• Αρχική
  • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Blog View
  • Συνεργασίες
  • ENGLISH edition
Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου, 2025
socialpolicy.gr
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Διοικητική Υποστήριξη ΠΜΣ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

    Προσλήψεις για τη λειτουργία της Δομής Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑ. Ψαχνών

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στην Αναπτυξιακή Καρδίτσας | «Στέγαση και Εργασία για τους Αστέγους ΙΙΙ»

    Κοινωνικός Λειτουργός στην ΑΜΚΕ Φάρος Ελπίδας

    Εκπαιδευτικός στο Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανήλικων Πετραλώνων

    Προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Πατρέων

    Θέσεις Εργασίας | Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου

    Θέσεις Εργασίας | Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου

    Ψυχολόγος στην Εταιρεία Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Αποκατάστασης Ασθενών

    Ψυχολόγος στον Ξενώνα Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Λαμιέων

    Κοινωνικός Λειτουργός – Εποπτευόμενα διαμερίσματα για ασυνόδευτους ανήλικους ΚΦ16+

    Εκπαιδευτικός – Εποπτευόμενα Διαμερίσματα Ασυνόδευτων Ανηλίκων ΚΦ16+ Μονάδα Β’

    Βιωματικό εργαστήριο | Πρόληψη του εκφοβισμού: Ο Ρόλος του Παρατηρητή

    Βιωματικό εργαστήριο | Πρόληψη του εκφοβισμού: Ο Ρόλος του Παρατηρητή

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Το STEP ταξιδεύει!

    Το STEP ταξιδεύει!

    Πανευρωπαϊκό Βραβείο της Καινοτομικής Έρευνας στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών

    Πανευρωπαϊκό Βραβείο της Καινοτομικής Έρευνας στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών

    Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης & Προσχολικής Εκπαίδευσης “Χρυσαλίδα” της ΕΔΡΑ

    Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης & Προσχολικής Εκπαίδευσης “Χρυσαλίδα” της ΕΔΡΑ

    Δωρεάν συναισθηματική υποστήριξη, κοινωνική και νομική πληροφόρηση σε γυναίκες από τη ΧΕΝ Ελλάδος

    Δωρεάν συναισθηματική υποστήριξη, κοινωνική και νομική πληροφόρηση σε γυναίκες από τη ΧΕΝ Ελλάδος

    Δασμοί: Προστάτες θέσεων εργασίας ή τροχοπέδη στο εμπόριο;

    Μέλλον της γεωργικής πολιτικής της ΕΕ: η θέση του Κοινοβουλίου

    Pact for Skills – Σύμφωνο για τις Δεξιότητες

    Pact for Skills – Σύμφωνο για τις Δεξιότητες

    Η κατάσταση των γυναικών της υπαίθρου διεθνώς και η αναγνώριση του έργου της Γ.Γ.Ι.Φ. από τον ΟΗΕ

    Ο Ρόλος των Μεταναστριών στη Γεωργία και την Οικιακή Φροντίδα στην Ελλάδα: Μια Έμφυλη και Κοινωνικοοικονομική Ανάλυση

    Κοινωνικά Δικαιώματα και Κρίση

    Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων: Μια πρώτη ανάγνωση

    Βελτιώστε τις ψηφιακές σας δεξιότητες με τα μαθήματα Level Up!

    Βελτιώστε τις ψηφιακές σας δεξιότητες με τα μαθήματα Level Up!

    «Δράσεις Πολιτισμού για μια πιο φιλική Δικαιοσύνη»

    «Δράσεις Πολιτισμού για μια πιο φιλική Δικαιοσύνη»

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    BeWell: Στρατηγική για τις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες των επαγγελματιών υγείας και περίθαλψης

    Έκκληση για τολμηρό και συνεκτικό μακροπρόθεσμο προϋπολογισμό της ΕΕ που να ενσωματώνει την υγεία και ευημερία σε όλες τις πολιτικές

    Κύκλος σεμιναρίων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης για γονείς και εκπαιδευτικούς | Κέντρο Κοινότητας Δήμου Θεσσαλονίκης

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψυχοσεξουαλικές Δυσλειτουργίες: Αναγνώριση & Αντιμετώπιση»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψυχοσεξουαλικές Δυσλειτουργίες: Αναγνώριση & Αντιμετώπιση»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θεραπεία Συμπεριφοράς Διαταραχών Άγχους, Ιδεοψυχαναγκαστικής & Μετατραυματικής Διαταραχής»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θεραπεία Συμπεριφοράς Διαταραχών Άγχους, Ιδεοψυχαναγκαστικής & Μετατραυματικής Διαταραχής»

    Ο καθρέφτης, η εικόνα (του σώματος) και οι Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής

    Διαδικτυακό Σεμινάριο | «Μελετώντας τις Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
  • Επίκαιρα
    • All
    • Διεθνή
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Σεμινάρια
    • Υποτροφίες
    Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

    Διοικητική Υποστήριξη ΠΜΣ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

    Προσλήψεις για τη λειτουργία της Δομής Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑ. Ψαχνών

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας

    Κοινωνικός/η Λειτουργός στην Αναπτυξιακή Καρδίτσας | «Στέγαση και Εργασία για τους Αστέγους ΙΙΙ»

    Κοινωνικός Λειτουργός στην ΑΜΚΕ Φάρος Ελπίδας

    Εκπαιδευτικός στο Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανήλικων Πετραλώνων

    Προσλήψεις στο Κέντρο Κοινότητας Δήμου Πατρέων

    Θέσεις Εργασίας | Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου

    Θέσεις Εργασίας | Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου

    Ψυχολόγος στην Εταιρεία Ψυχικής Υγείας & Κοινωνικής Αποκατάστασης Ασθενών

    Ψυχολόγος στον Ξενώνα Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών Δήμου Λαμιέων

    Κοινωνικός Λειτουργός – Εποπτευόμενα διαμερίσματα για ασυνόδευτους ανήλικους ΚΦ16+

    Εκπαιδευτικός – Εποπτευόμενα Διαμερίσματα Ασυνόδευτων Ανηλίκων ΚΦ16+ Μονάδα Β’

    Βιωματικό εργαστήριο | Πρόληψη του εκφοβισμού: Ο Ρόλος του Παρατηρητή

    Βιωματικό εργαστήριο | Πρόληψη του εκφοβισμού: Ο Ρόλος του Παρατηρητή

    • Διεθνή
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Σεμινάρια
    • Προπτυχιακά
    • Μεταπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • All
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Προγράμματα
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
    Το STEP ταξιδεύει!

    Το STEP ταξιδεύει!

    Πανευρωπαϊκό Βραβείο της Καινοτομικής Έρευνας στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών

    Πανευρωπαϊκό Βραβείο της Καινοτομικής Έρευνας στον Τομέα των Κοινωνικών Υπηρεσιών

    Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης & Προσχολικής Εκπαίδευσης “Χρυσαλίδα” της ΕΔΡΑ

    Κέντρο Πρώιμης Παρέμβασης & Προσχολικής Εκπαίδευσης “Χρυσαλίδα” της ΕΔΡΑ

    Δωρεάν συναισθηματική υποστήριξη, κοινωνική και νομική πληροφόρηση σε γυναίκες από τη ΧΕΝ Ελλάδος

    Δωρεάν συναισθηματική υποστήριξη, κοινωνική και νομική πληροφόρηση σε γυναίκες από τη ΧΕΝ Ελλάδος

    Δασμοί: Προστάτες θέσεων εργασίας ή τροχοπέδη στο εμπόριο;

    Μέλλον της γεωργικής πολιτικής της ΕΕ: η θέση του Κοινοβουλίου

    Pact for Skills – Σύμφωνο για τις Δεξιότητες

    Pact for Skills – Σύμφωνο για τις Δεξιότητες

    Η κατάσταση των γυναικών της υπαίθρου διεθνώς και η αναγνώριση του έργου της Γ.Γ.Ι.Φ. από τον ΟΗΕ

    Ο Ρόλος των Μεταναστριών στη Γεωργία και την Οικιακή Φροντίδα στην Ελλάδα: Μια Έμφυλη και Κοινωνικοοικονομική Ανάλυση

    Κοινωνικά Δικαιώματα και Κρίση

    Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων: Μια πρώτη ανάγνωση

    Βελτιώστε τις ψηφιακές σας δεξιότητες με τα μαθήματα Level Up!

    Βελτιώστε τις ψηφιακές σας δεξιότητες με τα μαθήματα Level Up!

    «Δράσεις Πολιτισμού για μια πιο φιλική Δικαιοσύνη»

    «Δράσεις Πολιτισμού για μια πιο φιλική Δικαιοσύνη»

    • Προγράμματα
    • Αρθρογραφία
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • ισότητα των φύλων
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Κοινωνική Στέγαση
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Υγεία
    • All
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Μονοετές Πρόγραμμα Εξειδίκευσης στη Βιωματική Διαδικασία του Focusing

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι ζουν με ψυχικές διαταραχές

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Διετής Εκπαίδευση: Παιδαγωγική μέσω της Τέχνης – Συστημική Προσέγγιση- Συντονισμός ομάδας

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Τριετές μετεκπαιδευτικό πρόγραμμα “Θεραπεία-Συμβουλευτική Μέσω Τέχνης” (Multimodal Art Therapy)

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    Ετήσια Εκπαίδευση στην «Ατομική Συστημική Θεραπεία και Θεραπεία Ζεύγους»

    BeWell: Στρατηγική για τις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες των επαγγελματιών υγείας και περίθαλψης

    Έκκληση για τολμηρό και συνεκτικό μακροπρόθεσμο προϋπολογισμό της ΕΕ που να ενσωματώνει την υγεία και ευημερία σε όλες τις πολιτικές

    Κύκλος σεμιναρίων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης για γονείς και εκπαιδευτικούς | Κέντρο Κοινότητας Δήμου Θεσσαλονίκης

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψυχοσεξουαλικές Δυσλειτουργίες: Αναγνώριση & Αντιμετώπιση»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Ψυχοσεξουαλικές Δυσλειτουργίες: Αναγνώριση & Αντιμετώπιση»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θεραπεία Συμπεριφοράς Διαταραχών Άγχους, Ιδεοψυχαναγκαστικής & Μετατραυματικής Διαταραχής»

    Διετές Μετεκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Θεραπεία Συμπεριφοράς Διαταραχών Άγχους, Ιδεοψυχαναγκαστικής & Μετατραυματικής Διαταραχής»

    Ο καθρέφτης, η εικόνα (του σώματος) και οι Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής

    Διαδικτυακό Σεμινάριο | «Μελετώντας τις Διαταραχές Πρόσληψης Τροφής»

    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Βιβλία
No Result
View All Result
socialpolicy.gr
No Result
View All Result
Home Επίκαιρα

Προκήρυξη Θέσεων Εργασία στη Vela Greece | Safe Area Κ.Υ.Τ. Μαλακάσας

2 Σεπτεμβρίου, 2025
in Επίκαιρα, Θέσεις Εργασίας
0
Vela-Greece

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η Vela Greece, προκηρύσσει θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης στο πλαίσιο στελέχωσης της Ομάδας Παιδικής Προστασίας στην Ασφαλή Περιοχή (Safe Area) του Κ.Υ.Τ. Μαλακάσας:

 Τίτλος Θέσης

 Κωδικός Θέσης

 Αριθμός Θέσεων

Υπεύθυνος Παιδικής Προστασίας (Child Protection Officer)

CPO

6

Βοηθός Παιδικής Προστασίας/Φροντιστής 

(Child Protection Assistant/Caregiver)

C

14

Εκπαιδευτικός (Educator)

EDU

6

Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής με γνώση Αραβικών/ Φαρσί / Νταρί/ Ουρντού /Μπενγκάλι / Σομαλικών (Cultural Mediator – Arabic / Farsi /Dari / Urdu / Bengali / Somali Speaker)

CM

6

   Οδηγός (Driver)

D

5


Τα καθήκοντα και οι απαιτήσεις για τις ανωτέρω θέσεις είναι διαθέσιμα στο παράρτημα.

Οι επαγγελματίες καλούνται να καλύψουν θέσεις στην Ασφαλή Περιοχή (Safe Area) του Κ.Υ.Τ. Μαλακάσας, με πιθανές μετακινήσεις εντός της Ελληνικής επικράτειας για ανταπόκριση σε κρίσεις.

Παρακαλούνται τα ενδιαφερόμενα άτομα να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα και συνοδευτική επιστολή για τις συγκεκριμένες θέσεις στην ηλεκτρονική διεύθυνση hrgreece@vela.ngo με τίτλο/ θέμα: MAL_Child Protection Officer ή MAL_ Caregiver ή MAL_Educator ή MAL_Cultural Mediator – αναφερόμενη γλώσσα (π.χ. Αραβικά, Φαρσί κ.λπ.) ή MAL_Driver.

Στο βιογραφικό θα πρέπει να είναι εμφανής ο κωδικός της θέσης για την οποία ενδιαφέρεται ο/η υποψήφιος/α (βλ. στον πιο πάνω πίνακα). Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να αποστείλουν ερωτήματα στην προαναφερθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση.


Η αρχική αξιολόγηση θα διεξαχθεί από την αρμόδια επιτροπή του φορέα και τα επικρατέστερα άτομα θα κληθούν σε συνέντευξη, στην οποία θα πρέπει να προσκομίσουν, εφόσον τους ζητηθούν, τα παρακάτω δικαιολογητικά:
  1. Φωτοαντίγραφο αποδεικτικού στοιχείου ταυτότητας (για Έλληνες/ίδες πολίτες ή πολίτες άλλου κράτους μέλους της ΕΕ), ταυτότητα ομογενούς (για ομογενείς) ή φωτοαντίγραφο της νόμιμης άδειας παραμονής σε ισχύ για τους αλλοδαπούς τρίτων χωρών (π.χ. άδεια διαμονής και διαβατήριο για αναγνωρισμένους πρόσφυγες, κάρτα αιτούντος ασύλου)
  2. Αποδεικτικά των ακαδημαϊκών και επαγγελματικών προσόντων (πτυχίο, πιστοποιήσεις κλπ.)
  3. Άδεια άσκησης επαγγέλματος όπου απαιτείται (π.χ. κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι)
  4. Βεβαίωση της εργασιακής εμπειρίας

Σημειώνεται ότι κατά τη συνέντευξη μπορεί να ζητηθούν πρόσθετα στοιχεία επιβεβαίωσης των προσόντων των υποψηφίων, τα οποία θα πρέπει να προσκομιστούν στο χρονικό πλαίσιο που θα απαιτείται.
Η Vela Greece ακολουθεί την αρχή ίσων ευκαιριών τόσο στην πρόσληψη όσο και στη διαχείριση του προσωπικού της. Τα βιογραφικά θα τύχουν απόλυτης εχεμύθειας.
Η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται σύμφωνα με τις επιταγές του Νόμου 2472/97 περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Κάθε υποψήφιο άτομο διατηρεί δικαίωμα ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης, όπως ορίζει ο πιο πάνω νόμος.

 

Το επιλεχθέν προσωπικό θα απασχοληθεί με σύμβαση ορισμένου χρόνου αρχικής διάρκειας 3 μηνών, με δυνατότητα επέκτασης κατόπιν αξιολόγησης.
Οι εργαζόμενοι/ες θα απασχολούνται με κυλιόμενο ωράριο, αναλόγως την ειδικότητα, 5 ημέρες την εβδομάδα με σύστημα βάρδιας.
Όλα τα προσληφθέντα άτομα θα πρέπει να λάβουν γνώση και να συμμορφώνονται με τον κανονισμό εσωτερικής λειτουργίας, την πολιτική παιδικής προστασίας, τον κώδικα δεοντολογίας και λοιπές διαδικασίες και κανονισμούς της Vela Greece, καθώς και δυνητικά με αντίστοιχους κώδικες άλλων σχετικών διεθνών οργανισμών.

 

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Περιγραφή απαιτούμενων προσόντων και καθηκόντων θέσεων

Θέση Απασχόλησης

Υπεύθυνος Παιδικής Προστασίας (Child Protection Officer)

Επαγγελματικά / Τεχνικά Προσόντα

o   Πτυχίο Κοινωνικής Εργασίας, Ψυχολογίας ή Κοινωνικών Επιστημών

o    Άδεια άσκησης επαγγέλματος όπου απαιτείται

o   Ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία δύο (2) ετών σε συναφές αντικείμενο

o   Ικανότητα τήρησης προθεσμιών και επίλυσης προβλημάτων σε καταστάσεις κρίσης

o   Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης και ανάληψης πρωτοβουλιών

o   Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες

o   Άριστη γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας

o   Άριστη γνώση και χειρισμός Microsoft Windows και Microsoft Office

o   Λευκό Ποινικό Μητρώο

    Επιθυμητά Προσόντα:

o   Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών

o   Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας

o   Προηγούμενη εθελοντική εμπειρία σε πλαίσιο ευάλωτων ομάδων ή / και διαπολιτισμικό περιβάλλον

Καθήκοντα Θέσης

o   Συμμετοχή στην ομάδα υποδοχής του ασυνόδευτου ανήλικου, στο πλαίσιο της οποίας και σε συνεργασία με το προσωπικό της ομάδας

α) ενημερώνουν τον ωφελούμενο σχετικά με τη λειτουργία της ασφαλούς περιοχής, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του εντός και εκτός αυτής,

β) διεξάγουν ατομική συνέντευξη,

γ) καταρτίζουν ατομικό σχέδιο δράσης, λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη του ασυνόδευτου ανήλικου.

o   Διερεύνηση του ψυχοκοινωνικού ιστορικού του ασυνόδευτου ανήλικου κατά τη διαδικασία υποδοχής του στην ασφαλή περιοχή και ψυχοκοινωνική αξιολόγηση, λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων, το οικογενειακό περιβάλλον του παιδιού, την κατάσταση στη χώρα καταγωγής του ή στη χώρα προέλευσης και τις συνθήκες που βίωσε μέχρι την είσοδό του στην ασφαλή περιοχή.

o   Διεξαγωγή αξιολόγησης βέλτιστου συμφέροντος.

o   Παραπομπή του ωφελούμενου στους λοιπούς επαγγελματίες της ομάδας παιδικής προστασίας, εφόσον εκτιμάται ότι χρειάζεται η σχετική υποστήριξη.

o   Αξιοποίηση προς το όφελος των ανηλίκων οποιασδήποτε υπηρεσίας και πηγής, ή οποιουδήποτε προγράμματος κοινωνικής, προνοιακής φύσης ή και επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης που διατίθεται από την τοπική κοινωνία ή δημόσιους φορείς.

o   Τακτική επαφή με τους ωφελούμενους της ασφαλούς περιοχής, ιδίως κατά την περίοδο προσαρμογής τους σε αυτή και για την προετοιμασία αποχώρησής τους.

o   Ομαδικές και ατομικές συνεδρίες για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των ωφελούμενων παιδιών, την επίλυση θεμάτων που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια φιλοξενίας, την ικανοποίηση αιτημάτων, την κάλυψη αναγκών.

o   Ανάπτυξη δραστηριοτήτων για τη δημιουργική απασχόληση του ελεύθερου χρόνου.

o   Ανάπτυξη του κοινωνικού δικτύου των παιδιών, ιδίως μέσω ανάπτυξης συνεργασιών και λειτουργικών σχέσεων με την τοπική κοινωνία.

o   Συνοδεία των ασυνόδευτων ανήλικων σε διευθετήσεις προσωπικών τους υποθέσεων που αφορούν το πλαίσιο προστασίας τους.

o   Υποστήριξη της συνεχούς ανάπτυξης των ικανοτήτων των ωφελούμενων με στόχο τη σταδιακή αυτονόμησή τους και την μετέπειτα ομαλή μετάβαση στην ενηλικίωση.

o   Συγκρότηση εθελοντικών ομάδων εργασίας, συντονισμός και εποπτεία της άσκησης των καθηκόντων που αναλαμβάνουν στο πλαίσιο της λειτουργίας της ασφαλούς περιοχής.

o   Διανομή ιματισμού και ειδών ατομικής υγιεινής στους ωφελούμενους της ασφαλούς περιοχής, ανάλογα με τις ανάγκες τους και σε συνεργασία με το υπόλοιπο απασχολούμενο προσωπικό.

o   Τήρηση αρχείου για τους φιλοξενούμενους της ασφαλούς περιοχής από την είσοδο τους σε αυτήν έως την αποχώρησή τους, καθώς και τους ατομικούς φακέλους αυτών, συμπεριλαμβανομένων και των ιατρικών ατομικών φακέλων.

o   Υποστήριξη στην καθημερινότητα των ασυνόδευτων ανηλίκων.

o   Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του πλαισίου φιλοξενίας κατά τις ώρες ευθύνης τους.

o   Επιτήρηση και εποπτεία των χώρων του πλαισίου φιλοξενίας και του σχετικού εξοπλισμού.

o   Συμμετοχή σε εκπαιδεύσεις και στις ομάδες συντονισμού.

o   Αναφέρεται στον/στην Συντονίστή/στρια.

 

Θέση Απασχόλησης

Βοηθός Παιδικής Προστασίας / Φροντιστής 

(Child Protection Assistant/Caregiver)

Επαγγελματικά / Τεχνικά Προσόντα

o   Απολυτήριο Λυκείου (ή ισότιμος τίτλος σπουδών)

o   Ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία ενός (1) έτους σε συναφές αντικείμενο

o   Ικανότητα τήρησης προθεσμιών και επίλυσης προβλημάτων σε καταστάσεις κρίσης

o   Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης

o   Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες

o   Άριστη γνώση της Ελληνικής γλώσσας

o   Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

o   Πολύ καλή γνώση και χειρισμός Microsoft Windows και Microsoft Office

o   Λευκό Ποινικό Μητρώο

Επιθυμητά προσόντα:

o   Πτυχίο σχολής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (συμπεριλαμβανομένου μεταπτυχιακού)

o   Σπουδές στη Νοσηλευτική θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν

o   Γνώση Αραβικών, Φαρσί, Νταρί, Ουρντού ή άλλης γλώσσας της ομάδας στόχου

o   Προηγούμενη εθελοντική εμπειρία σε πλαίσιο ευάλωτων ομάδων ή / και διαπολιτισμικό περιβάλλον

 

Καθήκοντα Θέσης

o   Συμμετοχή στην ομάδα υποδοχής του ασυνόδευτου ανήλικου σε συνεργασία με το προσωπικό της ομάδας.

o   Παραπομπή του ωφελούμενου στους λοιπούς επαγγελματίες της ομάδας παιδικής προστασίας, εφόσον εκτιμάται ότι χρειάζεται η σχετική υποστήριξη.

o   Τακτική επαφή με τους ωφελούμενους της ασφαλούς περιοχής.

o   Συμμετοχή σε δραστηριότητες δημιουργικής απασχόλησης.

o   Συνοδεία των ασυνόδευτων ανήλικων σε διευθετήσεις προσωπικών τους υποθέσεων που αφορούν το πλαίσιο προστασίας τους.

o   Υποστήριξη της συνεχούς ανάπτυξης των ικανοτήτων των ωφελούμενων με στόχο τη σταδιακή αυτονόμησή τους και την μετέπειτα ομαλή μετάβαση στην ενηλικίωση.

o   Διανομή ιματισμού και ειδών ατομικής υγιεινής στους ωφελούμενους της ασφαλούς περιοχής, ανάλογα με τις ανάγκες τους και σε συνεργασία με το υπόλοιπο απασχολούμενο προσωπικό.

o   Υποστήριξη στην καθημερινότητα των ασυνόδευτων ανηλίκων.

o   Υποστήριξη και ενθάρρυνση των ασυνόδευτων ανηλίκων στην υιοθέτηση και τήρηση κανόνων προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας στους χώρους της ασφαλούς περιοχής.

o   Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του πλαισίου φιλοξενίας κατά τις ώρες ευθύνης τους.

o   Επιτήρηση και εποπτεία των χώρων του πλαισίου φιλοξενίας και του σχετικού εξοπλισμού.

o   Αντιμετώπιση κάθε περίπτωσης κρίσης και επείγοντος περιστατικού και έγκαιρη ειδοποίηση του επιστημονικού προσωπικού.

o   Συμμετοχή σε εκπαιδεύσεις και στις ομάδες συντονισμού.

o   Αναφέρεται στον/στην Συντονίστή/στρια.

 

Θέση Απασχόλησης

Εκπαιδευτικός (Educator)

Επαγγελματικά / Τεχνικά Προσόντα

o   Πανεπιστημιακό πτυχίο/δίπλωμα από αναγνωρισμένο ακαδημαϊκό ίδρυμα, στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης ή σε συναφή πεδία

o   Ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία δύο (2) ετών στη διδασκαλία ή στη διευκόλυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, ιδανικά σε περιβάλλοντα υποστήριξης ασυνόδευτων ανηλίκων ή ευάλωτων ομάδων, με έμφαση στη δημιουργία ασφαλών και υποστηρικτικών μαθησιακών εμπειριών

o   Παιδαγωγική Επάρκεια

o   Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες

o   Δυνατότητα συνεργασίας σε πλαίσιο ομάδας

o   Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης και ικανότητα λειτουργίας υπό συνθήκες κρίσης

o   Άριστη γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσας

o   Άριστη γνώση και χειρισμός Microsoft Windows και Microsoft Office

o   Λευκό Ποινικό Μητρώο

     Επιθυμητά προσόντα:

o   Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην Εκπαίδευση ή στην Ειδική Αγωγή

o   Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας

o   Προηγούμενη εθελοντική εμπειρία σε πλαίσιο ευάλωτων ομάδων ή / και διαπολιτισμικό περιβάλλον

 

Καθήκοντα Θέσης

o   Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος μη τυπικής εκπαίδευσης, προσαρμοσμένου στις ανάγκες των ωφελούμενων.

o   Σχεδιασμός και υλοποίηση δραστηριοτήτων που ενσωματώνουν διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.

o   Διδασκαλία ελληνικής γλώσσας, με παιδαγωγικές μεθόδους που προωθούν τη βιωματική και ενεργητική μάθηση.

o   Σύνταξη σχεδίων εργασίας (lesson plans) που ανταποκρίνονται σε παιδαγωγικούς και εκπαιδευτικούς στόχους.

o   Προσαρμογή εκπαιδευτικού υλικού για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και της συμμετοχής διαφορετικών ομάδων μαθητών.

o   Ενσωμάτωση τεχνικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας για την κάλυψη ποικίλων μαθησιακών αναγκών.

o   Ανάπτυξη εξατομικευμένων μαθησιακών πλάνων για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών.

o   Οργάνωση δραστηριοτήτων που προάγουν τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη.

o   Σχεδιασμός εκπαιδευτικών παιχνιδιών και βιωματικών εργαστηρίων που ενισχύουν τη μάθηση μέσα από την εμπειρία.

o   Παρακολούθηση της προόδου των ωφελούμενων και προσαρμογή των δραστηριοτήτων βάσει των αναγκών τους.

o   Συνεργασία με τη διεπιστημονική ομάδα για την ολιστική εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών.

o   Προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, ενισχύοντας την αυτονομία και την κοινωνική συμπερίληψη των ωφελούμενων.

o   Διοργάνωση εργαστηρίων και εκδηλώσεων που ενθαρρύνουν τη διαπολιτισμική επικοινωνία και συνεργασία.

o   Παροχή ανατροφοδότησης και προτάσεων για τη βελτίωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

o   Τήρηση αρχείων σχετικά με την εκπαιδευτική πορεία και τη συμμετοχή των ωφελούμενων.

o   Συμπλήρωση αναφορών που καταγράφουν την εξέλιξη των προγραμμάτων και τα αποτελέσματά τους.

o   Ανάλυση δεδομένων για την αξιολόγηση και τη βελτίωση των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.

o   Τακτική συμμετοχή σε εκπαιδευτικές συναντήσεις και ομάδες συντονισμού.

o   Παρακολούθηση σεμιναρίων και επιμορφωτικών δράσεων για τη διαρκή βελτίωση των παιδαγωγικών πρακτικών.

o   Αναφέρεται στον/στην Συντονίστή/στρια.

 

Θέση Απασχόλησης

Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής με γνώση Αραβικών/ Φαρσί / Νταρί / Ουρντού / Μπενγκάλι / Σομαλικών (Cultural Mediator – Arabic / Farsi / Dari / Urdu / Bengali / Somali Speaker)

Επαγγελματικά / Τεχνικά Προσόντα

  • Άριστη γνώση Αραβικών/ Φαρσί/ Νταρί/ Ουρντού/Μπενγκάλι/Σομαλικών

  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής ή/και της Ελληνικής γλώσσας

  • Ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία ενός (1) έτους σε συναφές αντικείμενο

  • Ικανότητα τήρησης προθεσμιών και επίλυσης προβλημάτων σε καταστάσεις κρίσης

  • Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης

  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες

  • Πολύ καλή γνώση και χειρισμός Microsoft Windows και Microsoft Office

  • Λευκό Ποινικό Μητρώο

         Επιθυμητά Προσόντα:

  • Πτυχίο σχολής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (συμπεριλαμβανομένου μεταπτυχιακού)

  • Ικανότητα επικοινωνίας σε επιπλέον γλώσσες που ομιλούνται από την εκάστοτε ομάδα στόχου

  • Προηγούμενη εθελοντική εμπειρία σε πλαίσιο ευάλωτων ομάδων ή / και διαπολιτισμικό περιβάλλον

Καθήκοντα Θέσης

  • Συμμετοχή στην ομάδα υποδοχής του ασυνόδευτου ανήλικου, στο πλαίσιο της οποίας και σε συνεργασία με το προσωπικό της ομάδας

α) ενημερώνουν τον ωφελούμενο σχετικά με τη λειτουργία της Ασφαλούς Περιοχής, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του εντός και εκτός αυτής,

β) διεξάγουν ατομική συνέντευξη,

γ) καταρτίζουν ατομικό σχέδιο δράσης, λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη του ασυνόδευτου ανήλικου.

  • Τακτική επαφή με τους ωφελούμενους της Ασφαλούς Περιοχής, ιδίως κατά την περίοδο προσαρμογής τους σε αυτή και για την προετοιμασία αποχώρησής τους.

  • Υποστήριξη στην καθημερινότητα των ασυνόδευτων ανηλίκων.

  • Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του πλαισίου φιλοξενίας κατά τις ώρες ευθύνης τους.

  • Επιτήρηση και εποπτεία των χώρων του πλαισίου φιλοξενίας και του σχετικού εξοπλισμού.

  • Υποστήριξη του καθημερινού προγράμματος λειτουργίας και δραστηριοτήτων της ομάδας και της Ασφαλούς Περιοχής.

  • Υποστήριξη και ενθάρρυνση των ασυνόδευτων ανηλίκων στην υιοθέτηση και τήρηση κανόνων προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας στους χώρους της Ασφαλούς Περιοχής.

  • Συνοδεία των ασυνόδευτων ανήλικων και παροχή διερμηνείας τόσο στις δραστηριότητες που συμμετέχουν όσο και σε διευθετήσεις προσωπικών τους υποθέσεων που αφορούν το πλαίσιο προστασίας τους.

  • Εποπτεία και υλοποίηση διανομών προσωπικών ειδών.

  • Παροχή υποστήριξης στο σύνολο της επιστημονικής ομάδας αλλά και στους ίδιους τους ασυνόδευτους ανηλίκους με διερμηνεία όπου αυτό απαιτείται.

  • Μετάφραση εγγράφων για χρήση από τους ασυνόδευτους ανηλίκους ή την ομάδα παιδικής προστασίας.

  • Συμμετοχή σε εκπαιδεύσεις και στις ομάδες συντονισμού.

o   Αναφέρεται στον/στην Συντονίστή/στρια.

 

Θέση Απασχόλησης

     Οδηγός (Driver) 

Επαγγελματικά / Τεχνικά Προσόντα

  • Ισχύουσα άδεια οδήγησης κατηγορίας Β (ή ανώτερη)

  • Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής ή/και της Αγγλικής γλώσσας

  • Ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία ενός (1) έτους σε συναφές αντικείμενο

  • Ικανότητα τήρησης προθεσμιών και επίλυσης προβλημάτων σε καταστάσεις κρίσης

  • Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης

  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες

  • Πολύ καλή γνώση και χειρισμός Microsoft Windows και Microsoft Office

  • Λευκό Ποινικό Μητρώο

 

         Επιθυμητά Προσόντα:

  • Πτυχίο σχολής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (συμπεριλαμβανομένου μεταπτυχιακού)

  • Ικανότητα επικοινωνίας σε επιπλέον γλώσσες που ομιλούνται από την εκάστοτε ομάδα στόχου

  • Προηγούμενη εθελοντική εμπειρία σε πλαίσιο ευάλωτων ομάδων ή / και διαπολιτισμικό περιβάλλον

Καθήκοντα Θέσης

  • Ασφαλής μεταφορά των ανηλίκων και του προσωπικού.

  • Εφαρμογή όλων των προβλεπόμενων μέτρων για την ασφαλή μετακίνηση ανηλίκων και εργαζομένων.

  • Διασφάλιση της καλής κατάστασης και καθαριότητας του οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της τακτικής συντήρησης, του ελέγχου ΚΤΕΟ και της επάρκειας καυσίμων.

  • Συμπλήρωση και τήρηση ημερολογίου διαδρομών/μετακινήσεων.

  • Υποστήριξη στη μεταφορά υλικών, προμηθειών και εξοπλισμού.

  • Συνεργασία με το προσωπικό κατά τη διάρκεια των μεταφορών.

  • Υποστήριξη στην καθημερινότητα των ασυνόδευτων ανηλίκων.

  • Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του πλαισίου φιλοξενίας.

  • Εκτέλεση κάθε άλλου συναφούς καθήκοντος, που μπορεί να ανατεθεί από τον/την Συντονιστή/στρια, με στόχο την εύρυθμη λειτουργία της και την ασφάλεια των φιλοξενούμενων ανηλίκων.

  • Συμμετοχή σε εκπαιδεύσεις και στις ομάδες συντονισμού.

o   Αναφέρεται στον/στην Συντονίστή/στρια.

Διαβάστε επίσης  Θέσεις Εργασίας | Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Υποστήριξης για το Άσυλο

Discover more from socialpolicy.gr

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

Tags: socialpolicy.gr θέσεις εργασίαςVela Greeceεκπαιδευτικοί θέσειςκοινωνικοί λειτουργοί θέσειςΜΚΟ θέσειςψυχολόγοι θέσεις

Related Posts

Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece
Επίκαιρα

Διοικητική Υποστήριξη ΠΜΣ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

by admin
23 Σεπτεμβρίου, 2025
0

Ένας (1) εξωτερικός συνεργάτης, για την παροχή έργου διοικητικής υποστήριξης στο πλαίσιο ΠΜΣ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Read moreDetails

Προσλήψεις για τη λειτουργία της Δομής Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑ. Ψαχνών

23 Σεπτεμβρίου, 2025

Κοινωνικός/η Λειτουργός στη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας

23 Σεπτεμβρίου, 2025

Κοινωνικός/η Λειτουργός στην Αναπτυξιακή Καρδίτσας | «Στέγαση και Εργασία για τους Αστέγους ΙΙΙ»

22 Σεπτεμβρίου, 2025
Κοινωνικός Λειτουργός στην ΑΜΚΕ Φάρος Ελπίδας

Εκπαιδευτικός στο Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανήλικων Πετραλώνων

22 Σεπτεμβρίου, 2025
Load More

Subscribe

* indicates required
newsletters socialpolicy.gr

Το socialpolicy.gr θα χρησιμοποιήσει τις πληροφορίες που θα παρέχετε σε αυτή τη φόρμα ώστε να σας ενημερώνει μέσω email. Παρακαλώ ενημερώστε μας πώς συμφωνείτε να λαμβάνετε emails από εμάς: SocialPolicy will use the information you provide on this form to be in touch with you and to provide updates. Please confirm that you agree to receive our emails:

We use Mailchimp as our marketing platform. By clicking below to subscribe, you acknowledge that your information will be transferred to Mailchimp for processing. Learn more about Mailchimp's privacy practices.

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Programme Associate @ UNICEF | Athens – Greece

Διοικητική Υποστήριξη ΠΜΣ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας

23 Σεπτεμβρίου, 2025

Προσλήψεις για τη λειτουργία της Δομής Κ.Δ.Α.Π.ΑμεΑ. Ψαχνών

23 Σεπτεμβρίου, 2025

Κοινωνικός/η Λειτουργός στη Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης Δήμου Ηρωικής Πόλεως Νάουσας

23 Σεπτεμβρίου, 2025
Next Post

Προκήρυξη Θέσεων Εργασίας στη Vela Greece | Safe Zone Δράμας

Project Officer @ European Lawyers in Lesvos

Θέσεις Εργασίας | Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης

ΓΣΕΕ: Με το σχέδιο νόμου για την ιδιωτική εκπαίδευση θίγεται το δημόσιο αγαθό της εκπαίδευσης που παρέχεται στα ιδιωτικά σχολεία και τίθεται ζήτημα νομιμότητας της έκδοσης ισότιμων τίτλων σπουδών

Ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό για τις Σχολές Ξεναγών Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Ρόδου του Υπουργείου Τουρισμού

socialpolicy.gr

© 2025 socialpolicy.gr

Navigate Site

  • Αρχική
  • Σχετικά με εμάς
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης

Follow Us

No Result
View All Result
  • Αρθρογραφία-Μελέτες
  • Επίκαιρα
    • Διεθνή
    • Σεμινάρια
    • Θέσεις Εργασίας
    • Ημερίδες-Συνέδρια
    • Μεταπτυχιακά
    • Προπτυχιακά
    • Υποτροφίες
  • Κοινωνική Πολιτική
    • Εργασία και Πολιτικές Απασχόλησης
    • Αρθρογραφία
    • Προγράμματα
    • Κοινωνική Προστασία
    • Κοινωνική Συνοχή
    • Φορείς Κοινωνικής Πολιτικής
    • Κοινωνική Στέγαση
    • Σύλλογος Επιστημόνων Κοινωνικής Πολιτικής
  • Κοινωνική Θεωρία
  • Κοινωνική Αλληλεγγύη
  • Απόψεις
  • Βιβλία
  • Υγεία
    • Επιστήμη
    • Ψυχολογία
  • Επιλεγμένα
  • Σχετικά με εμάς
  • Συνεργασίες
  • Επικοινωνία
  • Όροι Χρήσης
  • Blog View
  • ENGLISH edition

© 2025 socialpolicy.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο
Ανοίξτε τη γραμμή εργαλείων Εργαλεία προσβασιμότητας

Εργαλεία προσβασιμότητας

  • Αύξηση κειμένουΑύξηση κειμένου
  • Μείωση κειμένουΜείωση κειμένου
  • Κλίμακα ΓκριΚλίμακα Γκρι
  • Υψηλή ΑντίθεσηΥψηλή Αντίθεση
  • Αρνητική ΑντίθεσηΑρνητική Αντίθεση
  • Ανοιχτόχρωμο φόντοΑνοιχτόχρωμο φόντο
  • Υπογραμμίσεις συνδέσμωνΥπογραμμίσεις συνδέσμων
  • Αναγνώσιμη γραμματοσειράΑναγνώσιμη γραμματοσειρά
  • Επαναφορά Επαναφορά
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.