• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου, 2023
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Πρόσληψη Προσωπικού από την «Πλόες» Ε.ΨΥ.ΜΕ. για το οικοτροφείο «Όστρια»

    Θέσεις εργασίας στο οικοτροφείο «Όστρια» του Φορέα Πλόες Ε.ΨΥ.ΜΕ

    Συντονιστής Σπιτιού στην Καλαμάτα | Κιβωτός του Κόσμου

    Κοινωνικός Λειτουργός σε Ήπειρο | Κιβωτός του Κόσμου

    Παιδαγωγός – Φροντιστής | Κιβωτός του Κόσμου

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    PwC Greece _ Senior Public Tenders Associate

    Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Διαχειριστή/τρια Κοινωνικών Δομών Βασικών Αγαθών πλήρους απασχόλησης

    Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Διαχειριστή/τρια Κοινωνικών Δομών Βασικών Αγαθών πλήρους απασχόλησης

    Χορήγηση Υποτροφιών SYLFF 2023-2024

    Χορήγηση Υποτροφιών SYLFF 2023-2024

    31ο Ενημερωτικό Σημείωμα Γ.Γ.Δ.Ο.Π.Ι.Φ.

    Communications Lead @ Lifting Hands International

    Εκδήλωση «Η Κοινωνιολογία στην Ελλάδα»

    Εκδήλωση «Η Κοινωνιολογία στην Ελλάδα»

    TaskUs: Bilingual German/English Customer Care Specialist

    TaskUs: Bilingual German/English Customer Care Specialist

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας: 3.000 πόλεις προβάλλουν τα επιτεύγματά τους για την βιώσιμη αστική κινητικότητα

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας: 3.000 πόλεις προβάλλουν τα επιτεύγματά τους για την βιώσιμη αστική κινητικότητα

    Οργάνωση του Ακαδημαϊκού Έτους στην Ευρώπη – 2023/24

    Οργάνωση του Ακαδημαϊκού Έτους στην Ευρώπη – 2023/24

    Σύμβαση για τη βία και την παρενόχληση: Το Συμβούλιο συμφωνεί σε αξιοπρεπή εργασία για όλες και όλους

    Σύμβαση για τη βία και την παρενόχληση: Το Συμβούλιο συμφωνεί σε αξιοπρεπή εργασία για όλες και όλους

    Γυναίκες και Υγεία: Ενημερωτικό Σημείωμα του Παρατηρητηρίου Ισότητας των Φύλων

    Γυναίκες και Υγεία: Ενημερωτικό Σημείωμα του Παρατηρητηρίου Ισότητας των Φύλων

    Πάνδημο αίτημα του αναπηρικού κινήματος ένα ευρύ πρόγραμμα δημόσιων πολιτικών για την αναπηρία

    Εκτός εργατικού δυναμικού η συντριπτική πλειονότητα των Ατόμων με Αναπηρία

    Το νέο Δημοσιονομικό Πλαίσιο της ΕΕ

    Το νέο Δημοσιονομικό Πλαίσιο της ΕΕ

    Στοιχεία για τις τεκνοθεσίες που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα κατά το έτος 2022

    Στοιχεία για τις τεκνοθεσίες που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα κατά το έτος 2022

    Μετανάστευση εργατικού δυναμικού: βελτίωση των νόμιμων οδών εργασίας στην ΕΕ

    Μετανάστευση εργατικού δυναμικού: βελτίωση των νόμιμων οδών εργασίας στην ΕΕ

    Ψηφιακή Ευρώπη: το ΕΚ ζητά ταχεία θέσπιση ευρωπαϊκής κάρτας κοινωνικής ασφάλισης

    Προς έναν πιο ψηφιακό συντονισμό της κοινωνικής ασφάλισης

    Κατευθυντήριες γραμμές για το πρώτο παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής για την προστασία των παιδιών σε κίνηση στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής

    Επαναπατρισμός: πόσοι μετανάστες στην ΕΕ επιστρέφουν στην πατρίδα τους;

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Festival Alzheimer 2023 

    Festival Alzheimer 2023 

    8μηνη εντατική εκπαίδευση στη Συστημική Θεραπεία και Συμβουλευτική

    Μονοετής Εντατική Εκπαίδευση στη Συστημική Θεραπεία και Συμβουλευτική

    Μονοετής Βιωματική Εκπαίδευση | Συμπεριληπτική Ψυχοθεραπεία ως προς τα Φύλα, τις Σεξουαλικότητες & την Ποικιλομορφία των Σχέσεων

    Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην GSRD (Gender & sex relationship diversity) θεραπεία

    Για τη βελτίωση της ψυχικής υγείας των ανηλίκων στην Ελλάδα απαιτούνται επιστημονικά τεκμηριωμένες ψυχοκοινωνικές θεραπείες

    Για τη βελτίωση της ψυχικής υγείας των ανηλίκων στην Ελλάδα απαιτούνται επιστημονικά τεκμηριωμένες ψυχοκοινωνικές θεραπείες

    Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Focusing Τραυματοθεραπεία

    Εκπαίδευση στην Focusing Τραυματοθεραπεία

    Νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της ψυχιατρικής & των νευροεπιστημών

    Νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της ψυχιατρικής & των νευροεπιστημών

    Εκπαίδευση στο Focusing και στη Focusing-βιωματική Ψυχοθεραπεία

    Εκπαίδευση στο Focusing και στη Focusing-βιωματική Ψυχοθεραπεία

    Παγκόσμια Ημέρα για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας 2023

    Παγκόσμια Ημέρα για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας 2023

    Φυσικοθεραπεία στην Ψυχική Υγεία

    Φυσικοθεραπεία στην Ψυχική Υγεία

    Ετήσια Εκπαίδευση “Συστημική Θεραπεία παιδιών 3-12 ετών. Το παιχνίδι και η τέχνη στη θεραπευτική διαδικασία.”

    Ετήσια Εκπαίδευση “Συστημική Θεραπεία παιδιών 3-12 ετών. Το παιχνίδι και η τέχνη στη θεραπευτική διαδικασία.”

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Πρόσληψη Προσωπικού από την «Πλόες» Ε.ΨΥ.ΜΕ. για το οικοτροφείο «Όστρια»

    Θέσεις εργασίας στο οικοτροφείο «Όστρια» του Φορέα Πλόες Ε.ΨΥ.ΜΕ

    Συντονιστής Σπιτιού στην Καλαμάτα | Κιβωτός του Κόσμου

    Κοινωνικός Λειτουργός σε Ήπειρο | Κιβωτός του Κόσμου

    Παιδαγωγός – Φροντιστής | Κιβωτός του Κόσμου

    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    PwC Greece _ Senior Public Tenders Associate

    Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Διαχειριστή/τρια Κοινωνικών Δομών Βασικών Αγαθών πλήρους απασχόλησης

    Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για Διαχειριστή/τρια Κοινωνικών Δομών Βασικών Αγαθών πλήρους απασχόλησης

    Χορήγηση Υποτροφιών SYLFF 2023-2024

    Χορήγηση Υποτροφιών SYLFF 2023-2024

    31ο Ενημερωτικό Σημείωμα Γ.Γ.Δ.Ο.Π.Ι.Φ.

    Communications Lead @ Lifting Hands International

    Εκδήλωση «Η Κοινωνιολογία στην Ελλάδα»

    Εκδήλωση «Η Κοινωνιολογία στην Ελλάδα»

    TaskUs: Bilingual German/English Customer Care Specialist

    TaskUs: Bilingual German/English Customer Care Specialist

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας: 3.000 πόλεις προβάλλουν τα επιτεύγματά τους για την βιώσιμη αστική κινητικότητα

    Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας: 3.000 πόλεις προβάλλουν τα επιτεύγματά τους για την βιώσιμη αστική κινητικότητα

    Οργάνωση του Ακαδημαϊκού Έτους στην Ευρώπη – 2023/24

    Οργάνωση του Ακαδημαϊκού Έτους στην Ευρώπη – 2023/24

    Σύμβαση για τη βία και την παρενόχληση: Το Συμβούλιο συμφωνεί σε αξιοπρεπή εργασία για όλες και όλους

    Σύμβαση για τη βία και την παρενόχληση: Το Συμβούλιο συμφωνεί σε αξιοπρεπή εργασία για όλες και όλους

    Γυναίκες και Υγεία: Ενημερωτικό Σημείωμα του Παρατηρητηρίου Ισότητας των Φύλων

    Γυναίκες και Υγεία: Ενημερωτικό Σημείωμα του Παρατηρητηρίου Ισότητας των Φύλων

    Πάνδημο αίτημα του αναπηρικού κινήματος ένα ευρύ πρόγραμμα δημόσιων πολιτικών για την αναπηρία

    Εκτός εργατικού δυναμικού η συντριπτική πλειονότητα των Ατόμων με Αναπηρία

    Το νέο Δημοσιονομικό Πλαίσιο της ΕΕ

    Το νέο Δημοσιονομικό Πλαίσιο της ΕΕ

    Στοιχεία για τις τεκνοθεσίες που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα κατά το έτος 2022

    Στοιχεία για τις τεκνοθεσίες που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα κατά το έτος 2022

    Μετανάστευση εργατικού δυναμικού: βελτίωση των νόμιμων οδών εργασίας στην ΕΕ

    Μετανάστευση εργατικού δυναμικού: βελτίωση των νόμιμων οδών εργασίας στην ΕΕ

    Ψηφιακή Ευρώπη: το ΕΚ ζητά ταχεία θέσπιση ευρωπαϊκής κάρτας κοινωνικής ασφάλισης

    Προς έναν πιο ψηφιακό συντονισμό της κοινωνικής ασφάλισης

    Κατευθυντήριες γραμμές για το πρώτο παγκόσμιο πλαίσιο πολιτικής για την προστασία των παιδιών σε κίνηση στο πλαίσιο της κλιματικής αλλαγής

    Επαναπατρισμός: πόσοι μετανάστες στην ΕΕ επιστρέφουν στην πατρίδα τους;

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Festival Alzheimer 2023 

    Festival Alzheimer 2023 

    8μηνη εντατική εκπαίδευση στη Συστημική Θεραπεία και Συμβουλευτική

    Μονοετής Εντατική Εκπαίδευση στη Συστημική Θεραπεία και Συμβουλευτική

    Μονοετής Βιωματική Εκπαίδευση | Συμπεριληπτική Ψυχοθεραπεία ως προς τα Φύλα, τις Σεξουαλικότητες & την Ποικιλομορφία των Σχέσεων

    Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην GSRD (Gender & sex relationship diversity) θεραπεία

    Για τη βελτίωση της ψυχικής υγείας των ανηλίκων στην Ελλάδα απαιτούνται επιστημονικά τεκμηριωμένες ψυχοκοινωνικές θεραπείες

    Για τη βελτίωση της ψυχικής υγείας των ανηλίκων στην Ελλάδα απαιτούνται επιστημονικά τεκμηριωμένες ψυχοκοινωνικές θεραπείες

    Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Focusing Τραυματοθεραπεία

    Εκπαίδευση στην Focusing Τραυματοθεραπεία

    Νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της ψυχιατρικής & των νευροεπιστημών

    Νέες τεχνολογίες στην υπηρεσία της ψυχιατρικής & των νευροεπιστημών

    Εκπαίδευση στο Focusing και στη Focusing-βιωματική Ψυχοθεραπεία

    Εκπαίδευση στο Focusing και στη Focusing-βιωματική Ψυχοθεραπεία

    Παγκόσμια Ημέρα για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας 2023

    Παγκόσμια Ημέρα για την Πρόληψη της Αυτοκτονίας 2023

    Φυσικοθεραπεία στην Ψυχική Υγεία

    Φυσικοθεραπεία στην Ψυχική Υγεία

    Ετήσια Εκπαίδευση “Συστημική Θεραπεία παιδιών 3-12 ετών. Το παιχνίδι και η τέχνη στη θεραπευτική διαδικασία.”

    Ετήσια Εκπαίδευση “Συστημική Θεραπεία παιδιών 3-12 ετών. Το παιχνίδι και η τέχνη στη θεραπευτική διαδικασία.”

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Επίκαιρα Σεμινάρια

Ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση

Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό Πρόγραμμα | ΚΕΔΙΒΙΜ Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

1 Απριλίου, 2022
in Επίκαιρα, Σεμινάρια
0
Ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση

Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (ΚΕΔΙΒΙΜ) του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) σας καλωσορίζει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση», διάρκειας 146 ώρες, το οποίο θα διεξαχθεί κατά το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2021-2022 με τη μέθοδο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (ασύγχρονη) μέσω της πλατφόρμας E-learning.auth.gr.

Επιστημονική Υπεύθυνη του προγράμματος είναι η Καθηγήτρια ΑΠΘ κυρία Βασιλική Μητροπούλου.

 Ψηφιακά εργαλεία στην εκπαίδευση 

ECTS: 5

Δίδακτρα προγράμματος: 70 € * Υπάρχει εκπτωτική πολιτική

Μέθοδος Υλοποίησης: Εξ αποστάσεως

Έναρξη Προγράμματος: 26/04/2022
Λήξη Προγράμματος: 26/07/2022

Αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι 17/04/2022 

 

ΑΙΤΗΣΗ

Στόχος του προγράμματος

Το Πρόγραμμα στοχεύει στην εκμάθηση και παρουσίαση ορισμένων βασικών ψηφιακών εργαλείων επεξεργασίας ήχου, εικόνας και συνεργατικής μάθησης. Παράλληλα, μέσω της εκμάθησης νέων περιβαλλόντων μάθησης και συνεργατικής εργασίας, οι επιμορφούμενοι θα καταστούν ικανοί να χειρίζονται και να αξιοποιούν εναλλακτικά ψηφιακά εργαλεία προς όφελος της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας τους. Τέλος, η πρακτική εφαρμογή των όσων θα διδαχθούν μέσω των σεναρίων θα προσφέρει μια ουσιαστική και ρεαλιστική τριβή με την καινοτόμο προσέγγιση που απαιτείται στα σύγχρονα ψηφιακά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

Αναγκαιότητα προγράμματος

Στο σύγχρονο απαιτητικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο εκπαιδευτικό περιβάλλον απαιτείται από το σύνολο των εμπλεκομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία η κατοχή σύνθετων γνώσεων και δεξιοτήτων πάνω σε καινοτόμες εφαρμογές και εργαλεία, προκειμένου να εξελιχθούν και να ανταπεξέλθουν επιστημονικά και επαγγελματικά στις απαιτήσεις του λειτουργήματός τους.

Η περίοδος της πανδημίας ανέδειξε, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, την ανάγκη χρήσης και αξιοποίησης εναλλακτικών και καινοτόμων μορφών και εργαλείων εκπαίδευσης. Δυστυχώς, όμως, η εκπαιδευτική κοινότητα, στην συντριπτική της πλειοψηφία, δεν κατείχε (κυρίως λόγω αδυναμίας πρόσβασης σε επιμορφωτικές διαδικασίες της συγκεκριμένης θεματικής) τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την εφαρμογή (και μάλιστα σε τόσο σύντομο και πιεστικό χρονικό διάστημα) των καινοτομιών αυτών. Έτσι, παρουσιάστηκε επιτακτικά η ανάγκη δημιουργίας επιμορφωτικών δράσεων εστιασμένων ακριβώς σε αυτό το νέο, ψηφιακά μετεξελισσόμενο διδακτικό περιβάλλον.

Το πρόγραμμά μας, βάσει των παραπάνω και ταυτόχρονα ενστερνιζόμενο την δυναμική πορεία που πυροδότησε η περίοδος της πανδημίας, φιλοδοξεί να καταστήσει τους επιμορφούμενους ικανούς να εφαρμόσουν στην πράξη καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές με χρήση σύγχρονων ψηφιακών μέσων και εργαλείων.

Μαθησιακά αποτελέσματα

Οι επιμορφούμενοι μετά την ολοκλήρωση του Προγράμματος θα μπορούν:

  • Να αντιλαμβάνονται τη σπουδαιότητα της χρήσης των ψηφιακών εργαλείων στη σύγχρονη εκπαιδευτική διαδικασία
  • Να αξιοποιούν και να χειρίζονται επαρκώς τα διδαχθέντα ψηφιακά εργαλεία στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής πράξης
  • Να προσαρμόζουν τη διδακτική τους μεθοδολογία σε σύγχρονα και απαιτητικά μαθησιακά περιβάλλοντα
  • Να αποδέχονται, να εφαρμόζουν και να προβάλλουν την εκπαιδευτική καινοτομία
  • Να χειρίζονται και να αξιοποιούν εναλλακτικά ψηφιακά συνεργατικά εργαλεία προς όφελος της αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητας
  • Να βελτιώσουν το εκπαιδευτικό τους αποτύπωμα προς όφελος των μαθητών τους.

Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα

Το πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως σε εκπαιδευτικούς των δύο πρώτων βαθμίδων της εκπαίδευσης αλλά και σε όλους όσους επιθυμούν να εμβαθύνουν σε ζητήματα χρήσης και αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Το σύγχρονο απαιτητικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο εκπαιδευτικό περιβάλλον απαιτεί από το σύνολο των εμπλεκομένων κατοχή σύνθετων γνώσεων και δεξιοτήτων πάνω σε καινοτόμες εφαρμογές και εργαλεία προκειμένου να ανταπεξέρχονται στις προκλήσεις και ανάγκες του σύγχρονου και δυναμικά εξελισσόμενου σχολικού περιβάλλοντος.

Σε αυτό το πλαίσιο, το πρόγραμμα φιλοδοξεί να παράσχει την απαραίτητη, βασική εργαλειοθήκη στα μέλη του εκπαιδευτικού προσωπικού της χώρας, τα οποία θα κληθούν να εφαρμόσουν στην πράξη καινοτόμες εκπαιδευτικές πρακτικές.

Κατηγορίες υποψηφίων που γίνονται δεκτές/οί

Αίτηση συμμετοχής μπορούν να υποβάλουν:

  • Οι κάτοχοι πτυχίου ελληνικών ΑΕΙ ή ΑΕΙ του εξωτερικού.

Μέθοδος υλοποίησης

Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί με τη μέθοδο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης (ασύγχρονης) μέσω της πλατφόρμας E-learning.auth.gr. Επίσης θα διατεθούν στους συμμετέχοντες οπτικοακουστικό υλικό και σημειώσεις για την εμπέδωση και αφομοίωση των προσφερόμενων γνώσεων.

Δομή Εκπαιδευτικού προγράμματος

Το Πρόγραμμα διάρκειας 3 μηνών αναπτύσσεται σε 3 ενότητες που περιλαμβάνουν συνολικά 12 υποενότητες (4 υποενότητες ανά ενότητα) συνολικής διάρκειας 146 ωρών.

Η 1η Ενότητα με τίτλο: «Εργαλεία επεξεργασίας ήχου και εικόνας» περιλαμβάνει τις εξής υποενότητες:

1.      Εισαγωγή στο GIMP (12 ώρες)

2.      Βασικοί χειρισμοί και λειτουργίες στο GIMP (12 ώρες)

3.      Λειτουργίες και χαρακτηριστικά του προγράμματος επεξεργασίας ήχου AUDACITY(12 ώρες)

4.      Πλατφόρμα οπτικοποίησης πληροφορίας CANVA (12 ώρες)

Η 2η Ενότητα με τίτλο: «Συνεργατικά εκπαιδευτικά εργαλεία» περιλαμβάνει τις εξής υποενότητες:

1.      Βασικά συνεργατικά εργαλεία της Google (12 ώρες)

2.      Πλατφόρμα πολυμεσικών εφαρμογών 123 APPS και εργαλεία ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο (12 ώρες)

3.      Συστήματα τηλεδιάσκεψης και τηλεσυνεργασίας jitsimeet και Streamyard (12 ώρες)

4.      Εργαλεία παραγωγής διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού (Quizizz και Crossword Labs) (12 ώρες)

Η 3η Ενότητα με τίτλο: «Μεθοδολογία και εκπαιδευτικά σενάρια» περιλαμβάνει τις εξής υποενότητες:

1.      Εισαγωγή στη Μεθοδολογία (12 ώρες)

2.      Αποθετήρια ψηφιακού υλικού (12 ώρες)

3.      Δημιουργία Ψηφιακών εκπαιδευτικών σεναρίων (12 ώρες)

4.      Αξιοποίηση σεναρίων (12 ώρες)

Υποχρεώσεις εκπαιδευόμενων/Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Α) Να έχουν παρακολουθήσει το σύνολο των διδακτικών ενοτήτων.

Β) Να έχουν ολοκληρώσει με επιτυχία τα κουίζ των υποενοτήτων, τα οποία θα περιλαμβάνουν Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής και Μελέτης Περίπτωσης, καθώς και το τελικό κουίζ του προγράμματος. Τα κουίζ θα τίθενται υπόψη των επιμορφούμενων στο τέλος της κάθε υποενότητας και θα έχουν διάρκεια 2 ώρες. Επιτυχής θα θεωρείται η ορθή απάντηση των μισών τουλάχιστον απαντήσεων από τους επιμορφούμενους.

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος απονέμεται στους συμμετέχοντες Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης, το οποίο εκδίδεται από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ και υπογράφεται από τον Πρόεδρο του ΚΕΔΙΒΙΜ και τον Επιστημονικά Υπεύθυνο του Προγράμματος.

Στους συμμετέχοντες που παρακολούθησαν αλλά δεν ολοκλήρωσαν με επιτυχία όλα τα κουίζ του προγράμματος, μπορεί να παρέχεται Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Κόστος συμμετοχής/Εκπτωτική πολιτική*

Το κόστος του Προγράμματος ανέρχεται σε 70 ευρώ ανά επιμορφούμενο/η. Το ποσό αυτό θα κατατεθεί εφάπαξ πριν την έναρξη του προγράμματος σε τραπεζικό λογαριασμό του Ε.Λ.Κ.Ε. ΑΠΘ, ο οποίος θα κοινοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους. Δικαιούνται έκπτωση οι ακόλουθες κατηγορίες επιμορφούμενων:

  • Εργαζόμενες/οι με οποιαδήποτε σχέση εργασίας στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (20%)
  • Φοιτήτριες/Φοιτητές (20%)
  • Άνεργοι (30%)
  • ΑμεΑ (30%)
  • Πολύτεκνοι/Τρίτεκνοι ή μέλη πολύτεκνης οικογένειας (20%)
  • Απόφοιτοι του ΑΠΘ (20%)
  • Όσοι παρακολούθησαν κάποιο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ στο παρελθόν (20%)
  • Εκπαιδευτικοί (μόνιμοι και αναπληρωτές) (30%)

Αιτήσεις

Οι ενδιαφερόμενες /ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν αίτηση ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης του ΑΠΘ.

Οι δικαιούχοι έκπτωσης θα πρέπει να υποβάλουν δικαιολογητικά αναλόγως της κατηγορίας στην οποία υπάγονται ως ακολούθως:

  • Φοιτήτριες/Φοιτητές (Βεβαίωση γραμματείας ή Αναλυτική Βαθμολογία)
  • Άνεργοι (Κάρτα Ανεργίας σε ισχύ)
  • ΑμεΑ (Κάρτα Αναπηρίας)
  • Πολύτεκνοι/Τρίτεκνοι ή μέλη πολύτεκνης οικογένειας (Κάρτα Πολυτέκνων/Τριτέκνων)
  • Απόφοιτοι του ΑΠΘ (Αντίγραφο Πτυχίου)
  • Όσοι παρακολούθησαν κάποιο πρόγραμμα του ΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘ στο παρελθόν (Σχετική Πιστοποίηση ή Βεβαίωση Παρακολούθησης Προγράμματος)
  • Εκπαιδευτικοί μόνιμοι και αναπληρωτές (Βεβαίωση Υπηρεσίας από Σχολείο ή Διεύθυνση)

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να επικοινωνούν με τον Ηλία Ευαγγέλου στα κάτωθι στοιχεία επικοινωνίας: 2310 997130, 2310 997042, 2310 991369, E-mail: slav.edulab@gmail.com

 

Διαβάστε Επίσης  Τα νέα Μεταπτυχιακά του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
Tags: elearningΑριστοτελειο Πανεπιστήμιο ΘεσσαλονίκηςεκπαίδευσηεκπαιδευτικοίΚΕΔΙΒΙΜ ΑΠΘσεμινάρια socialpolicy.gr

Related Posts

Οργάνωση του Ακαδημαϊκού Έτους στην Ευρώπη – 2023/24
Κοινωνική Συνοχή

Οργάνωση του Ακαδημαϊκού Έτους στην Ευρώπη – 2023/24

by admin
21 Σεπτεμβρίου, 2023
0

Νέα έκθεση του Δικτύου ΕΥΡΥΔΙΚΗ.

Read more
Επιμορφωτικός κύκλος για την έμφυλη ισότητα και την έμφυλη  βία | 10 και 11 Ιουνίου 2023

Πρόσκληση σε δυο online σεμινάρια για την έμφυλη ισότητα και την έμφυλη βία

20 Σεπτεμβρίου, 2023
Νέα περίοδος αιτήσεων για εξ αποστάσεως σπουδές στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

Νέα περίοδος αιτήσεων για εξ αποστάσεως σπουδές στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

20 Σεπτεμβρίου, 2023
Σεμινάριο “Optimising Mobility for Adult Learners as Active Citizens”

Σεμινάριο “Optimising Mobility for Adult Learners as Active Citizens”

15 Σεπτεμβρίου, 2023
Εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην Focusing Τραυματοθεραπεία

Εκπαίδευση στην Focusing Τραυματοθεραπεία

14 Σεπτεμβρίου, 2023
Load More

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Πρόσληψη Προσωπικού από την «Πλόες» Ε.ΨΥ.ΜΕ. για το οικοτροφείο «Όστρια»

Θέσεις εργασίας στο οικοτροφείο «Όστρια» του Φορέα Πλόες Ε.ΨΥ.ΜΕ

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Συντονιστής Σπιτιού στην Καλαμάτα | Κιβωτός του Κόσμου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Κοινωνικός Λειτουργός σε Ήπειρο | Κιβωτός του Κόσμου

22 Σεπτεμβρίου, 2023

Όλες οι αναρτήσεις στο e-mail σας

Προστεθείτε στους 6.087 εγγεγραμμένους.

Follow us on Facebook

Follow us on Facebook

newsletter

Subscribe to our mailing list

* indicates required



newsletters socialpolicy.gr


Next Post
Θέση Επιστημονικού/ής Συνεργάτη/Συνεργάτιδας στην Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου

Θέση στην Ευρωπαϊκή Μονάδα Δικαστικής Συνεργασίας

Ημερίδα: Κοινωνική Πολιτική, Πανδημία και Δημοκρατία

Ημερίδα: Κοινωνική Πολιτική, Πανδημία και Δημοκρατία

Μαρία Στρατηγάκη “Πολιτικές ισότητας των φύλων”

Μαρία Στρατηγάκη "Πολιτικές ισότητας των φύλων"

socialpolicy.gr

© 2023 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2023 socialpolicy.gr