ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Η Vela Greece, προκηρύσσει θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης στο πλαίσιο στελέχωσης της Ομάδας Παιδικής Προστασίας στην Ασφαλή Περιοχή (Safe Area) του Κ.Υ.Τ. Μαλακάσας:
Τίτλος Θέσης |
Κωδικός Θέσης |
Αριθμός Θέσεων |
Υπεύθυνος Παιδικής Προστασίας (Child Protection Officer) |
CPO |
6 |
Βοηθός Παιδικής Προστασίας/Φροντιστής(Child Protection Assistant/Caregiver) |
C |
14 |
Εκπαιδευτικός (Educator) |
EDU |
6 |
Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής με γνώση Αραβικών/ Φαρσί / Νταρί/ Ουρντού /Μπενγκάλι / Σομαλικών (Cultural Mediator – Arabic / Farsi /Dari / Urdu / Bengali / Somali Speaker) |
CM |
6 |
Οδηγός (Driver) |
D |
5 |
Τα καθήκοντα και οι απαιτήσεις για τις ανωτέρω θέσεις είναι διαθέσιμα στο παράρτημα.
Οι επαγγελματίες καλούνται να καλύψουν θέσεις στην Ασφαλή Περιοχή (Safe Area) του Κ.Υ.Τ. Μαλακάσας, με πιθανές μετακινήσεις εντός της Ελληνικής επικράτειας για ανταπόκριση σε κρίσεις.
Παρακαλούνται τα ενδιαφερόμενα άτομα να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα και συνοδευτική επιστολή για τις συγκεκριμένες θέσεις στην ηλεκτρονική διεύθυνση hrgreece@vela.ngo με τίτλο/ θέμα: MAL_Child Protection Officer ή MAL_ Caregiver ή MAL_Educator ή MAL_Cultural Mediator – αναφερόμενη γλώσσα (π.χ. Αραβικά, Φαρσί κ.λπ.) ή MAL_Driver.
Στο βιογραφικό θα πρέπει να είναι εμφανής ο κωδικός της θέσης για την οποία ενδιαφέρεται ο/η υποψήφιος/α (βλ. στον πιο πάνω πίνακα). Για οποιεσδήποτε διευκρινίσεις οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να αποστείλουν ερωτήματα στην προαναφερθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση.
Η αρχική αξιολόγηση θα διεξαχθεί από την αρμόδια επιτροπή του φορέα και τα επικρατέστερα άτομα θα κληθούν σε συνέντευξη, στην οποία θα πρέπει να προσκομίσουν, εφόσον τους ζητηθούν, τα παρακάτω δικαιολογητικά:
-
Φωτοαντίγραφο αποδεικτικού στοιχείου ταυτότητας (για Έλληνες/ίδες πολίτες ή πολίτες άλλου κράτους μέλους της ΕΕ), ταυτότητα ομογενούς (για ομογενείς) ή φωτοαντίγραφο της νόμιμης άδειας παραμονής σε ισχύ για τους αλλοδαπούς τρίτων χωρών (π.χ. άδεια διαμονής και διαβατήριο για αναγνωρισμένους πρόσφυγες, κάρτα αιτούντος ασύλου)
-
Αποδεικτικά των ακαδημαϊκών και επαγγελματικών προσόντων (πτυχίο, πιστοποιήσεις κλπ.)
-
Άδεια άσκησης επαγγέλματος όπου απαιτείται (π.χ. κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι)
-
Βεβαίωση της εργασιακής εμπειρίας
Σημειώνεται ότι κατά τη συνέντευξη μπορεί να ζητηθούν πρόσθετα στοιχεία επιβεβαίωσης των προσόντων των υποψηφίων, τα οποία θα πρέπει να προσκομιστούν στο χρονικό πλαίσιο που θα απαιτείται.
Η Vela Greece ακολουθεί την αρχή ίσων ευκαιριών τόσο στην πρόσληψη όσο και στη διαχείριση του προσωπικού της. Τα βιογραφικά θα τύχουν απόλυτης εχεμύθειας.
Η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται σύμφωνα με τις επιταγές του Νόμου 2472/97 περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου. Κάθε υποψήφιο άτομο διατηρεί δικαίωμα ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης, όπως ορίζει ο πιο πάνω νόμος.
Το επιλεχθέν προσωπικό θα απασχοληθεί με σύμβαση ορισμένου χρόνου αρχικής διάρκειας 3 μηνών, με δυνατότητα επέκτασης κατόπιν αξιολόγησης.
Οι εργαζόμενοι/ες θα απασχολούνται με κυλιόμενο ωράριο, αναλόγως την ειδικότητα, 5 ημέρες την εβδομάδα με σύστημα βάρδιας.
Όλα τα προσληφθέντα άτομα θα πρέπει να λάβουν γνώση και να συμμορφώνονται με τον κανονισμό εσωτερικής λειτουργίας, την πολιτική παιδικής προστασίας, τον κώδικα δεοντολογίας και λοιπές διαδικασίες και κανονισμούς της Vela Greece, καθώς και δυνητικά με αντίστοιχους κώδικες άλλων σχετικών διεθνών οργανισμών.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ: Περιγραφή απαιτούμενων προσόντων και καθηκόντων θέσεων
Θέση Απασχόλησης |
Υπεύθυνος Παιδικής Προστασίας (Child Protection Officer) |
Επαγγελματικά / Τεχνικά Προσόντα |
o Πτυχίο Κοινωνικής Εργασίας, Ψυχολογίας ή Κοινωνικών Επιστημώνo Άδεια άσκησης επαγγέλματος όπου απαιτείταιo Ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία δύο (2) ετών σε συναφές αντικείμενοo Ικανότητα τήρησης προθεσμιών και επίλυσης προβλημάτων σε καταστάσεις κρίσηςo Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης και ανάληψης πρωτοβουλιώνo Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητεςo Άριστη γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσαςo Άριστη γνώση και χειρισμός Microsoft Windows και Microsoft Officeo Λευκό Ποινικό ΜητρώοΕπιθυμητά Προσόντα:o Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδώνo Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσαςo Προηγούμενη εθελοντική εμπειρία σε πλαίσιο ευάλωτων ομάδων ή / και διαπολιτισμικό περιβάλλον |
Καθήκοντα Θέσης |
o Συμμετοχή στην ομάδα υποδοχής του ασυνόδευτου ανήλικου, στο πλαίσιο της οποίας και σε συνεργασία με το προσωπικό της ομάδαςα) ενημερώνουν τον ωφελούμενο σχετικά με τη λειτουργία της ασφαλούς περιοχής, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του εντός και εκτός αυτής,β) διεξάγουν ατομική συνέντευξη,γ) καταρτίζουν ατομικό σχέδιο δράσης, λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη του ασυνόδευτου ανήλικου.o Διερεύνηση του ψυχοκοινωνικού ιστορικού του ασυνόδευτου ανήλικου κατά τη διαδικασία υποδοχής του στην ασφαλή περιοχή και ψυχοκοινωνική αξιολόγηση, λαμβάνοντας υπόψη, μεταξύ άλλων, το οικογενειακό περιβάλλον του παιδιού, την κατάσταση στη χώρα καταγωγής του ή στη χώρα προέλευσης και τις συνθήκες που βίωσε μέχρι την είσοδό του στην ασφαλή περιοχή.o Διεξαγωγή αξιολόγησης βέλτιστου συμφέροντος.o Παραπομπή του ωφελούμενου στους λοιπούς επαγγελματίες της ομάδας παιδικής προστασίας, εφόσον εκτιμάται ότι χρειάζεται η σχετική υποστήριξη.o Αξιοποίηση προς το όφελος των ανηλίκων οποιασδήποτε υπηρεσίας και πηγής, ή οποιουδήποτε προγράμματος κοινωνικής, προνοιακής φύσης ή και επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης που διατίθεται από την τοπική κοινωνία ή δημόσιους φορείς.o Τακτική επαφή με τους ωφελούμενους της ασφαλούς περιοχής, ιδίως κατά την περίοδο προσαρμογής τους σε αυτή και για την προετοιμασία αποχώρησής τους.o Ομαδικές και ατομικές συνεδρίες για την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των ωφελούμενων παιδιών, την επίλυση θεμάτων που ανακύπτουν κατά τη διάρκεια φιλοξενίας, την ικανοποίηση αιτημάτων, την κάλυψη αναγκών.o Ανάπτυξη δραστηριοτήτων για τη δημιουργική απασχόληση του ελεύθερου χρόνου.o Ανάπτυξη του κοινωνικού δικτύου των παιδιών, ιδίως μέσω ανάπτυξης συνεργασιών και λειτουργικών σχέσεων με την τοπική κοινωνία.o Συνοδεία των ασυνόδευτων ανήλικων σε διευθετήσεις προσωπικών τους υποθέσεων που αφορούν το πλαίσιο προστασίας τους.o Υποστήριξη της συνεχούς ανάπτυξης των ικανοτήτων των ωφελούμενων με στόχο τη σταδιακή αυτονόμησή τους και την μετέπειτα ομαλή μετάβαση στην ενηλικίωση.o Συγκρότηση εθελοντικών ομάδων εργασίας, συντονισμός και εποπτεία της άσκησης των καθηκόντων που αναλαμβάνουν στο πλαίσιο της λειτουργίας της ασφαλούς περιοχής.o Διανομή ιματισμού και ειδών ατομικής υγιεινής στους ωφελούμενους της ασφαλούς περιοχής, ανάλογα με τις ανάγκες τους και σε συνεργασία με το υπόλοιπο απασχολούμενο προσωπικό.o Τήρηση αρχείου για τους φιλοξενούμενους της ασφαλούς περιοχής από την είσοδο τους σε αυτήν έως την αποχώρησή τους, καθώς και τους ατομικούς φακέλους αυτών, συμπεριλαμβανομένων και των ιατρικών ατομικών φακέλων.o Υποστήριξη στην καθημερινότητα των ασυνόδευτων ανηλίκων.o Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του πλαισίου φιλοξενίας κατά τις ώρες ευθύνης τους.o Επιτήρηση και εποπτεία των χώρων του πλαισίου φιλοξενίας και του σχετικού εξοπλισμού.o Συμμετοχή σε εκπαιδεύσεις και στις ομάδες συντονισμού.o Αναφέρεται στον/στην Συντονίστή/στρια. |
Θέση Απασχόλησης |
Βοηθός Παιδικής Προστασίας / Φροντιστής(Child Protection Assistant/Caregiver) |
Επαγγελματικά / Τεχνικά Προσόντα |
o Απολυτήριο Λυκείου (ή ισότιμος τίτλος σπουδών)o Ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία ενός (1) έτους σε συναφές αντικείμενοo Ικανότητα τήρησης προθεσμιών και επίλυσης προβλημάτων σε καταστάσεις κρίσηςo Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσηςo Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητεςo Άριστη γνώση της Ελληνικής γλώσσαςo Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσαςo Πολύ καλή γνώση και χειρισμός Microsoft Windows και Microsoft Officeo Λευκό Ποινικό ΜητρώοΕπιθυμητά προσόντα:o Πτυχίο σχολής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (συμπεριλαμβανομένου μεταπτυχιακού)o Σπουδές στη Νοσηλευτική θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόνo Γνώση Αραβικών, Φαρσί, Νταρί, Ουρντού ή άλλης γλώσσας της ομάδας στόχουo Προηγούμενη εθελοντική εμπειρία σε πλαίσιο ευάλωτων ομάδων ή / και διαπολιτισμικό περιβάλλον
|
Καθήκοντα Θέσης |
o Συμμετοχή στην ομάδα υποδοχής του ασυνόδευτου ανήλικου σε συνεργασία με το προσωπικό της ομάδας.o Παραπομπή του ωφελούμενου στους λοιπούς επαγγελματίες της ομάδας παιδικής προστασίας, εφόσον εκτιμάται ότι χρειάζεται η σχετική υποστήριξη.o Τακτική επαφή με τους ωφελούμενους της ασφαλούς περιοχής.o Συμμετοχή σε δραστηριότητες δημιουργικής απασχόλησης.o Συνοδεία των ασυνόδευτων ανήλικων σε διευθετήσεις προσωπικών τους υποθέσεων που αφορούν το πλαίσιο προστασίας τους.o Υποστήριξη της συνεχούς ανάπτυξης των ικανοτήτων των ωφελούμενων με στόχο τη σταδιακή αυτονόμησή τους και την μετέπειτα ομαλή μετάβαση στην ενηλικίωση.o Διανομή ιματισμού και ειδών ατομικής υγιεινής στους ωφελούμενους της ασφαλούς περιοχής, ανάλογα με τις ανάγκες τους και σε συνεργασία με το υπόλοιπο απασχολούμενο προσωπικό.o Υποστήριξη στην καθημερινότητα των ασυνόδευτων ανηλίκων.o Υποστήριξη και ενθάρρυνση των ασυνόδευτων ανηλίκων στην υιοθέτηση και τήρηση κανόνων προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας στους χώρους της ασφαλούς περιοχής.o Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του πλαισίου φιλοξενίας κατά τις ώρες ευθύνης τους.o Επιτήρηση και εποπτεία των χώρων του πλαισίου φιλοξενίας και του σχετικού εξοπλισμού.o Αντιμετώπιση κάθε περίπτωσης κρίσης και επείγοντος περιστατικού και έγκαιρη ειδοποίηση του επιστημονικού προσωπικού.o Συμμετοχή σε εκπαιδεύσεις και στις ομάδες συντονισμού.o Αναφέρεται στον/στην Συντονίστή/στρια. |
Θέση Απασχόλησης |
Εκπαιδευτικός (Educator) |
Επαγγελματικά / Τεχνικά Προσόντα |
o Πανεπιστημιακό πτυχίο/δίπλωμα από αναγνωρισμένο ακαδημαϊκό ίδρυμα, στις Επιστήμες της Εκπαίδευσης ή σε συναφή πεδίαo Ελάχιστη επαγγελματική εμπειρία δύο (2) ετών στη διδασκαλία ή στη διευκόλυνση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, ιδανικά σε περιβάλλοντα υποστήριξης ασυνόδευτων ανηλίκων ή ευάλωτων ομάδων, με έμφαση στη δημιουργία ασφαλών και υποστηρικτικών μαθησιακών εμπειριώνo Παιδαγωγική Επάρκειαo Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητεςo Δυνατότητα συνεργασίας σε πλαίσιο ομάδαςo Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης και ικανότητα λειτουργίας υπό συνθήκες κρίσηςo Άριστη γνώση της Ελληνικής και της Αγγλικής γλώσσαςo Άριστη γνώση και χειρισμός Microsoft Windows και Microsoft Officeo Λευκό Ποινικό ΜητρώοΕπιθυμητά προσόντα:o Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στην Εκπαίδευση ή στην Ειδική Αγωγήo Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσαςo Προηγούμενη εθελοντική εμπειρία σε πλαίσιο ευάλωτων ομάδων ή / και διαπολιτισμικό περιβάλλον
|
Καθήκοντα Θέσης |
o Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος μη τυπικής εκπαίδευσης, προσαρμοσμένου στις ανάγκες των ωφελούμενων.o Σχεδιασμός και υλοποίηση δραστηριοτήτων που ενσωματώνουν διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα.o Διδασκαλία ελληνικής γλώσσας, με παιδαγωγικές μεθόδους που προωθούν τη βιωματική και ενεργητική μάθηση.o Σύνταξη σχεδίων εργασίας (lesson plans) που ανταποκρίνονται σε παιδαγωγικούς και εκπαιδευτικούς στόχους.o Προσαρμογή εκπαιδευτικού υλικού για την ενίσχυση της προσβασιμότητας και της συμμετοχής διαφορετικών ομάδων μαθητών.o Ενσωμάτωση τεχνικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας για την κάλυψη ποικίλων μαθησιακών αναγκών.o Ανάπτυξη εξατομικευμένων μαθησιακών πλάνων για την υποστήριξη των εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών.o Οργάνωση δραστηριοτήτων που προάγουν τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την κοινωνικοσυναισθηματική ανάπτυξη.o Σχεδιασμός εκπαιδευτικών παιχνιδιών και βιωματικών εργαστηρίων που ενισχύουν τη μάθηση μέσα από την εμπειρία.o Παρακολούθηση της προόδου των ωφελούμενων και προσαρμογή των δραστηριοτήτων βάσει των αναγκών τους.o Συνεργασία με τη διεπιστημονική ομάδα για την ολιστική εκπαιδευτική υποστήριξη των μαθητών.o Προώθηση της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης, ενισχύοντας την αυτονομία και την κοινωνική συμπερίληψη των ωφελούμενων.o Διοργάνωση εργαστηρίων και εκδηλώσεων που ενθαρρύνουν τη διαπολιτισμική επικοινωνία και συνεργασία.o Παροχή ανατροφοδότησης και προτάσεων για τη βελτίωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων.o Τήρηση αρχείων σχετικά με την εκπαιδευτική πορεία και τη συμμετοχή των ωφελούμενων.o Συμπλήρωση αναφορών που καταγράφουν την εξέλιξη των προγραμμάτων και τα αποτελέσματά τους.o Ανάλυση δεδομένων για την αξιολόγηση και τη βελτίωση των εκπαιδευτικών παρεμβάσεων.o Τακτική συμμετοχή σε εκπαιδευτικές συναντήσεις και ομάδες συντονισμού.o Παρακολούθηση σεμιναρίων και επιμορφωτικών δράσεων για τη διαρκή βελτίωση των παιδαγωγικών πρακτικών.o Αναφέρεται στον/στην Συντονίστή/στρια. |
Θέση Απασχόλησης |
Διαπολιτισμικός Μεσολαβητής με γνώση Αραβικών/ Φαρσί / Νταρί / Ουρντού / Μπενγκάλι / Σομαλικών (Cultural Mediator – Arabic / Farsi / Dari / Urdu / Bengali / Somali Speaker) |
Επαγγελματικά / Τεχνικά Προσόντα |
Επιθυμητά Προσόντα:
|
Καθήκοντα Θέσης |
α) ενημερώνουν τον ωφελούμενο σχετικά με τη λειτουργία της Ασφαλούς Περιοχής, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του εντός και εκτός αυτής,β) διεξάγουν ατομική συνέντευξη,γ) καταρτίζουν ατομικό σχέδιο δράσης, λαμβάνοντας υπόψη τη γνώμη του ασυνόδευτου ανήλικου.
o Αναφέρεται στον/στην Συντονίστή/στρια. |
Θέση Απασχόλησης |
Οδηγός (Driver) |
Επαγγελματικά / Τεχνικά Προσόντα |
Επιθυμητά Προσόντα:
|
Καθήκοντα Θέσης |
o Αναφέρεται στον/στην Συντονίστή/στρια. |
Discover more from socialpolicy.gr
Subscribe to get the latest posts sent to your email.