• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Δευτέρα, 27 Ιουνίου, 2022
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher-National Contract @ DRC Greece

    Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

    Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

    Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Ψυχολόγος – Μυτιλήνη | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Ηλιούπολης

    Αναλυτής πολιτικών (Policy Analyst) στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Σύμβαση Έργου στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Κοινωνικός/η Επιστήμονας στην Ε.Α.Τ.Α. A.E.

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Διερμηνέας/Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής Ουκρανικών (Aθήνα)

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Η Επιτροπή χαιρετίζει την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας σχετικά με επαρκείς κατώτατους μισθούς για τους εργαζομένους στην ΕΕ

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

    Teacher-National Contract @ DRC Greece

    Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

    Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

    Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

    ΧτίΖΩ – ΕλπίΖΩ : Παιδικό Χωριό SOS Κρήτης

    Ψυχολόγος – Μυτιλήνη | Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στο Κοινωνικό Φαρμακείο Δήμου Ηλιούπολης

    Αναλυτής πολιτικών (Policy Analyst) στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Σύμβαση Έργου στο Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης

    Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

    Κοινωνικός/η Επιστήμονας στην Ε.Α.Τ.Α. A.E.

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

    Κοινωνικοί Λειτουργοί στην Κάριτας Ελλάς (Αθήνα)

    Διερμηνέας/Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής Ουκρανικών (Aθήνα)

    Διερμηνείς Αραβικών, Γαλλικών, Φαρσί στην Κάριτας Ελλάς

    Ουκρανόφωνος Υπεύθυνος/η Πεδίου και Διασύνδεσης

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

    Παιδιά-μετανάστες: τα δικαιώματά τους σε περίθαλψη και εκπαίδευση

    Σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Το ΤΕΠΑΚ συμμετείχε στην υλοποίηση του έργου «Κέντρα Εξυπηρέτησης Μεταναστών»

    Η Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τη βιοποικιλότητα και ο πρόσφατος νόμος του Υπουργείου Περιβάλλοντος

    Κλιματική αλλαγή, ενεργειακή ανεξαρτησία, ενεργειακή φτώχεια: ταχύτερη δράση ζητά το ΕΚ

    ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

    Το Συμβούλιο συνιστά ευρωπαϊκή προσέγγιση για τα μικροδιαπιστευτήρια

    433 Θέσεις Πρακτικής Άσκησης Schuman στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

    Η Επιτροπή χαιρετίζει τους στόχους των κρατών μελών για μια πιο κοινωνική Ευρώπη έως το 2030

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    16o τεύχος – Κοινωνική Πολιτική

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Ανοιχτή Πρόσκληση για οικονομική υποστήριξη σε απομακρυσμένα σχολεία

    Νέοι κανόνες για δίκαιους κατώτατους μισθούς στην ΕΕ

    Η Επιτροπή χαιρετίζει την επίτευξη πολιτικής συμφωνίας σχετικά με επαρκείς κατώτατους μισθούς για τους εργαζομένους στην ΕΕ

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    Το ΤΕΠΑΚ γίνεται ο πρώτος δημόσιος οργανισμός στην Κύπρο που διαθέτει δωμάτιο θηλασμού

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Κατάσταση των Ναρκωτικών και των Οινοπνευματωδών στην Ελλάδα 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Η Ευρωπαϊκή Έκθεση για τα Ναρκωτικά 2022

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Τετραετές Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη Συστημική Ψυχοθεραπεία 2022-2023

    Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

    Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη 2022

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    «e-Σχολείο Μακροχρόνιας Φροντίδας»

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου

    Ευρωπαϊκό σχέδιο για την καταπολέμηση του καρκίνου: Η Επιτροπή ξεκινάει διαδικασία σε επίπεδο ΕΕ για το «δικαίωμα στη λήθη»

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    Οι σοβαρές επιπτώσεις της καπνοβιομηχανίας στο περιβάλλον

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» |  Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    «Σύγχρονες προκλήσεις στην Κοινοτική Ψυχιατρική» | Διαδικτυακή διάλεξη του καθ. Benedetto Saraceno

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    Παγκόσμια Στατιστικά για την Υγεία | Έκθεση 2022

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Επίκαιρα Σεμινάρια

Ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση

Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό Πρόγραμμα | ΚΕΔΙΒΙΜ Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

1 Απριλίου, 2022
in Επίκαιρα, Σεμινάρια
0
Ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση», διάρκειας 146 ώρες, το οποίο θα διεξαχθεί κατά το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 με τη μέθοδο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (ασύγχρονη) μέσω της πλατφόρμας E-learning.auth.gr.

Επιστημονική Υπεύθυνη του προγράμματος είναι η Καθηγήτρια ΑΠΘ κυρία Βασιλική Μητροπούλου.

 Ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση 

ECTS: 5

Δίδακτρα προγράμματος: 70 € * Υπάρχει εκπτωτική πολιτική

Μέθοδος Υλοποίησης: Εξ αποστάσεως

Έναρξη Προγράμματος: 26/04/2022
Λήξη Προγράμματος: 26/07/2022

Αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι 17/04/2022 

 

ΑΙΤΗΣΗ

Στόχος του προγράμματος

Το Πρόγραμμα στοχεύει στην εκμάθηση και παρουσίαση ορισμένων βασικών ψηφιακών εργαλείων επεξεργασίας ήχου, εικόνας και συνεργατικής μάθησης. Παράλληλα, μέσω της εκμάθησης νέων περιβαλλόντων μάθησης και συνεργατικής εργασίας, οι επιμορφούμενοι θα καταστούν ικανοί να χειρίζονται και να αξιοποιούν εναλλακτικά ψηφιακά εργαλεία προς όφελος της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας τους. Τέλος, η πρακτική εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν μέσω των σεναρίων θα προσφέρει μια ουσιαστική και ρεαλιστική τριβή με την καινοτόμο προσέγγιση που απαιτείται στα σύγχρονα ψηφιακά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

Αναγκαιότητα προγράμματος

Στο σύγχρονο απαιτητικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο εκπαιδευτικό περιβάλλον απαιτείται από το σύνολο των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία η κατοχή σύνθετων γνώσεων και δεξιοτήτων πάνω σε καινοτόμες εφαρμογές και εργαλεία, προκειμένου να εξελιχθούν και να ανταπεξέλθουν επιστημονικά και επαγγελματικά στις απαιτήσεις του λειτουργήματός τους.

Η περίοδος της πανδημίας ανέδειξε, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, την ανάγκη χρήσης και αξιοποίησης εναλλακτικών και καινοτόμων μορφών και εργαλείων εκπαίδευσης. Δυστυχώς, όμως, η εκπαιδευτική κοινότητα, στην συντριπτική της πλειοψηφία, δεν κατείχε (κυρίως λόγω αδυναμίας πρόσβασης σε επιμορφωτικές διαδικασίες της συγκεκριμένης θεματικής) τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την εφαρμογή (και μάλιστα σε τόσο σύντομο και πιεστικό χρονικό διάστημα) των καινοτομιών αυτών. Έτσι, παρουσιάστηκε επιτακτικά η ανάγκη δημιουργίας επιμορφωτικών δράσεων εστιασμένων ακριβώς σε αυτό το νέο, ψηφιακά μετεξελισσόμενο διδακτικό περιβάλλον.

Το πρόγραμμά μας, βάσει των παραπάνω και ταυτόχρονα ενστερνιζόμενο την δυναμική πορεία που πυροδότησε η περίοδος της πανδημίας, φιλοδοξεί να καταστήσει τους επιμορφούμενους ικανούς να εφαρμόσουν στην πράξη καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές με χρήση σύγχρονων ψηφιακών μέσων και εργαλείων.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Οι επιμορφούμενοι μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος θα μπορούν:

  • Να αντιλαμβάνονται τη σπουδαιότητα της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία
  • Να αξιοποιούν και να χειρίζονται επαρκώς τα διδαχθέντα ψηφιακά εργαλεία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πράξης
  • Να προσαρμόζουν τη διδακτική τους μεθοδολογία σε σύγχρονα και απαιτητικά μαθησιακά περιβάλλοντα
  • Να αποδέχονται, να εφαρμόζουν και να προβάλλουν την εκπαιδευτική καινοτομία
  • Να χειρίζονται και να αξιοποιούν εναλλακτικά ψηφιακά συνεργατικά εργαλεία προς όφελος της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας
  • Να βελτιώσουν το εκπαιδευτικό τους αποτύπωμα προς όφελος των μαθητών τους.

Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς των δύο πρώτων βαθμίδων της εκπαίδευσης αλλά και σε όλους όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν σε ζητήματα χρήσης και αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Το σύγχρονο απαιτητικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο εκπαιδευτικό περιβάλλον απαιτεί από το σύνολο των εμπλεκομένων κατοχή σύνθετων γνώσεων και δεξιοτήτων πάνω σε καινοτόμες εφαρμογές και εργαλεία προκειμένου να ανταπεξέρχονται στις προκλήσεις και ανάγκες του σύγχρονου και δυναμικά εξελισσόμενου σχολικού περιβάλλοντος.

Σε αυτό το πλαίσιο, το πρόγραμμα φιλοδοξεί να παράσχει την απαραίτητη, βασική εργαλειοθήκη στα μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού της χώρας, τα οποία θα κληθούν να εφαρμόσουν στην πράξη καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές.

Κατηγορίες υποψηφίων που γίνονται δεκτές/οί

Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν:

  • Οι κάτοχοι πτυχίου ελληνικών ΑΕΙ ή ΑΕΙ του εξωτερικού.

Μέθοδος υλοποίησης

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί με τη μέθοδο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (ασύγχρονης) μέσω της πλατφόρμας E-learning.auth.gr. Επίσης θα διατεθούν στους συμμετέχοντες οπτικοακουστικό υλικό και σημειώσεις για την εμπέδωση και αφομοίωση των προσφερόμενων γνώσεων.

Δομή Εκπαιδευτικού προγράμματος

Το Πρόγραμμα διάρκειας 3 μηνών αναπτύσσεται σε 3 ενότητες που περιλαμβάνουν συνολικά 12 υποενότητες (4 υποενότητες ανά ενότητα) συνολικής διάρκειας 146 ωρών.

Η 1η Ενότητα με τίτλο: «Εργαλεία επεξεργασίας ήχου και εικόνας» περιλαμβάνει τις εξής υποενότητες:

1.      Εισαγωγή στο GIMP (12 ώρες)

2.      Βασικοί χειρισμοί και λειτουργίες στο GIMP (12 ώρες)

3.      Λειτουργίες και χαρακτηριστικά του προγράμματος επεξεργασίας ήχου AUDACITY(12 ώρες)

4.      Πλατφόρμα οπτικοποίησης πληροφορίας CANVA (12 ώρες)

Η 2η Ενότητα με τίτλο: «Συνεργατικά εκπαιδευτικά εργαλεία» περιλαμβάνει τις εξής υποενότητες:

1.      Βασικά συνεργατικά εργαλεία της Google (12 ώρες)

2.      Πλατφόρμα πολυμεσικών εφαρμογών 123 APPS και εργαλεία ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο (12 ώρες)

3.      Συστήματα τηλεδιάσκεψης και τηλεσυνεργασίας jitsimeet και Streamyard (12 ώρες)

4.      Εργαλεία παραγωγής διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού (Quizizz και Crossword Labs) (12 ώρες)

Η 3η Ενότητα με τίτλο: «Μεθοδολογία και εκπαιδευτικά σενάρια» περιλαμβάνει τις εξής υποενότητες:

1.      Εισαγωγή στη Μεθοδολογία (12 ώρες)

2.      Αποθετήρια ψηφιακού υλικού (12 ώρες)

3.      Δημιουργία Ψηφιακών εκπαιδευτικών σεναρίων (12 ώρες)

4.      Αξιοποίηση σεναρίων (12 ώρες)

Υποχρεώσεις εκπαιδευόμενων/Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Α) Να έχουν παρακολουθήσει το σύνολο των διδακτικών ενοτήτων.

Β) Να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία τα κουίζ των υποενοτήτων, τα οποία θα περιλαμβάνουν Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής και Μελέτης Περίπτωσης, καθώς και το τελικό κουίζ του προγράμματος. Τα κουίζ θα τίθενται υπόψη των επιμορφούμενων στο τέλος της κάθε υποενότητας και θα έχουν διάρκεια 2 ώρες. Επιτυχής θα θεωρείται η ορθή απάντηση των μισών τουλάχιστον απαντήσεων από τους επιμορφούμενους.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, το οποίο εκδίδεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ και υπογράφεται από τον Πρόεδρο του ΚΕΔΙΒΙΜ και τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος.

Στους συμμετέχοντες που παρακολούθησαν αλλά δεν ολοκλήρωσαν με επιτυχία όλα τα κουίζ του προγράμματος, μπορεί να παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Κόστος συμμετοχής/Εκπτωτική πολιτική*

Το κόστος του Προγράμματος ανέρχεται σε 70 ευρώ ανά επιμορφούμενο/η. Το ποσό αυτό θα κατατεθεί εφάπαξ πριν την έναρξη του προγράμματος σε τραπεζικό λογαριασμό του Ε.Λ.Κ.Ε. ΑΠΘ, ο οποίος θα κοινοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους. Δικαιούνται έκπτωση οι ακόλουθες κατηγορίες επιμορφούμενων:

  • Εργαζόμενες/οι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (20%)
  • Φοιτήτριες/Φοιτητές (20%)
  • Άνεργοι (30%)
  • ΑμεΑ (30%)
  • Πολύτεκνοι/Τρίτεκνοι ή μέλη πολύτεκνης οικογένειας (20%)
  • Απόφοιτοι του ΑΠΘ (20%)
  • Όσοι παρακολούθησαν κάποιο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ στο παρελθόν (20%)
  • Εκπαιδευτικοί (μόνιμοι και αναπληρωτές) (30%)

Αιτήσεις

Οι ενδιαφερόμενες /ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν αίτηση ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ.

Οι δικαιούχοι έκπτωσης θα πρέπει να υποβάλουν δικαιολογητικά αναλόγως της κατηγορίας στην οποία υπάγονται ως ακολούθως:

  • Φοιτήτριες/Φοιτητές (Βεβαίωση γραμματείας ή Αναλυτική Βαθμολογία)
  • Άνεργοι (Κάρτα Ανεργίας σε ισχύ)
  • ΑμεΑ (Κάρτα Αναπηρίας)
  • Πολύτεκνοι/Τρίτεκνοι ή μέλη πολύτεκνης οικογένειας (Κάρτα Πολυτέκνων/Τριτέκνων)
  • Απόφοιτοι του ΑΠΘ (Αντίγραφο Πτυχίου)
  • Όσοι παρακολούθησαν κάποιο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ στο παρελθόν (Σχετική Πιστοποίηση ή Βεβαίωση Παρακολούθησης Προγράμματος)
  • Εκπαιδευτικοί μόνιμοι και αναπληρωτές (Βεβαίωση Υπηρεσίας από Σχολείο ή Διεύθυνση)

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να επικοινωνούν με τον Ηλία Ευαγγέλου στα κάτωθι στοιχεία επικοινωνίας: 2310 997130, 2310 997042, 2310 991369, E-mail: slav.edulab@gmail.com

 

Διαβάστε Επίσης  "Η έμφυλη ισότητα περνάει μέσα από τις εκπαιδευτικές μονάδες" | Χαιρετισμός της Γενικής Γραμματέως Ισότητας των Φύλων στην Ημερίδα «Φύλο και Εκπαίδευση»
Tags: elearningεκπαίδευσηεκπαιδευτικοίΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘσεμινάρια socialpolicy.gr

Related Posts

Peter Jarvis “Εκπαίδευση Ενηλίκων και Διά Βίου Μάθηση: Θεωρία και πράξη”
Βιβλία

Peter Jarvis “Εκπαίδευση Ενηλίκων και Διά Βίου Μάθηση: Θεωρία και πράξη”

by admin
27 Ιουνίου, 2022
0

Αναθεωρηµένη και εµπλουτισµένη έκδοση ενός από τα πιο αναγνωρισµένα βιβλία για την εκπαίδευση ενηλίκων.

Read more
Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

Ευρωπαϊκό Έργο “LIFE TWO” | Spring School/Città di Castello – Ιταλία

24 Ιουνίου, 2022
Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

Θερινό Σχολείο του ΕΑΠ «Φυσικές και ανθρωπογενείς καταστροφές και τεχνικά έργα»

23 Ιουνίου, 2022
Κοινωνικός Λειτουργός στο ΚΕΘΕΑ (Κεφαλονιά)

Δωρεάν webinar «Θεραπευτικές προσεγγίσεις και τεχνικές στις εξαρτήσεις»

23 Ιουνίου, 2022
Online Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+Ατόμων

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα στη Συμβουλευτική LGBTQIA2+ Ατόμων (Online)

21 Ιουνίου, 2022
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Child Friendly and Women’s Safe Space Team Leader – National Contract @ Danish Refugee Council

Teacher-National Contract @ DRC Greece

27 Ιουνίου, 2022
Η ΕΣΤΙΑ αναζητά Γενικό Διευθυντή

Εργοθεραπευτής/τρια στην ΕΣΤΙΑ

27 Ιουνίου, 2022

Θέσεις εργασίας στο Σωματείο “ΙΚΕΛΟΣ”

27 Ιουνίου, 2022

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 5.955 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

Θέση στην Ευρωπαϊκή Μονάδα Δικαστικής Συνεργασίας

Ημερίδα: Κοινωνική Πολιτική, Πανδημία και Δημοκρατία

Ημερίδα: Κοινωνική Πολιτική, Πανδημία και Δημοκρατία

Μαρία Στρατηγάκη “Πολιτικές ισότητας των φύλων”

Μαρία Στρατηγάκη "Πολιτικές ισότητας των φύλων"

socialpolicy.gr

© 2021 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2021 socialpolicy.gr

error: Content is protected !!