• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου, 2025
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Διοικητική Υποστήριξη ΠΜΣ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

    Προσλήψεις για τη λειτουργία της Δομής Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑ. Ψαχνών

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στην Αναπτυξιακή Καρδίτσας | «Στέγαση και Εργασία για τους Αστέγους ΙΙΙ»

    Κοινωνικός Λειτουργός στην ΑΜΚΕ Φάρος Ελπίδας

    Εκπαιδευτικός στο Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανήλικων Πετραλώνων

    Προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Πατρέων

    Θέσεις Εργασίας | Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου

    Θέσεις Εργασίας | Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου

    Ψυχολόγος στην Εταιρεία Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Αποκατάστασης Ασθενών

    Ψυχολόγος στον Ξενώνα Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Λαμιέων

    Κοινωνικός Λειτουργός – Εποπτευόμενα διαμερίσματα για ασυνόδευτους ανήλικους ΚΦ16+

    Εκπαιδευτικός – Εποπτευόμενα Διαμερίσματα Ασυνόδευτων Ανηλίκων ΚΦ16+ Μονάδα Β’

    Βιωματικό εργαστήριο | Πρόληψη του εκφοβισμού: Ο Ρόλος του Παρατηρητή

    Βιωματικό εργαστήριο | Πρόληψη του εκφοβισμού: Ο Ρόλος του Παρατηρητή

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Το STEP ταξιδεύει!

    Το STEP ταξιδεύει!

    Πανευρωπαϊκό Βραβείο της Καινοτομικής Έρευνας στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών

    Πανευρωπαϊκό Βραβείο της Καινοτομικής Έρευνας στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών

    Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης & Προσχολικής Εκπαίδευσης “Χρυσαλίδα” της ΕΔΡΑ

    Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης & Προσχολικής Εκπαίδευσης “Χρυσαλίδα” της ΕΔΡΑ

    Δωρεάν συναισθηματική υποστήριξη, κοινωνική και νομική πληροφόρηση σε γυναίκες από τη ΧΕΝ Ελλάδος

    Δωρεάν συναισθηματική υποστήριξη, κοινωνική και νομική πληροφόρηση σε γυναίκες από τη ΧΕΝ Ελλάδος

    Δασμοί: Προστάτες θέσεων εργασίας ή τροχοπέδη στο εμπόριο;

    Μέλλον της γεωργικής πολιτικής της ΕΕ: η θέση του Κοινοβουλίου

    Pact for Skills – Σύμφωνο για τις Δεξιότητες

    Pact for Skills – Σύμφωνο για τις Δεξιότητες

    Η κατάσταση των γυναικών της υπαίθρου διεθνώς και η αναγνώριση του έργου της Γ.Γ.Ι.Φ. από τον ΟΗΕ

    Ο Ρόλος των Μεταναστριών στη Γεωργία και την Οικιακή Φροντίδα στην Ελλάδα: Μια Έμφυλη και Κοινωνικοοικονομική Ανάλυση

    Κοινωνικά Δικαιώματα και Κρίση

    Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων: Μια πρώτη ανάγνωση

    Βελτιώστε τις ψηφιακές σας δεξιότητες με τα μαθήματα Level Up!

    Βελτιώστε τις ψηφιακές σας δεξιότητες με τα μαθήματα Level Up!

    «Δράσεις Πολιτισμού για μια πιο φιλική Δικαιοσύνη»

    «Δράσεις Πολιτισμού για μια πιο φιλική Δικαιοσύνη»

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    BeWell: Στρατηγική για τις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες των επαγγελματιών υγείας και περίθαλψης

    Έκκληση για τολμηρό και συνεκτικό μακροπρόθεσμο προϋπολογισμό της ΕΕ που να ενσωματώνει την υγεία και ευημερία σε όλες τις πολιτικές

    Κύκλος σεμιναρίων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης για γονείς και εκπαιδευτικούς | Κέντρο Κοινότητας Δήμου Θεσσαλονίκης

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψυχοσεξουαλικές Δυσλειτουργίες: Αναγνώριση & Αντιμετώπιση»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψυχοσεξουαλικές Δυσλειτουργίες: Αναγνώριση & Αντιμετώπιση»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θεραπεία Συμπεριφοράς Διαταραχών Άγχους, Ιδεοψυχαναγκαστικής & Μετατραυματικής Διαταραχής»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θεραπεία Συμπεριφοράς Διαταραχών Άγχους, Ιδεοψυχαναγκαστικής & Μετατραυματικής Διαταραχής»

    Ο καθρέφτης, η εικόνα (του σώματος) και οι Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής

    Διαδικτυακό Σεμινάριο | «Μελετώντας τις Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Διοικητική Υποστήριξη ΠΜΣ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

    Προσλήψεις για τη λειτουργία της Δομής Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑ. Ψαχνών

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στην Αναπτυξιακή Καρδίτσας | «Στέγαση και Εργασία για τους Αστέγους ΙΙΙ»

    Κοινωνικός Λειτουργός στην ΑΜΚΕ Φάρος Ελπίδας

    Εκπαιδευτικός στο Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανήλικων Πετραλώνων

    Προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Πατρέων

    Θέσεις Εργασίας | Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου

    Θέσεις Εργασίας | Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου

    Ψυχολόγος στην Εταιρεία Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Αποκατάστασης Ασθενών

    Ψυχολόγος στον Ξενώνα Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Λαμιέων

    Κοινωνικός Λειτουργός – Εποπτευόμενα διαμερίσματα για ασυνόδευτους ανήλικους ΚΦ16+

    Εκπαιδευτικός – Εποπτευόμενα Διαμερίσματα Ασυνόδευτων Ανηλίκων ΚΦ16+ Μονάδα Β’

    Βιωματικό εργαστήριο | Πρόληψη του εκφοβισμού: Ο Ρόλος του Παρατηρητή

    Βιωματικό εργαστήριο | Πρόληψη του εκφοβισμού: Ο Ρόλος του Παρατηρητή

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Το STEP ταξιδεύει!

    Το STEP ταξιδεύει!

    Πανευρωπαϊκό Βραβείο της Καινοτομικής Έρευνας στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών

    Πανευρωπαϊκό Βραβείο της Καινοτομικής Έρευνας στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών

    Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης & Προσχολικής Εκπαίδευσης “Χρυσαλίδα” της ΕΔΡΑ

    Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης & Προσχολικής Εκπαίδευσης “Χρυσαλίδα” της ΕΔΡΑ

    Δωρεάν συναισθηματική υποστήριξη, κοινωνική και νομική πληροφόρηση σε γυναίκες από τη ΧΕΝ Ελλάδος

    Δωρεάν συναισθηματική υποστήριξη, κοινωνική και νομική πληροφόρηση σε γυναίκες από τη ΧΕΝ Ελλάδος

    Δασμοί: Προστάτες θέσεων εργασίας ή τροχοπέδη στο εμπόριο;

    Μέλλον της γεωργικής πολιτικής της ΕΕ: η θέση του Κοινοβουλίου

    Pact for Skills – Σύμφωνο για τις Δεξιότητες

    Pact for Skills – Σύμφωνο για τις Δεξιότητες

    Η κατάσταση των γυναικών της υπαίθρου διεθνώς και η αναγνώριση του έργου της Γ.Γ.Ι.Φ. από τον ΟΗΕ

    Ο Ρόλος των Μεταναστριών στη Γεωργία και την Οικιακή Φροντίδα στην Ελλάδα: Μια Έμφυλη και Κοινωνικοοικονομική Ανάλυση

    Κοινωνικά Δικαιώματα και Κρίση

    Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων: Μια πρώτη ανάγνωση

    Βελτιώστε τις ψηφιακές σας δεξιότητες με τα μαθήματα Level Up!

    Βελτιώστε τις ψηφιακές σας δεξιότητες με τα μαθήματα Level Up!

    «Δράσεις Πολιτισμού για μια πιο φιλική Δικαιοσύνη»

    «Δράσεις Πολιτισμού για μια πιο φιλική Δικαιοσύνη»

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    BeWell: Στρατηγική για τις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες των επαγγελματιών υγείας και περίθαλψης

    Έκκληση για τολμηρό και συνεκτικό μακροπρόθεσμο προϋπολογισμό της ΕΕ που να ενσωματώνει την υγεία και ευημερία σε όλες τις πολιτικές

    Κύκλος σεμιναρίων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης για γονείς και εκπαιδευτικούς | Κέντρο Κοινότητας Δήμου Θεσσαλονίκης

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψυχοσεξουαλικές Δυσλειτουργίες: Αναγνώριση & Αντιμετώπιση»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψυχοσεξουαλικές Δυσλειτουργίες: Αναγνώριση & Αντιμετώπιση»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θεραπεία Συμπεριφοράς Διαταραχών Άγχους, Ιδεοψυχαναγκαστικής & Μετατραυματικής Διαταραχής»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θεραπεία Συμπεριφοράς Διαταραχών Άγχους, Ιδεοψυχαναγκαστικής & Μετατραυματικής Διαταραχής»

    Ο καθρέφτης, η εικόνα (του σώματος) και οι Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής

    Διαδικτυακό Σεμινάριο | «Μελετώντας τις Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Κοινωνική Πολιτική

Η ευημερία των παιδιών στις πλουσιότερες χώρες του κόσμου επιδεινώθηκε ραγδαία μετά την πανδημία COVID-19

Η πανδημία ενίσχυσε τάσεις όπως τις κακές σχολικές επιδόσεις, την πιθανότητα τα παιδιά να είναι υπέρβαρα ή παχύσαρκα και γενικά να είναι λιγότερο ευχαριστημένα με τη ζωή τους.

21 Μαΐου, 2025
in Κοινωνική Πολιτική, Κοινωνική Συνοχή
0
Παρατηρητήριο Παιδικής Ευημερίας
ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ/ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ, 14 Μαΐου 2025 – Τα παιδιά σε πολλές από τις πλουσιότερες χώρες του κόσμου είδαν αξιοσημείωτη μείωση των ακαδημαϊκών επιδόσεων, της ψυχικής τους ευημερίας και της σωματικής τους υγείας κατά την περίοδο από την έναρξη της πανδημίας COVID-19, σύμφωνα με ανάλυση που δημοσιεύθηκε από το UNICEF Innocenti – Παγκόσμιο Γραφείο Έρευνας και Mακροπρόθεσμου Σχεδιασμού.

Η Έκθεση“Report Card19: Child Wellbeing in an Unpredictable World” («Η Ευημερία των Παιδιών σε ένα Απρόβλεπτο Κόσμο») συγκρίνει στοιχεία από το 2018 και το 2022, προσφέροντας μια προοπτική για το πώς η πανδημία COVID-19 και οι καραντίνες παγκοσμίως επηρέασαν τα παιδιά σε 43 χώρες του ΟΟΣΑ και της ΕΕ. Από την τελευταία συγκρίσιμη Έκθεση πριν από πέντε χρόνια, η Ολλανδία και η Δανία διατήρησαν τις θέσεις τους ως οι δύο κορυφαίες χώρες για να μεγαλώνει ένα παιδί, με βάση μετρήσεις της ψυχικής ευημερίας, της σωματικής υγείας και δεξιοτήτων, ακολουθούμενες από τη Γαλλία.

Ωστόσο, η έκθεση προειδοποιεί ότι σε πολλές χώρες παρατηρήθηκε απότομη μείωση των ακαδημαϊκών δεξιοτήτων των παιδιών μετά την πανδημία – ιδιαίτερα των θεμελιωδών ικανοτήτων, όπως η ανάγνωση και τα μαθηματικά. Η διακοπή λειτουργίας των σχολείων από 3 έως 12 μήνες ανάγκασε πολλά παιδιά σε εκπαίδευση εξ αποστάσεως και οδήγησε σε μαθησιακές απώλειες. Ο βαθμός στον οποίο τα παιδιά υστερούν σε σχέση με το ακαδημαϊκό επίπεδο στο οποίο θα έπρεπε να βρίσκονται, εκτιμάται ότι κυμαίνεται μεταξύ 7 μηνών και 1 έτους κατά μέσο όρο, αναφέρει η Έκθεση. Η επιδείνωση ήταν πιο σοβαρή για παιδιά από μειονεκτούσες οικογένειες.

«Πριν από την πανδημία, τα παιδιά δυσκολεύονταν ήδη σε πολλαπλά μέτωπα και δεν είχαν πρόσβαση σε επαρκή υποστήριξη – ακόμη και στις πλούσιες χώρες», δήλωσε ο διευθυντής τoυ UNICEF Innocenti, Bo Viktor Nylund. «Τώρα, μπροστά στην αυξανόμενη οικονομική αβεβαιότητα, οι χώρες πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην εκπαίδευση, την υγεία και την ευημερία των παιδιών για να διασφαλίσουν τις προοπτικές και την ευτυχία τους, καθώς και την οικονομική ασφάλεια των κοινωνιών μας».

Και στις 43 χώρες, εκτιμάται ότι 8 εκατομμύρια 15χρονοι – περίπου το ήμισυ της ηλικιακής ομάδας – αξιολογήθηκαν ως μη λειτουργικά εγγράμματοι και με μη επαρκείς γνώσεις αριθμητικής, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούσαν να κατανοήσουν ένα βασικό κείμενο, γεγονός που εγείρει ανησυχίες για τις μακροπρόθεσμες προοπτικές τους. Πρόκειται για αύξηση κατά 4% από το 2018 και τα ποσοστά ήταν υψηλότερα στη Βουλγαρία, την Κολομβία, την Κόστα Ρίκα, την Κύπρο και το Μεξικό, όπου περισσότερα από τα δύο τρίτα των 15χρονων ανήκαν σε αυτή την κατηγορία.

Η Έκθεση εγείρει επίσης ανησυχίες σχετικά με την ψυχική υγεία, επισημαίνοντας ότι η συνολική ικανοποίηση των παιδιών με την ζωή τους υπέφερε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, με σημαντικά μειωμένα ποσοστά σε 14 από τις 32 χώρες που διαθέτουν στοιχεία. Η Ιαπωνία ήταν η μόνη χώρα που σημείωσε αξιοσημείωτη βελτίωση σε αυτόν τον τομέα.

Η Έκθεση αναλύει στη συνέχεια τα δεδομένα σχετικά με τη σωματική υγεία των παιδιών, σημειώνοντας ότι τα επίπεδα υπέρβαρου αυξήθηκαν σημαντικά σε 14 από τις 43 χώρες με διαθέσιμα στοιχεία, συνεχίζοντας μια μακροχρόνια τάση.

Συνολικά, η Έκθεση δείχνει ότι οι χώρες με υψηλό εισόδημα μπορεί να δυσκολεύονται στο να παρέχουν στα παιδιά τις προϋποθέσεις για μια καλή παιδική ηλικία και ένα ευοίωνο μέλλον. Επισημαίνοντας τον αντίκτυπο της πανδημίας στα παιδιά, η Έκθεση προειδοποιεί ότι η πρόοδος που επιτεύχθηκε με κόπο στην ευημερία των παιδιών στις πλούσιες χώρες γίνεται όλο και πιο ευάλωτη απέναντι σε παγκόσμια γεγονότα και αναταράξεις, όπως η κλιματική αλλαγή.

Report Card 19: «Η Eυημερία των Παιδιών σε έναν Απρόβλεπτο Κόσμο» αναθεωρεί το Report Card 16,  το οποίο ανέλυσε την ευημερία των παιδιών στις χώρες του ΟΟΣΑ/ΕΕ έως το 2018. Το Report Card 19 επικαιροποιεί την εικόνα έως το 2022, όταν η πανδημία πλησίαζε στο τέλος της. Η έκθεση παρέχει στοιχεία για τρεις σημαντικές διαστάσεις της παιδικής ευημερίας: Ψυχική ευημερία, η οποία αντιπροσωπεύεται από δύο σύνολα δεδομένων – ικανοποίηση από τη ζωή από το OECD PISA 2022 και αυτοκτονία εφήβων από τη βάση δεδομένων θνησιμότητας του ΠΟΥ- Σωματική υγεία, η οποία αντιπροσωπεύεται από δύο σύνολα δεδομένων – παιδική θνησιμότητα από το UN IGME και υπέρβαρο και παχυσαρκία από το NCD-RisC- και Δεξιότητες, η οποία αντιπροσωπεύεται από δύο σύνολα δεδομένων – ακαδημαϊκή επάρκεια και κοινωνικές δεξιότητες, και τα δύο από το OEDC PISA 2022. 

Η Έκθεση καλεί τις κυβερνήσεις και τους ενδιαφερόμενους φορείς να αναλάβουν δράση σε διάφορους τομείς πολιτικής για την αντιμετώπιση της μείωσης της ευημερίας των παιδιών, μεταξύ άλλων:

  • Υποστήριξη της ανάπτυξης δεξιοτήτων, συμπεριλαμβανομένων του αριθμητισμού, του γραμματισμού και των ψηφιακών δεξιοτήτων, καθώς και των κοινωνικών και συναισθηματικών ικανοτήτων, ιδίως για τα παιδιά που έμειναν πίσω κατά τη διάρκεια της πανδημίας και τα παιδιά από μειονεκτούντα περιβάλλοντα.
  • Βελτίωση της ψυχικής υγείας μέσω της προώθησης και της πρόληψης και με την παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών, καθώς και με την αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού, τόσο εντός διαδικτύου όσο και εκτός.
  • Βελτίωση της σωματικής υγείας με τη διασφάλιση της διαθεσιμότητας θρεπτικών τροφίμων στα παιδιά και τον περιορισμό της εμπορίας και της προώθησης ανθυγιεινών τροφίμων.
  • Συμμετοχή των παιδιών για την καλύτερη κατανόηση των εμπειριών και των απόψεών τους και συνεργασία μαζί τους για την εξεύρεση λύσεων που θα προάγουν την ευημερία τους.

«Στον απόηχο της πανδημίας, τα δεδομένα υποδεικνύουν ένα ανησυχητικό σημείο αναφοράς για την ευημερία των παιδιών, ιδίως για τα παιδιά που προέρχονται από μειονεκτούντα περιβάλλοντα», δήλωσε η Nylund. «Η έκταση των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν τα παιδιά σημαίνει ότι χρειαζόμαστε μια συνεκτική, ολιστική, ολόπλευρη προσέγγιση για τα παιδιά που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους σε κάθε στάδιο της ζωής τους».   

 

Πηγή: unicef.org/greece/

 

 

Διαβάστε επίσης  Το μέλλον της παιδικής ηλικίας σε έναν μεταβαλλόμενο κόσμο

Discover more from socialpolicy.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Tags: UNICEFκοινωνική πολιτικήκοινωνική συνοχήπαιδική ευημερίαΠαιδική Προστασία

Related Posts

Το STEP ταξιδεύει!
Επίκαιρα

Το STEP στη Σάμο!

by admin
21 Σεπτεμβρίου, 2025
0

Tο έργο «Μαζί ενάντια στη βία κατά των παιδιών στο Βορειοανατολικό Αιγαίο – STEP» έρχεται στη Σάμο για μια εκδήλωση...

Read moreDetails
Το STEP ταξιδεύει!

Το STEP στην Ικαρία!

19 Σεπτεμβρίου, 2025
Το STEP ταξιδεύει!

Το STEP ταξιδεύει!

17 Σεπτεμβρίου, 2025
Πανευρωπαϊκό Βραβείο της Καινοτομικής Έρευνας στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών

Πανευρωπαϊκό Βραβείο της Καινοτομικής Έρευνας στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών

15 Σεπτεμβρίου, 2025
Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης & Προσχολικής Εκπαίδευσης “Χρυσαλίδα” της ΕΔΡΑ

Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης & Προσχολικής Εκπαίδευσης “Χρυσαλίδα” της ΕΔΡΑ

15 Σεπτεμβρίου, 2025
Load More

Subscribe

* indicates required
newsletters socialpolicy.gr

Το socialpolicy.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που θα παρέχετε σε αυτή τη φόρμα ώστε να σας ενημερώνει μέσω email. Παρακαλώ ενημερώστε μας πώς συμφωνείτε να λαμβάνετε emails από εμάς: SocialPolicy will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates. Please confirm that you agree to receive our emails:

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

Διοικητική Υποστήριξη ΠΜΣ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

23 Σεπτεμβρίου, 2025

Προσλήψεις για τη λειτουργία της Δομής Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑ. Ψαχνών

23 Σεπτεμβρίου, 2025

Κοινωνικός/η Λειτουργός στη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας

23 Σεπτεμβρίου, 2025
Next Post
Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

Θέσεις Εργασίας στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης

Θέσεις Εργασίας | UNICEF

Γιατροί Χωρίς Σύνορα: Η ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα εργαλειοποιείται

Γιατροί Χωρίς Σύνορα: Η ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα εργαλειοποιείται

socialpolicy.gr

© 2025 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2025 socialpolicy.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ανοίξτε τη γραμμή εργαλείων Εργαλεία προσβασιμότητας

Εργαλεία προσβασιμότητας

  • Αύξηση κειμένουΑύξηση κειμένου
  • Μείωση κειμένουΜείωση κειμένου
  • Κλίμακα ΓκριΚλίμακα Γκρι
  • Υψηλή ΑντίθεσηΥψηλή Αντίθεση
  • Αρνητική ΑντίθεσηΑρνητική Αντίθεση
  • Ανοιχτόχρωμο φόντοΑνοιχτόχρωμο φόντο
  • Υπογραμμίσεις συνδέσμωνΥπογραμμίσεις συνδέσμων
  • Αναγνώσιμη γραμματοσειράΑναγνώσιμη γραμματοσειρά
  • Επαναφορά Επαναφορά
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.