠΜΣ «Ποινικές και Εγκληματολογικές Επιστήμες» 2025-2026

Πρώτη Έδρα Κυπριακών Σπουδών στην Ελλάδα στη Νομική Σχολή του Αριστοτελείου

3 Νοεμβρίου, 2025
Υποτροφίες Ελληνο-Γαλλικής Συνεργασίας για ανώτατες σπουδές στην Γαλλία

Προκήρυξη Υποτροφίας ΑΠΘ-ICAEW

3 Νοεμβρίου, 2025
Load More

Subscribe

* indicates required
newsletters socialpolicy.gr

Το socialpolicy.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που θα παρέχετε σε αυτή τη φόρμα ώστε να σας ενημερώνει μέσω email. Παρακαλώ ενημερώστε μας πώς συμφωνείτε να λαμβάνετε emails από εμάς: SocialPolicy will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates. Please confirm that you agree to receive our emails:

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Συνοδός για Ημερήσια Φροντίδα ΑμεΑ | Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας Χατζηπατέρειο

Γραμματέας Πλήρους Απασχόλησης στο Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας

17 Νοεμβρίου, 2025
Κοινωνικός Λειτουργός – Εποπτευόμενα διαμερίσματα για ασυνόδευτους ανήλικους ΚΦ16+

Θέσεις Εργασίας | Ευρωπαϊκή Έκφραση

17 Νοεμβρίου, 2025

Ειδικός/η Παιδαγωγός στο Κέντρο Κοινότητας με παράρτημα ΡΟΜΑ Δήμου Μεγαρέων

17 Νοεμβρίου, 2025
Next Post
Έναρξη περιόδου αιτήσεων για ευέλικτες σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Έναρξη περιόδου αιτήσεων για ευέλικτες σπουδές εξ αποστάσεως στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Η Κοινωνική Πολιτική στην Πανδημία: Υπάρχει Διέξοδος στον Αυταρχικό Κατήφορο;

Η Κοινωνική Πολιτική στην Πανδημία: Υπάρχει Διέξοδος στον Αυταρχικό Κατήφορο;

Παρουσίαση των άρθρων της Α’ Ενότητας | Συλλογικός Τόμος “Έμφυλη Βία – Βία κατά των Γυναικών”

Παρουσίαση των άρθρων της Α’ Ενότητας | Συλλογικός Τόμος “Έμφυλη Βία – Βία κατά των Γυναικών”

socialpolicy.gr

© 2025 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2025 socialpolicy.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ανοίξτε τη γραμμή εργαλείων Εργαλεία προσβασιμότητας

Εργαλεία προσβασιμότητας

  • Αύξηση κειμένουΑύξηση κειμένου
  • Μείωση κειμένουΜείωση κειμένου
  • Κλίμακα ΓκριΚλίμακα Γκρι
  • Υψηλή ΑντίθεσηΥψηλή Αντίθεση
  • Αρνητική ΑντίθεσηΑρνητική Αντίθεση
  • Ανοιχτόχρωμο φόντοΑνοιχτόχρωμο φόντο
  • Υπογραμμίσεις συνδέσμωνΥπογραμμίσεις συνδέσμων
  • Αναγνώσιμη γραμματοσειράΑναγνώσιμη γραμματοσειρά
  • Επαναφορά Επαναφορά
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.