• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Σάββατο, 11 Οκτωβρίου, 2025
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Επιστημονικά Υπεύθυνος/η | ΑΡΣΙΣ Θεσσαλονίκη

    Διερμηνέας Αραβικών πλήρους απασχόλησης | ΑΡΣΙΣ

    Θέση εργασίας για οδηγό με δίπλωμα Δ’ κατηγορίας

    Νοσηλευτής/Νοσηλεύτρια στο Κοινωνικό ΕΚΑΒ

    Θέσεις Εργασίας | Κοινωνικό ΕΚΑΒ

    Παιδαγωγοί στο Δήμο Αμπελοκήπων Μενεμένης

    Εκπαιδευτικός κύκλος «Η Πρόληψη της Βίας: Οι Ιστορίες και οι Αφηγήσεις ως Εργαλεία στην Προστασία των Παιδιών»

    Εκπαιδευτικός κύκλος «Η Πρόληψη της Βίας: Οι Ιστορίες και οι Αφηγήσεις ως Εργαλεία στην Προστασία των Παιδιών»

    Διδακτικό έργο στο Τμήμα Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

    Παιδαγωγοί στο Δήμο Ιεράπετρας

    Πολιτισμικός Διαμεσολαβητής – Athens Refugee Housing Project (MOTG)

    Fundraising Coordinator / Expert depending on Experience

    Διευθυντής/τρια Ανθρώπινου Δυναμικού στην ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ – Οικουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων

    Θέση Εργασίας Κοινωνικού Λειτουργού | Κέντρο Πυξίδα Θεσσαλονίκη

    Υπάλληλος Παρακολούθησης Προγραμμάτων στην Zeuxis

    Εκπαιδευτικός Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων (Κ.Φ.Α.Α.)

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Δωρεάν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Σπουδών σε STEAM για Εκπαιδευτικούς

    Το πρόγραμμα Generation Next επεκτείνεται σε σχολεία ειδικής αγωγής του Δήμου Πειραιά

    Study visit στην Πορτογαλία στα πλαίσια του προγράμματος FairPay

    Study visit στην Πορτογαλία στα πλαίσια του προγράμματος FairPay

    Παρέμβαση για την αναδιοργάνωση του ιδρύματος «Παιδόπολη Αγία Βαρβάρα»

    Συνήγορος του Πολίτη | Τετραμηνιαίο Δελτίο Δράσεων της Αρχής (Μάιος-Αύγουστος 2025)

    Εκδήλωση ΚοιΣΠΕ Διαδρομές: «Να γίνει η υποστηριζόμενη απασχόληση στην Ελλάδα ένας ισχυρός θεσμός»

    Εκδήλωση ΚοιΣΠΕ Διαδρομές: «Να γίνει η υποστηριζόμενη απασχόληση στην Ελλάδα ένας ισχυρός θεσμός»

    Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ)

    Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ)

    Συνεργασία Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων και ΟΑΕΔ στη διαχείριση της Μαθητείας

    Nέο πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 5.000 ανέργων ηλικίας άνω των 50 ετών σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα

    Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς του Web We Want

    Πανευρωπαϊκή έρευνα για την ψηφιακή ευημερία παιδιών και νέων

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση 7.000 ανέργων με εμπόδια στην ένταξη ή επανένταξη στην αγορά εργασίας

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Πρόγραμμα προεργασίας στη Θεσσαλία

    Πάνδημο αίτημα του αναπηρικού κινήματος ένα ευρύ πρόγραμμα δημόσιων πολιτικών για την αναπηρία

    Ακραία, επίμονη φτωχοποίηση και περιθωριοποίηση των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    Πως να είμαστε αποτελεσματικοί γονείς

    Ομάδες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μονογονεϊκών οικογενειών από τον Κοινωνικό Οργανισμό Δήμου Πατρέων

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    BeWell: Στρατηγική για τις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες των επαγγελματιών υγείας και περίθαλψης

    Έκκληση για τολμηρό και συνεκτικό μακροπρόθεσμο προϋπολογισμό της ΕΕ που να ενσωματώνει την υγεία και ευημερία σε όλες τις πολιτικές

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Επιστημονικά Υπεύθυνος/η | ΑΡΣΙΣ Θεσσαλονίκη

    Διερμηνέας Αραβικών πλήρους απασχόλησης | ΑΡΣΙΣ

    Θέση εργασίας για οδηγό με δίπλωμα Δ’ κατηγορίας

    Νοσηλευτής/Νοσηλεύτρια στο Κοινωνικό ΕΚΑΒ

    Θέσεις Εργασίας | Κοινωνικό ΕΚΑΒ

    Παιδαγωγοί στο Δήμο Αμπελοκήπων Μενεμένης

    Εκπαιδευτικός κύκλος «Η Πρόληψη της Βίας: Οι Ιστορίες και οι Αφηγήσεις ως Εργαλεία στην Προστασία των Παιδιών»

    Εκπαιδευτικός κύκλος «Η Πρόληψη της Βίας: Οι Ιστορίες και οι Αφηγήσεις ως Εργαλεία στην Προστασία των Παιδιών»

    Διδακτικό έργο στο Τμήμα Νοσηλευτικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων

    Παιδαγωγοί στο Δήμο Ιεράπετρας

    Πολιτισμικός Διαμεσολαβητής – Athens Refugee Housing Project (MOTG)

    Fundraising Coordinator / Expert depending on Experience

    Διευθυντής/τρια Ανθρώπινου Δυναμικού στην ΣΥΝΥΠΑΡΞΙΣ – Οικουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων

    Θέση Εργασίας Κοινωνικού Λειτουργού | Κέντρο Πυξίδα Θεσσαλονίκη

    Υπάλληλος Παρακολούθησης Προγραμμάτων στην Zeuxis

    Εκπαιδευτικός Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων (Κ.Φ.Α.Α.)

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Δωρεάν Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Σπουδών σε STEAM για Εκπαιδευτικούς

    Το πρόγραμμα Generation Next επεκτείνεται σε σχολεία ειδικής αγωγής του Δήμου Πειραιά

    Study visit στην Πορτογαλία στα πλαίσια του προγράμματος FairPay

    Study visit στην Πορτογαλία στα πλαίσια του προγράμματος FairPay

    Παρέμβαση για την αναδιοργάνωση του ιδρύματος «Παιδόπολη Αγία Βαρβάρα»

    Συνήγορος του Πολίτη | Τετραμηνιαίο Δελτίο Δράσεων της Αρχής (Μάιος-Αύγουστος 2025)

    Εκδήλωση ΚοιΣΠΕ Διαδρομές: «Να γίνει η υποστηριζόμενη απασχόληση στην Ελλάδα ένας ισχυρός θεσμός»

    Εκδήλωση ΚοιΣΠΕ Διαδρομές: «Να γίνει η υποστηριζόμενη απασχόληση στην Ελλάδα ένας ισχυρός θεσμός»

    Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ)

    Κέντρα Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων (ΚΗΦΗ)

    Συνεργασία Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων και ΟΑΕΔ στη διαχείριση της Μαθητείας

    Nέο πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την πρόσληψη 5.000 ανέργων ηλικίας άνω των 50 ετών σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα

    Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς του Web We Want

    Πανευρωπαϊκή έρευνα για την ψηφιακή ευημερία παιδιών και νέων

    Νέο πρόγραμμα για 10.000 άνεργους ηλικίας έως 29 ετών στις Περιφέρειες Αττικής και Κεντρικής Μακεδονίας

    Πρόγραμμα επιχορήγησης επιχειρήσεων για την απασχόληση 7.000 ανέργων με εμπόδια στην ένταξη ή επανένταξη στην αγορά εργασίας

    Πρόγραμμα κατάρτισης 80.000 ανέργων | Ανάπτυξη ψηφιακών και πράσινων δεξιοτήτων

    Πρόγραμμα προεργασίας στη Θεσσαλία

    Πάνδημο αίτημα του αναπηρικού κινήματος ένα ευρύ πρόγραμμα δημόσιων πολιτικών για την αναπηρία

    Ακραία, επίμονη φτωχοποίηση και περιθωριοποίηση των ατόμων με αναπηρία στην Ελλάδα

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    18ο Φεστιβάλ Τέχνης & Ψυχικής Υγείας ART4MORE 2025 «Tech4Soul: Τέχνη, Τεχνολογία & Ψυχική Υγεία»

    Πως να είμαστε αποτελεσματικοί γονείς

    Ομάδες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μονογονεϊκών οικογενειών από τον Κοινωνικό Οργανισμό Δήμου Πατρέων

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    BeWell: Στρατηγική για τις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες των επαγγελματιών υγείας και περίθαλψης

    Έκκληση για τολμηρό και συνεκτικό μακροπρόθεσμο προϋπολογισμό της ΕΕ που να ενσωματώνει την υγεία και ευημερία σε όλες τις πολιτικές

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Υγεία

Βιντεοπαιχνίδια και Βία

24 Σεπτεμβρίου, 2013
in Υγεία, Ψυχολογία
0
Βιντεοπαιχνίδια και Βία, socialpolicy.gr

Ο Δρ Craig Anderson, καθηγητής ψυχολογίας στο Iowa State University και συν-συγγραφέας του νέου βιβλίου, «Οι Βίαιες Επιδράσεις των βιντεοπαιχνιδιών στα Παιδιά και τους Εφήβους,” θεωρείται ευρέως ως ένας από τους σημαντικότερους εμπειρογνώμονες σχετικά με τα βίαια βιντεοπαιχνίδια. Στην έρευνά του σχετικά με τις επιπτώσεις τους στην ανάπτυξη της παιδικής ηλικίας, σε μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι “δεν είχε σημασία αν τα παιχνίδια που έπαιζαν τα παιδιά ήταν και φαίνονταν βίαια. Ακόμη και με χαριτωμένους χαρακτήρες και χαρούμενη μουσική, τα παιδιά είχαν 40% περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν επιθετική συμπεριφορά μετά το παιχνίδι. “

“Αυτό που φαίνεται να συμβαίνει, και υπάρχει πολλή έρευνα πίσω από αυτό, είναι ότι όταν καταναλώνουμε βία μέσα από κάθε μέσο -τηλεόραση, ταινίες ή βιντεοπαιχνίδια, για ένα σύντομο χρονικό διάστημα, δημιουργούνται κάπου στο κεφάλι μας ένα σωρό σκέψεις που έχουν να κάνουν με τη συμφωνία, που ονομάζεται επίδραση της προκατεργασίας, “είπε ο Δρ Anderson. “Σε αυτή τη χώρα (Αμερική), από την ηλικία των πέντε ή έξι χρόνων, ο καθένας αποκτά γνώση για το πώς μπορεί να βλάψει κάποιον, γνώση για το πώς θα τσακωθεί ή θα πυροβολήσει. Όταν σκέφτεστε την επιθετικότητα, αυτό πριμοδοτεί μια ολόκληρη περιοχή του εγκεφάλου και τις γνώσεις σχετικά με την επιθετικότητα γενικά. Αυτό που προκαλείται αν κάνετε επιθετικές σκέψεις και στη συνέχεια βρεθείτε σε μια κατάσταση όπου υπάρχει μια πρόκληση, ακόμη και μια ήπια πρόκληση, είναι να αυξηθεί η πιθανότητα να θεωρήσετε την κατάσταση πιο σοβαρή και εκ προθέσεως. Στη συνέχεια, θα ανταποκριθείτε με μια επιθετική συμπεριφορά. Αυτού του είδους η επίδραση της προκατεργασίας συμβαίνει σε όλα τα είδη της έρευνας σήμερα-όχι μόνο με τη βία στα πολυμέσα. Είναι μια σχετικά βραχυπρόθεσμη επίδραση που έχουμε ήδη δει στα παιδιά που παίζουν βίαια βιντεοπαιχνίδια”.

Μακροπρόθεσμες επιπτώσεις: «Σκεφτείτε κάθε φορά που κάνετε κάτι ως διαδικασία εκμάθησης. Γνωρίζουμε ότι η επανάληψη κάθε είδους λήψης αποφάσεων ενισχύει τη σκέψη ή το συγκεκριμένο τρόπο σκέψης. Εάν θέλετε να απομνημονεύσετε έναν αριθμό τηλεφώνου, μπορείτε να τον επαναλάβετε αυτόν τέσσερις με πέντε φορές και στη συνέχεια να τον ξεχάσετε. Αλλά αν επαναλαμβάνετε τη διαδικασία κάθε μέρα για δύο έως τρεις εβδομάδες, δεν χρειάζεται να το αναζητήσετε πια. Λόγω της επανάληψης μετατρέπεται σε μια μακροπρόθεσμη μνήμη. Εάν σκέφτεστε να λάβετε την απόφαση να επιτεθείτε εναντίον κάποιου, τότε είναι πραγματικά το ίδιο είδος μάθησης. Και στις δύο περιπτώσεις η επανάληψη είναι σημαντικός παράγοντας. Γι ‘αυτό πιστεύουμε ότι υπάρχουν μακροπρόθεσμες επιπτώσεις. Ένα παιδί που βλέπει πολλή βία στην τηλεόραση και παίζει βίαια βιντεοπαιχνίδια,  εξασκείται στο να κοιτάζει και να αντιλαμβάνεται τον κόσμο ως ένα επικίνδυνο μέρος όπου η βία και η επιθετικότητα είναι μια κατάλληλη αντίδραση, περισσότερο από ό, τι ένα παιδί που δεν θα είχε αυτή την έκθεση. “

Επικίνδυνα σημάδια: “Εάν το παιδί σας έρχεται σε συγκρούσεις με άλλα παιδιά στο σχολείο, ή έχει δυσκολίες με τους δασκάλους, αυτές είναι καταστάσεις  που θα γίνονται συχνότερα καθώς τα παιδιά γίνονται πιο επιθετικά σε γενικές γραμμές. Ωστόσο, αυτά είναι πολύ αργά προειδοποιητικά σημάδια. Μεγάλο μέρος της ζημιάς έχει ήδη γίνει από το εν λόγω σημείο. Αλλά αν αντιληφθείτε κάποιο από αυτά, είναι μια ένδειξη ότι τα βίαια μέσα θα πρέπει να περιοριστούν, αλλά αυτό είναι ένα δύσκολο θέμα, καθώς εξαρτάται σε κάποιο βαθμό και από την ηλικία του παιδιού. Ένα δεκαπεντάχρονο παιδί είναι πολύ πιο δύσκολο να το αντιμετωπίσετε από ένα επτάχρονο. Εξακολουθούν όμως να υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε όσον αφορά τη συζήτηση σχετικά με το θέμα. Αν το παιδί έχει ήδη πολλά βίαια βιντεοπαιχνίδια, συζητήστε μαζί του με τον κατάλληλο και ανάλογο τρόπο με βάση την ηλικία του, το ζήτημα για τις βλαβερές συνέπειες των βίαιων μέσων, επιτρέψτε του να επιλέξει εναλλακτικά παιχνίδια που δεν είναι βίαια και απαγορέψτε τα βίαια παιχνίδια πλέον στο σπίτι.”

Ο Δρ Anderson δεν είναι ενάντια των παιδιών που παίζουν βιντεοπαιχνίδια. “Είμαι οπαδός των βιντεοπαιχνιδιών και ο ίδιος. Νομίζω ότι είναι μεγάλα εργαλεία διδασκαλίας ή μπορεί να γίνουν. Το τι διδάσκουν εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το περιεχόμενο. Τα παιδιά μου μεγάλωσαν παίζοντας βίντεοπαιχνίδια, αλλά όχι βίαια. Πολλά από τα παιχνίδια εκεί έξω είναι εκπαιδευτικά. Άλλα δεν είναι, αλλά ακόμη μπορούν να προσφέρουν άλλα πράγματα όπως χωρικές δεξιότητες, συντονισμό χεριού-ματιού και το πρόσθετο πλεονέκτημα της μάθησης της χρήσης και άνεσης με τους υπολογιστές. Παρόλα αυτά, είναι λογικό να τίθενται κανόνες, ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για βίαιο περιεχόμενο ή όχι. Περιορίστε τον χρόνο. Τα παιδιά δεν χρειάζεται να ξοδεύουν 15-20 ώρες μπροστά από video games. Σήμερα τα παιδιά είναι 40-50 ώρες την εβδομάδα μπροστά σε μια οθόνη, αν προσθέσετε την έκθεση στη τηλεόραση και τα βιντεοπαιχνίδια μαζί, περισσότερες ώρες από ό, τι περνούν στο σχολείο. Τα παιδιά πρέπει να είναι έξω παίζοντας με άλλα παιδιά και να αλληλεπιδρούν με τους γονείς τους, είτε πρόκειται για επιτραπέζια παιχνίδια, διαβάζοντας ή παίζοντας ποδόσφαιρο.”

Σύμφωνα με τον Δρ Anderson, ένα παιδί που δεν έχει άλλους παράγοντες κινδύνου για βία και παίζει μια ώρα την ημέρα βιντεοπαιχνίδια για μια-δυο μέρες, δεν πρόκειται να προβεί σε κάποια υπερβολική βίαιη συμπεριφορά. Ακραίες μορφές βίας, όπως πυροβολισμοί σε σχολεία και παιδιά που μπλέκονται σε καυγάδες, εμφανίζονται μόνο όταν υπάρχουν πολλαπλοί παράγοντες κινδύνου.

“Από τότε που άρχισα να σκέφτομαι για τη βία των μέσων, μέσα στα τελευταία δύο χρόνια έχουμε διαπιστώσει ότι είναι μόνο ένας πρόσθετος παράγοντας κινδύνου που αυξάνει την πιθανότητα επιθετικής συμπεριφοράς. Ωστόσο, με άλλους παρόντες παράγοντες κινδύνου, μπορεί να αυξήσει το είδος της βίας που θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν εάν προκαλούνταν. Αντί για απλά χτυπήματα, θα μπορούσαν να σκεφτούν να προκαλέσουν πολύ πιο σοβαρές βλάβες χρησιμοποιώντας πέτρες, ξύλα ή μαχαίρι.

Αυτό που συνήθως προτείνω στους γονείς είναι να μην επιτρέπουν βίαια βιντεοπαιχνίδια στο σπίτι τους. Αν και όταν το θέμα προκύψει, αυτό είναι πραγματικά μια καλή ευκαιρία να μιλήσουν για τις αξίες, τον τρόπο επίλυσης συγκρούσεων και διαφορών με μη-βίαιο τρόπο, οι οποίες είναι χρήσιμες συζητήσεις για τα παιδιά. Σε κάθε περίπτωση είναι χρήσιμο να μεταφέρετε τις αξίες σας στα παιδιά σας, ότι οι βίαιες λύσεις δεν είναι κατάλληλες”.

empoweringparents.com

socialpolicy.gr

Διαβάστε επίσης  Έρευνα σχετικά με την υποστήριξη μαθητών με αναπηρία κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Discover more from socialpolicy.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Tags: άρθρα ψυχολογίαςβίαβιντεοπαιχνίδιαεπιθετικότηταπαιδιάψυχολογία socialpolicy.gr

Related Posts

Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες
Υγεία

Ο επιπολασμός των αυτοκτονικών σκέψεων σε διεθνές επίπεδο: Περισσότερο επιβαρυμένες οι νεότερες ηλικίες

by admin
8 Οκτωβρίου, 2025
0

O επιπολασμός των ψυχικών διαταραχών και η παρουσία σκέψεων αυτοκτονίας, παραμένουν ιδιαίτερα αυξημένα, ιδίως στις νεότερες ηλικιακές ομάδες.

Read moreDetails
Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

Κοινοτική ψυχική υγεία: βασικές αρχές, υπηρεσίες υποστήριξης και πρακτικές εφαρμογές

3 Οκτωβρίου, 2025
Εγχειρίδιο για εκπαιδευτικούς του Web We Want

Πανευρωπαϊκή έρευνα για την ψηφιακή ευημερία παιδιών και νέων

2 Οκτωβρίου, 2025
Πως να είμαστε αποτελεσματικοί γονείς

Ομάδες ψυχοκοινωνικής υποστήριξης μονογονεϊκών οικογενειών από τον Κοινωνικό Οργανισμό Δήμου Πατρέων

23 Σεπτεμβρίου, 2025
Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

16 Σεπτεμβρίου, 2025
Load More

Subscribe

* indicates required
newsletters socialpolicy.gr

Το socialpolicy.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που θα παρέχετε σε αυτή τη φόρμα ώστε να σας ενημερώνει μέσω email. Παρακαλώ ενημερώστε μας πώς συμφωνείτε να λαμβάνετε emails από εμάς: SocialPolicy will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates. Please confirm that you agree to receive our emails:

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Επιστημονικά Υπεύθυνος/η | ΑΡΣΙΣ Θεσσαλονίκη

Διερμηνέας Αραβικών πλήρους απασχόλησης | ΑΡΣΙΣ

11 Οκτωβρίου, 2025

Θέση εργασίας για οδηγό με δίπλωμα Δ’ κατηγορίας

11 Οκτωβρίου, 2025
Νοσηλευτής/Νοσηλεύτρια στο Κοινωνικό ΕΚΑΒ

Θέσεις Εργασίας | Κοινωνικό ΕΚΑΒ

10 Οκτωβρίου, 2025
Next Post
Άλκη Ζέη: “Την πληγώνουμε σήμερα τη δημοκρατία”

Άλκη Ζέη: "Την πληγώνουμε σήμερα τη δημοκρατία"

Γιατί να πουλήσεις τα νιάτα σου σε μια μεγάλη εταιρεία;

Κριτήριο επιτυχίας για τους επιστήμονες, οι δημοσιεύσεις σε νεαρή ηλικία

Υπερχρέωση νοικοκυριών: Ένα μείζον Ευρωπαϊκό κοινωνικό πρόβλημα

Η ακαδημαϊκή συζήτηση σχετικά με το φαινόμενο της υπερχρέωσης των νοικοκυριών

socialpolicy.gr

© 2025 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2025 socialpolicy.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ανοίξτε τη γραμμή εργαλείων Εργαλεία προσβασιμότητας

Εργαλεία προσβασιμότητας

  • Αύξηση κειμένουΑύξηση κειμένου
  • Μείωση κειμένουΜείωση κειμένου
  • Κλίμακα ΓκριΚλίμακα Γκρι
  • Υψηλή ΑντίθεσηΥψηλή Αντίθεση
  • Αρνητική ΑντίθεσηΑρνητική Αντίθεση
  • Ανοιχτόχρωμο φόντοΑνοιχτόχρωμο φόντο
  • Υπογραμμίσεις συνδέσμωνΥπογραμμίσεις συνδέσμων
  • Αναγνώσιμη γραμματοσειράΑναγνώσιμη γραμματοσειρά
  • Επαναφορά Επαναφορά
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.